کد خبر 1310677
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴
منصوریان: به امتیاز تمام بازی‌ها نیاز داریم/ از لحاظ مالی جزو سه تیم آخر هستیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به تمام امتیازات بازی‌ها نیاز داریم زیرا به اندازه تیم‌های دیگر شرایط مالی نداریم و از لحاظ مالی جزو سه تیم آخر هستیم.

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی مقابل سپاهان صحبت‌هایی را انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*خوشحالم بعد از چند ماه دوباره در اصفهان هستم و وقتی به اصفهان می‌آیم انرژی ویژه‌ای می‌گیرم، مدتی که در اصفهان بودم از این شهر لذت بردم.

*فردا بازی سخت و سنگینی داریم زیرا شرایط جدول برای هر ۲ تیم برای کسب امتیاز خیلی مهم است؛ سپاهان هفته گذشته بازی بسیار خوبی انجام داد، اما تیم قلعه‌نویی سپاهان‌ را خوب آنالیز کرده بود و توانست سپاهان را شکست دهد.

*سپاهان بسیار بابرنامه و پرمهره است، فارغ از نتیجه فردا، سپاهان از معدود تیم‌هایی است که از سال ۸۱ شکل حرفه‌ای به خود گرفته است، هر سال پیشرفت کرده و اگر تیم کاملی بخواهیم اسم ببریم باید نام سپاهان را ببریم، امکانات کاملی را در اختیار تیم قرار می‌دهد.

*سپاهان مربی جوان و دوست‌داشتنی دارد که به او علاقه دارم به دلیل این‌که هر چیزی که می‌بیند می‌گوید و فرافکنی نمی‌کند، در دوران بازی‌گری نیز موفق بوده است.

*به تمام امتیازات بازی‌ها نیاز داریم زیرا به اندازه تیم‌های دیگر شرایط مالی نداریم و از لحاظ مالی جزو سه تیم آخر هستیم و می‌خواهیم با تلاش این نقص را جبران کنیم؛ امیدوارم فردا بتوانیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و بازی فردا قشنگ خواهد شد و امیدوارم در بهترین شرایط روحی با امتیاز اصفهان را ترک کنیم، وقت زیادی روی این بازی گذاشتیم.

*چند مصدوم و نیمه‌مصدوم داریم و اگر تیم پزشکی بتواند یک یا ۲ بازیکن به ما کمک کنند، ۴ یا ۵ نفر مصدوم داریم، محروم نداریم و سایز بازیکنان نیز سرحال هستند.

* امیدوارم مسیر خوبی را در جدول طی کنیم؛ همچنین تیم‌هایی مثل سپاهان که هزینه می‌کنند باید به نتیجه دلخواه برسند اما نه در بازی فردا.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس