کد خبر 1310633
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
چینی: پرسپولیس را مدعی قهرمانی نمی‌دانم/ از قاسمی‌نژاد و مطهری باید بیشتر استفاده شود

پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد، پرسپولیس در این فصل مدعی کسب عنوان قهرمانی نیست.

به گزارش مشرق، علی چینی درباره پیروز نشدن آبی‌پوشان در پنج بازی اخیر و اینکه آیا این موضوع نمی‌تواند استقلال را از کورس رقابت با پرسپولیس و سپاهان عقب نگه دارد، اظهار داشت: قبل از صحبت در مورد استقلال، باید بگویم که پرسپولیس را در این فصل مدعی قهرمانی نمی‌دانم و تیم گل‌گهر به مراتب بهتر از پرسپولیس است. سپاهان هم تیم باکیفیتی است و آنها هم جزو مدعیان قهرمانی هستند.

وی در ادامه افزود: اینکه استقلال در لیگ امسال هنوز شکست نخورده خودش یک حسن است، ولی این تساوی‌ها نیز باید تبدیل به برد شوند. استقلال در ایجاد موقعیت مشکل ندارد و مسئله اصلی گل زدن است که متأسفانه موقعیت‌ها با بی‌دقتی یا نداشتن تمرکز از بین می‌روند. برخی می‌گویند استقلال بازیساز ندارد، ولی این حرف را قبول ندارم، چون در فوتبال امروز بازیسازی از خط دفاع شروع می‌شود و مثل گذشته نیست که همه چیز به عهده یک بازیکن باشد.

چینی در پاسخ به این پرسش که «آیا عملکرد یامگا و ژستد راضی‌کننده بوده است؟»، تصریح کرد: آنها بازیکنان خوبی هستند. من فکر می‌کنم ژستد از شرایط بازی دور بوده و حالا کادر فنی از وی استفاده می‌کند تا شرایط این بازیکن بهتر شود. البته اعتقاد من این است که باید از مهاجمانی مثل ارسلان مطهری و امین قاسمی‌نژاد بیشتر استفاده شود. اگر ژستد در یک بازی روی نیمکت بنشیند قطعاً انگیزه او برای رقابت کردن هم بیشتر می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    11 1
    همان مانده بود چینی درمورد پرسپولیس حرف بزند
  • محمد IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    11 1
    یه کلمه هم از مادر عروس بنده خدا برای جلب توجه مجبوره پرسپولیس بزرگ رو بزنه
  • ف IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    6 1
    شما‌استقلالی ها‌در‌خصوص‌تیم‌خودتان‌صحبت‌کنید
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    5 0
    تیمی که 5 جام پیاپی رو برده مدعی قهرمانی نمیدانم!
  • IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    4 0
    اقای چینی ترک نخوری داداش با این پیش بینیت
  • پرسپولیسی عهد بوق IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    4 0
    در این پنج سال اخیر که پرسپولیس قهرمان شده این آقا و سایر پیشکسوتان و پسکسوتان استقلال همیشه مدعی و افاده گر حتی یک لحظه هم پرسپولیس را مدعی قهرمانی نمی دانستند و حتی پنج قهرمانی متوالی پرسپولیس را هنوز به رسمیت نمی شناسند. حالا ما به این پیشکسوت محترم عرض میکنیم که آرزو بر پیشکسوتان استقلال عیب نیست... سال گذشته کربلایی فتح الله زاده محترم چنین اظهاراتی داشته اند که خدمتشان عرض گردیم که شما محترم اما البته جوجه را آخر پاییز می شمارند. و این که دو صد گفته چون نیم کردار نیست.
  • خدای عزیز IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    0 0
    چینی فینی، جوجه را آخر پاییز می شمارند کیسه کش. هنوزهفته ۹هستیم چقدرشما چوس تقلالی ها بدبخت هستی. دوباره از غار آمدی بیرون..خاک تو سر حسینی بااون تیم پیکان که راحت به کیسه اجازه دادن گل بزنن. حالا جلوپرسپولیس میشه رئال مادرید... جمع کن این دری وری گفتن ها پارسال با داداش کتری صدربودی کجاست جامتون چینی فینی مینی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس