زارع: آمریکایی‌ها خیلی کُری می‌خوانند، ما در تشک جواب می‌دهیم/ تقدیم طلایم به آستان قدس یک کار دلی بود

اتحادیه جهانی کشتی در سایت رسمی خود نام سه کشتی‌گیر در رشته آزاد، فرنگی و زنان را به عنوان بهترین کشتی‌گیران سال ۲۰۲۱ میلادی از لحاظ عملکرد اعلام کرد.

به گزارش مشرق و به نقل از سایت اتحادیه جهانی کشتی، محمدرضا گرایی دارنده مدال طلای المپیک و جهان در وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی و امیرحسین زارع دارنده مدال برنز المپیک و طلای جهان در وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد بهترین عملکرد را در میان کشتی گیران جهان در سال ۲۰۲۱ داشتند.

در گزارش اتحادیه جهانی کشتی در خصوص محمدرضا گرایی و امیرحسین زارع گفته آمده است: «گرایی بدون داشتن مدال جهانی یا المپیک در کارنامه خود وارد سال ۲۰۲۱ شد، این کشتی‌گیر ۲۵ ساله که به "مرد یخی" معروف است، تمام معادلات را برهم زد و با کسب مدال طلای المپیک توکیو و جهانی نروژ توانست سال ۲۰۲۱ را به پایان برساند.

همچنین امیرحسین زارع در سن ۲۰ سالگی، سال بسیار پرباری را پشت سرگذاشت. وی یک مدال برنز در المپیک توکیو بدست آورد و توانست از سد کشتی‌گیران مطرحی همچون طاها آکگول و گنو پتریاشویلی که سابقه مدال طلای المپیک و جهان را دارند بگذرد و عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کند.»

این در حالیست که به تازگی امیرحسین زارع و محمدرضا گرایی از سوی کمیته ملی المپیک برای دریافت بورسیه تا بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس معرفی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمدی IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    1 0
    درد و بلاتون بخوره تو سر فوتبالیستهای میلیاردی
    • دریا IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
      0 0
      آره واقعا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس