کد خبر 1310194
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴
برنامه‌های سفر رئیس جمهور به لرستان

استاندار لرستان برنامه‌های سفر رئیس جمهور به این استان را تشریح و اعلام کرد.

به گزارش مشرق، فرهاد زیویار در سخنانی با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان لرستان اظهار داشت: مرحله اول این سفر در حضور تیم اعزامی نهاد ریاست جمهوری به استان اجرایی شده است.

وی با اشاره به برگزاری سلسله جلساتی در تهران با حضور معاونین وزرا عنوان کرد: راجع به پروژه‌های نیمه تمام، نظام مسائل لرستان و… بررسی‌های کارشناسی به عمل آمده است.

استاندار لرستان با بیان اینکه نظرات موافق وزارتخانه‌ها در همان جلسات مدیران استان با معاونین وزرا و در حضور معاون رئیس جمهور اخذ شده است گفت: نظرات اولیه تقریباً جلب شده و مورد موافقت قرار گرفته است.

زیویار با اشاره به برگزاری جلسه با وزرا و معاون اول رئیس جمهور گفت: رفت و آمدهای زیادی ما به تهران داشتیم و بعضی وقت‌ها لازم بود که در کنار همین جلسات کارشناسی که در نهاد ریاست جمهوری برگزار می‌شد، دیدارهایی را با بعضی وزرا و اعضای دولت برگزار کنیم.

وی بیان داشت: تقریباً بین هفت تا هشت جلسه، رفت و آمدهای ما به تهران بود، دیدارهای مستقیمی برای حمایت بیشتر، با وزرای نیرو، فرهنگ و ارشاد اسلامی، راه و شهرسازی، معاون اجرایی رئیس جمهور و… به صورت جداگانه داشتیم.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه الان در مرحله نهایی سفر قرار داریم گفت: در سفر رئیس جمهور، علیرغم اینکه یک روزه است اما چشم اندازهای مختلفی در قالب آن در دستور کار داریم.

زیویار با اشاره به دیدارهای مستقیم رئیس جمهور با مردم در قالب این سفر گفت: تیم دولت در بین مردم خواهند رفت چرا که اصلی ترین بحث در سفرهای استانی ایجاد رابطه نزدیک بین دولت و مردم است.

وی با بیان اینکه شروع سفر رئیس جمهور به لرستان با مراسم استقبال خواهد بود گفت: بعد از آن، بازدیدهای سرزده رئیس جمهور از پروژه‌های نیمه تمام و… خواهیم داشت.

استاندار لرستان بیان داشت: دیدار با اقشار، نخبگان و صاحب نظران در حوزه‌های مختلف یکی دیگر از برنامه‌های سفر رئیس جمهور خواهد بود.

زیویار با تاکید بر اینکه همچنین جلسه شورای اداری را در این سفر با حضور رئیس جمهور خواهیم داشت ادامه داد: کاری که وزرا در شهرستان‌ها در روز سفر دنبال می‌کنند در قالب گزارش در جلسه شورای اداری ارائه می‌شود.

وی افزود: در پایان این سفر، مصاحبه خبری رئیس جمهور را خواهیم داشت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • روح الله یوسفوند IR ۰۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    0 0
    ما دو تا داداش هستیم که می خواستیم یه زامیاد بخرم با سی میلیون تومان با بدبختی جم کردیم حالا شود سیصد میلیون تومان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس