کد خبر 1309880
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
بنیامین نتانیاهو نمایه

نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی که دستور چندین عملیات تروریستی علیه دانشمندان هسته‌ای ایران را صادر کرده خواستار تمدید حفاظت فیزیکی از خانواده‌اش شده است.

به گزارش مشرق، دفتر «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی که در سال‌های گذشته دستور ترور چندین نفر از دانشمندان هسته‌ای ایران را صادر کرده در نامه‌ای به «نفتالی بنت»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواستار تمدید حفاظت فیزیکی از اعضای خانواده‌اش شده است.

بیشتر بخوانید:

نتانیاهو از مواضع ضد ایرانی نفتالی بنت شادمان شد

وب‌سایت «تایمز اسرائیل» گزارش داده نتانیاهو با ارسال نامه‌ای به دفتر «نفتالی بنت»، نخست‌وزیر فعلی رژیم صهیونیستی خواستار تمدید تدابیر فوق‌العاده امنیتی از خود و اعضای خانواده‌اش شده است.

با گذشت نزدیک به ۶ ماه از خروج نتانیاهو از قدرت، تدابیر امنیتی برای همسر و فرزندان او هفته آینده به پایان می‌رسد، اما نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی مدعی شده تهدیدها علیه او و خانواده‌اش ادامه دارند و بازیگران محلی یا خارجی ممکن است بخواهند آنها را هدف قرار دهند.

نتانیاهو به شخصه تا ۲۰ سال بعد از ترک سمت نخست‌وزیری تحت حفاظت فیزیکی قرار خواهد داشت. رئیس دفتر نتانیاهو در نامه به بنت نوشته است: «تهدیدها علیه خانواده نخست‌وزیر سابق را تهدیدهایی که از طرف افراد متوهم مطرح می‌شوند در نظر نگیرید، چرا که قتل بعدی ممکن است دقیقاً از جانب همین افراد اتفاق بیفتد.»

در این نامه، ضمن اشاره به عملیات‌های تروریستی که نتانیاهو علیه دانشمندان هسته‌ای ایران صادر کرده ادعا شده که ایران یا دیگر کشورهای دشمن رژیم صهیونیستی ممکن است به دنبال صدمه زدن به خانواده او باشند.

در بخشی از نامه آمده است: «به دلیل ماهیت حساس عملیات‌هایی که نتانیاهو طی سال‌های گذشته دستور آن را علیه کشورهای دشمن صادر کرد نوعی مجادله برای خونخواهی میان آن کشورها با او و خانواده‌اش در جریان است.»

رئیس دفتر نتانیاهو مدعی شده است: «چنین چیزهایی در مطالب فضای مجازی ایران هم ابراز می‌شوند و در آنجا اعضای خانواده نتانیاهو به عنوان اهدافی برای ترور معرفی شده‌اند.»

نتانیاهو در دوران حضور در قدرت دستور ترور چندین دانشمند هسته‌ای ایران از جمله شهید «محسن فخری‌زاده» را صادر کرد. علاوه بر این شهادت شماری از رهبران حماس و حزب‌الله نیز به عملیات‌های رژیم صهیونیستی منتسب شده‌اند. 

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داده بعید است با درخواست نتانیاهو موافقت شود و از سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، شین‌بیت درخواستی برای انجام یک ارزیابی جدید از تهدیدها مطرح نشده است.

نتانیاهو در ماه‌های گذشته به دلیل خودداری از ترک محل اقامت خود علی‌رغم باخت در انتخابات رژیم صهیونیستی مورد انتقاد قرار گرفته است. او سرانجام بعد از یک ماه پافشاری برای ماندن در اقامتگاه نخست‌وزیری با تهدید دادگاه این مکان را ترک کرد.

تایمز اسرائیل نوشته که تهدیدهایی علیه خانواده نتانیاهو وجود دارند اما منشأ اکثر این تهدیدها جنجالی بودن نتانیاهو و خانواده او است. همین چند روز پیش دادگاهی در فلسطین اشغالی علیه مردی که در سال ۲۰۱۹ با انتشار پیامی در توییتر همسر نتانیاهو را به تجاوز تهدید کرده بود کیفرخواست صادر کرد.

نتانیاهو اوت ۲۰۲۰ در نامه‌ای به دادستان کل رژیم صهیونیستی از او بابت نادیده گرفتن تهدیدها علیه او و خانواده‌اش گلایه کرده بود. او در نامه‌ای نوشته بود: «اینکه شما در برابر فراخوان‌های عده‌ای برای قتل من و خانواده‌ام و در برابر تهدید همسر من به تجاوز هیچ کاری انجام داده‌اید تفاوت چندانی با این ننگ  که ریختن خون ما را مجاز بدانید ندارد.»

دادستان کل رژیم صهیونیستی در آن زمان به نامه نتانیاهو پاسخ داد و نوشته بود که ادعاهای او ریشه در واقعیت ندارد. مخالفان نتانیاهو می‌گفتند اتهاماتی که او مطرح می‌کرد حمله‌ای محاسبه‌شده به دادستان کل بود که او را به دلیل پرونده‌های فساد متهم شناخته بود.

بنیامین نتانیاهو تا کنون چندین بار بابت تهدیدهای مطرح‌شده علیه او و خانواده‌اش از پلیس شکایت کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    68 3
    انتقام سخت، از هرآنچه که فکر می کنی به تو نزدیک خواهد بود و تو را به درک واصل خواهیم کرد.
    • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      5 1
      هروقت انتقام گرفتيم خبرش رو درج كنيد نه تهديدات توخالي و بي فايده.الان چند ساله قراره سلمان رشدي به درك واصل بشه؟ انتقام خون شهيد مغنيه و حاج قاسم را گرفتيم؟ انتقام شهداي هواپيماي مسافري سال 66 را از ويل راجرز گرفتيم؟!!!!
    • قریشی بوکانی IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      2 1
      اینجا هم در رفتی با عذاب قیامت چه می کنی بدبخت آخرت خراب؟
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    17 5
    دانشمند در برابر دانشمند، نهتنیابو که ارزشی نداره
    • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      1 1
      قدرت و توان مدیریتی سیاسی دارد.
    • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      1 1
      فقط خودش باید تقاص بده دانشمندان هم جدا تقاص جنایاتشون را باید بدند
  • ناشناس IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    26 3
    انشاءا... این جانی و قاتل بزودی فصاص خواهد شد .
  • علی آقائیان یسار IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    17 3
    احمق های متجاوز اسرائیلی خودشان میدانند چه تجاوزاتی به بشریت کرده اند که اینقدر ازجان خود وخانواده خود دروحشت هستند. آنها حتی ازسایه خودشان هم ترس دارند. آقای نتانیاهو هنوز ایرانی را نشناختی، مااگربخواهیم به کسی صدمه بزنیم مطمئن باشید ازروی فکروحساب شده ومنطقی وارد می شیم نه اینکه مثل شما بزدلانه بی سروپا ازپشت خنجربزنیم یابه خانواده شما آسیب بزنیم. ضربه زدن به دشمن درچهارچوب دفاعی ایران برای خودش تعاریفی دارد وقبل هرضربه ای خط قرمزهایی برای خودمان غائل هستیم. مثل زنان وکودکان، غیرنظامیان از خط قرمز ماست. ما فقط به کسانی ضربه میزنیم که مارا آماج حملات قرارمیدهند.برای هرنوع حمله ای مثل همان نوع خودش جواب می دهیم. بزرگترین مشگل شما این است هنوز سرباز اسلام را نشناختید واگرهم می شناسید حزب شیطان هستید ودر برنامه حمله هایتان به کسانی ازهیچ تجاوزی درهرحدو اندازه فروگذاری ندارید. شماها فقط می کشید.فرقی نمیکند مقتول چه کسی بوده، کودک،زن،پیریاجوان وقتی دقیقآ به عمق رژیم صهیونسیتی دقت میکنیم می بینیم اعمال آنها منطق وبشردوستی معنی ندارد. آنان شعارشان این است بکش تا زنده بمانی ، بکش تا بردنیا حکومت کنی وهمه ی بشریت را مطیع خود کنیم. آنها می تاختند که یکباره نظامی جلو شان قدعلم کرد مثل انقلاب اسلامی ایران ، حالا نه تنها ایران منانع تاخت آنان شده بلکه آنان تلاش میکنند بقای خود را حفظ کنند نابود نشوند. ولی حزب شیطان همین روزهاست گورخودش را بکند. زمانی زود اسرائیل و آمریکا خواهنددید ایران قدرتی بی مثال تبدیل شده ،
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    6 7
    خیلی مواظب خودت باش عشقم
    • پیام بروسلی IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      2 2
      ایول داش حال کردم
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    15 3
    اشغالگران. تروریست. مردم. ودانشمندان ایران را ترور کرده اند. ، حد اقل مجازاتشان حذف انها خواهد بود ..منتظر باشید
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    10 2
    سرجوخه
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    2 1
    اگر دستمان به تو برسد تکه تکه ات خواهیم کرد و جلوی سگهای ولگرد بیابان میاندازیمت ای پست فطرت جنایتکار!!
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    10 3
    سگ کثیف فرصت گیر بیاد تحویل سگ های جهنم می شوی
  • علی صادقی معروف به پیام بروسلی IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    2 1
    نتان ' مثل سگ شکار میشی نه مثل انسان
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    1 2
    نترس سیستم اطلاعات اینا چلفتی تر از اینهاست نه جلو خرابکاری و نفوذ خارجی رو میتونن بگیرن و نه میتونن یه مسیح علینژاد و خفه کنن …
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    2 1
    هر موقع یک یابو از ما کشتند ما هم در پاسخ تو را می کشیم
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    2 1
    کشتن لاشخور با طعمه قراردادن یک لاشه بدبو ومتعفن امکان‌پذیره، تو هم یه روز از سوراخ بیرون میای، شکارچی صبر زیادی داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس