کوچ «امباپه» به مادرید؛ ستاره رئال آتش گمانه‌زنی‌ها را شعله‌ور کرد

بازیکن برزیلی باشگاه رئال مادرید در آستانه دیدار این تیم برابر اینترمیلان در لیگ قهرمانان اروپا، با تمجید از «کیلین امباپه»، آتش گمانه‌زنی‌ها را درباره کوچ وی به مادرید شعله‌ور کرد.

به گزارش مشرق، «کاسمیرو» خود را در برای نبرد با نراتزوری مهیا می‌کند اما این موضوع هم مانع پرسش‌های تمام‌نشدنی خبرنگاران در مورد کوچ احتمالی امباپه به سانتیاگو برنابئو نشد.

ستاره باشگاه پاری‌سن‌ژرمن فرانسه می‌تواند از اول تا ۲۶ ژانویه سال ۲۰۲۲ مذاکرات خود را با باشگاه‌های دیگر آغاز کرده و گمانه‌زنی‌ها از کوچ احتمالی وی به برنابئو حکایت دارد اما کاسمیرو در مورد تاثیر انتقال وی بر «وینیسیوس جونیور» هیچ نگرانی ندارد.

کاسمیرو در این باره گفت: او بازیکن ما نیست و حرف زدن در مورد کسی که اینجا نیست، کار دشواری است. او بازیکن بزرگی است و می‌تواند با هر بازیکنی در جهان از جمله جونیور سازگار شود. فوتبال را دوست دارم و هرکسی که فوتبال را دوست دارد، می‌داند که امباپه بازیکن بزرگی است.

رئال مادرید در دیدار برابر اینتر «کریم بنزما» را در اختیار ندارد اما کاسمیرو به تاثیری که «لوکا مودریچ» به عنوان بازیکن جانشین در دیدار برابر رئال سوسیداد اشاره کرد و گفت: غیبت او یعنی غیب بهترین شماره ۹ جهان و یکی از بهترین‌های دنیا، اما ما مودریچ و ماریانو دیاز را داریم. لوکا در دیدار برابر سوسیداد فوق‌العاده‌ بود و چنین عملکردی به هیچ عنوان ساده نیست. او فرصت چندانی برای بازی به دست نمی‌آورد چون بهترین شماره ۹ جهان را روبروی خود دارد.

کاسمیرو در مورد وینسیوس جونیور نیز گفت: نمی‌دانم آیا او بهترین بازیکن برزیلی در این روزها است یا نه؛ ما بازیکنان بزرگی داریم اما مطمئنا او در جمع سه بازیکن اول است. برای او خوشحالم. وینسیوس سختی زیادی را تحمل کرده و حالا ما برای ۱۰ یا ۱۵ سال دیگر، بازیکنی فوق‌العاده در اختیار داریم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    0 0
    البته قطعا اینجا منظورتون لوکا یویچ بوده توی خط حمله جای بنزما بازی کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس