سردار خراسانی: مقابله ما با دشمن پیچیده ترخواهد شد

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: رسالت بسیج تشکیل هسته مقاومت در جهان اسلام و حمایت از مستضعفین سراسر جهان در مقابل مستکبرین است.

به گزارش مشرق، سردار مجید خراسانی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در خصوص انتقال تجربه ی بسیج به کشور های جهان اسلام گفت: در سال‌های نخستین گام دوم انقلاب آنچه که مقام معظم فرماندهی کل قوا تحت عنوان "سند اعتلاء" به مجموعه سازمان بسیج مستضعفین و بسیجیان راهنمایی فرمودند این است که ما در شرایط نزدیکتری با دشمن قرار خواهیم گرفت.

وی با بیان این که در منطقه و جهان اسلام  با ابعاد پیچیده تری از دشمنی‌ها مواجه خواهیم شد، ادامه داد: با حول قوه الهی و با تکیه بر مستضعفین جهان اسلام و ظرفیت‌هایی که در کشورها در بین مردم و آحاد مسلمانان جهان وجود دارد، ما حتماً بر این پیچیدگی‌ها غلبه خواهیم کرد.

رسالت بسیج تشکیل هسته مقاومت در جهان اسلام است/ با ابعاد پیچیده‌تری از دشمنی‌ها مواجه خواهیم شد

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به این که چهار دهه تجربه مقاومت را در کشور خودمان داریم، خاطرنشان کرد: بیش از دو دهه شاهد مقاومت کشور های فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، افغانستان و امروز هم در یمن در اوج شرایط هستیم.

سردار خراسانی بسیج را ارتباط دهنده حلقه‌های مفقوده مستضعفین در جهان اسلام خواند و گفت: امروز هم الگوی مقاومت هفت ساله مردم مستضعفین یمن را برای جهان اسلام شاهد هستیم.

وی یادآور شد: مردم مستضعف جهان اسلام بدانند که اگر مثل یمن دست خالی در مقابل آمریکا، اسرائیل و کشورهای نیابتی مزدور شان مثل عربستان و امارات که در اوج امکانات و قدرت هستند، به روی پای خودشان بایستند پیروز صحنه خواهند بود.

سردار خراسانی تاکید کرد: مأرب، حدیده و سایر مکان‌ها را مردم یمن با دست خالی و با تجهیزات خودساخته به دست گرفتند و صحنه امروز یمن صحنه اقتدار مستضعفین یمن است و بازنده این صحنه کشور های مزدور عربستان، امارات و سایر کشورهای وابسته هستند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین رسالت بسیج را "تشکیل هسته مقاومت در جهان اسلام  و حمایت از مستضعفین سراسر جهان در مقابل مستکبرین" دانست و گفت: امروز بسیج با تجربه است و می‌تواند حرف‌های گفتنی را در دهه آینده در سراسر جهان داشته باشد.

منبع: خبرگزاری بسیج

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس