وزیر کشور از تشکیل کار گروه نظارت بر بازار خبر داد

وزیر کشور از تشکیل کارگروه اقدام مشترک تنظیم بازار در سطح استان‌ها و شهرستان‌ها با هدف حذف واسطه‌های غیرضروری و کنترل قیمت‌ها خبر داد.

به گزارش مشرق، احمد وحیدی، وزیر کشور در پایان جلسه کارگروه اقدام مشترک تنظیم بازار در جمع خبرنگاران گفت: در راستای ستاد تنظیم بازار کشور کارگروه اقدام مشترک تنظیم بازار متشکل از وزارت صمت، جهاد کشاورزی، تعزیرات و اصناف تشکیل شده که وظیفه مدیریت بهتر بازار را بر عهده دارند.

وی افزود: در این جلسه موضوعاتی همچون سیستم قیمت‌گذاری‌ها، نظارت بر قیمت‌ها، نحوه بازدارندگی در مقابل تخلفات این حوزه، اقلامی که باید روی آنها نظارت صورت بگیرد و همچنین هماهنگی‌هایی که در سطح استانی و کشور باید انجام شود مورد بحث و بررسی قرار گرفت. این کارگروه به صورت متناظر در سطح استان‌ها و شهرستان‌ها با ریاست استانداران و فرمانداران تشکیل خواهد شد تا با حذف واسطه‌های غیرضروری شاهد تثبیت قیمت‌ها باشیم و کالاها با قیمت‌های مناسب و پایین‌تر به دست مردم برسد.

وزیر کشور در پاسخ به سوالی درباره ضمانت اجرایی مصوبات کارگروه اقدام مشترک تنظیم بازار گفت: درخصوص ضمانت اجرایی این موارد بحث و گفتگو و نهایتا مقرر شد سازوکاری اجرایی برای این موضوع تدوین شود تا نظارت بر گلوگاه‌های مختلف اعمال شود تا کالاهای بیشتری از مرجع قیمت‌گذاری مورد کنترل و نظارت قرار بگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس