کد خبر 1308684
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹
میثم فدایی

رئیس هیات‌مدیره فرابورس ایران از انتخاب میثم فدایی، مدیر فعلی نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس، به عنوان سرپرست فرابورس در جلسه امروز هیات‌مدیره خبر داد.

به گزارش مشرق، محمدجواد سلیمی با اشاره به جلسه‌ عصر شنبه هیات‌مدیره فرابورس عنوان کرد: از آنجا که امیر هامونی قرار است از این پس سکان مدیرعاملی بازار متشکل معاملات ارز ایران را بر عهده بگیرد و در سنگر دیگری قبول مسئولیت کند، اعضای هیات‌مدیره فرابورس با استعفای وی موافقت کردند.

به گفته وی به دنبال خروج قریب‌الوقوع هامونی از فرابورس، میثم فدایی با حفظ سمت به عنوان سرپرست این بورس انتخاب شد تا هیات‌مدیره فرابورس نیز بتواند در فرصت یک ماهه پیش رو به بررسی کاندیداها و برنامه‌های آنها برای تصدی مدیرعاملی فرابورس در کمیته‌هایی که زیر نظر هیات‌مدیره برگزار می‌شود بپردازند.

سخنگوی هیات‌مدیره فرابورس ایران از انتخاب گزینه نهایی تا یک ماه آینده خبر داد و گفت: طبق دستورالعمل تایید صلاحیت مدیران عامل بورس‌ها و بر اساس برنامه‌های ارائه‌شده گزینه نهایی به سازمان بورس و اوراق بهادار معرفی خواهد شد.

امیر هامونی از مهرماه ۱۳۹۱ عهده‌دار مدیرعاملی فرابورس ایران بود و روز شنبه هیات‌مدیره با استعفای او از این سمت موافقت کرد تا از این پس به عنوان مدیرعامل بازار متشکل معاملات ارز ایران نقش‌آفرینی کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس