کد خبر 1308668
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵

به گزارش مشرق، محمد مهدی رحیمی، رئیس روابط عمومی ریاست جمهوری طی توییتی نوشت: ‏رئیس جمهور در سومین گفتگوی تلویزیونی از ابتدای شروع دولت سیزدهم، یکشنبه شب پس از خبر ۲۱ با ایرانیان عزیز سخن خواهد گفت.

این روزها شعار «مردم نامحرم نیستند» بیش از همیشه رنگ واقعیت به خود گرفته است.

رئیس‌جمهور فردا میهمان منازل مردم می‌شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    6 2
    اللهم عجل لولیک الفرج ریئسی خدا نگهدار تو
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    2 4
    چرا رئیس جمهور ویا نمایندگان مجلس برای احقاق خق وحقوق بازنشستگان تا کنون حرکت مثبتی ورفع تبعیض حقوق ها گامی بر نداشته اند؟
    • IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
      3 3
      بنده خدا 100 روز اومده با کلی بدهی که حسن جونت ارث گذاشته صبر کن بی انصاف
  • خواسته سهامداران از رئیس جمهور IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    5 1
    لطفا این موارد را پیگیری کنید خواسته میلیونها سهامدار بورس همینها است: 1- بورس همش منفی بوده و قیمتها به قیمتهای اردیبهشت برگشته اند و ضررهای سهامداران بیشتر شد 2-عرضه اولیه ها در بورس با شروع دولت از نیمه شهریور متوقف شد.اگر دولت کسری بودجه دارد چرا عرضه اولیه ها را قطع کرده؟ 3-پرداخت سود سهام سهامداران قرار بود از سجام انجام شود نه تنها این کار در بیشتر شرکتها انجام نشد بلکه بیشتر شرکتها در بورس طبق ماده 240 قانون تجارت که 8 ماه فرصت به شرکتها برای واریز سود می دهد دقیقا ماه هشتم را انتخاب میکنند تا سهامدار اگر دیر متوجه شد سود سهامدار در حساب شرکت بماند.خیانتی که 30 سال است در شرکتهای بورسی انجام میشود و سود سهامداران بسیاری همینطوری در بانکها و شرکتها مانده و کسی پاسخگو نیست و پیگیری هم نمیکنند که همه را از سجام واریز کنند. 4- لازم است ماده 240 قانون تجارت فوری اصلاح شود و پرداخت سود سهامداران در بورس از یکهفته بعد از مجمع سالیانه صورت گیرد.این قانون متعلق به 80 سال پیش است و الان با وجود اینترنت و آنی شدن پرداخت ها باید سود شرکتها آنی یکهفته بعد از مجمع بحساب سهامدار واریز شود. 5-لازم است قانونی که به کارگزاری ها اجازه می دهد 2 روز بعد از فروش سهام پول سهامدار را بحسابش واریز کنند را ملغی کنند و قانون جدیدی ارایه شود که پول سهامداران بعد از فروش آنی همان روز بحسابشون واریز شود.دوره اینترنت و تجارت الکترونیک است 2 روز تاخیر مال دوره 20 سال پیش بود که همه چیز کاغذی و دفتری بود. 6-لازم است ضرر تمام سهامدارانی که صندوق پالایش و دارایکم خریدن و ضرر کردن پرداخت شود و ضرر سهامدارانی که عرضه اولیه ها را خریدن و آنها به زیر قیمت عرضه اولیه آمدن هم پرداخت شود تا سهامداران متضرر ضررشان کمی جبران شود. 7-لازم است طرح ادغام کارگزاری ها هم مثل ادغام بانکها استارت بخورد تا جلوی فساد و رانت در کارگزاری ها و کاهش خدمات در کارگزاری گرفته شود.چون تعداد کارگزاری ها در کشور ما نسبت به کشور ترکیه 5 برابر بیشتر است درحالیکه حجم و ارزش معاملات بورس ایران یک چهارم بورس ترکیه است. 8-جلوی قیمت گذاری دستوری در شرکتهای فولادی خودرویی پتروشیمی پالایشی گرفته شود.
    • IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
      0 1
      من حوصله نداشتم بخونم اما موافق هستم خیلی تو بورس ضرر کردیم و البته شوهرم به حرفم گوش نکرد طبق معمول الانم داریم قسط وام هایی که گرفتیم و میدیم و پول هایی که رفت ..
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    3 0
    هرچند مشکلات ما وخیلی ازمعضلات مملکت هنوز حل نشده ولی واقعا ازهمین زحمات بی منت این ۱۰۰روزه ات ماشکریم وخونه اجاره ای تابیرونمان نکردنند ازخودتان هست؛ بفرمائیدداخل مهمان عزیز وگرامی یک لقمه نان وپنیر با پیاز یا بدون( پیازبدون برنج وگوشت ومرغ مصما،،،)اما حلال با تلویزیون خراب اگر ببینیمتون،درخدمتیم
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    3 3
    خونه ما نیایی ها !
    • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
      1 0
      برو
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    5 1
    هرچند مشکلات ما وخیلی ازمعضلات مملکت هنوز حل نشده ولی واقعا ازهمین زحمات بی منت این ۱۰۰روزه ات متشکریم
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    0 1
    چرا همه اصلاح طلب ها و اصولگرا ها باید برای استفاده از توییتر از فیلترشکن استفاده کنند ؟؟؟می دانید چقدر ارز برای اینترنت همین فیلترشکن از کشور خارج می شود؟؟؟
    • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
      0 0
      هرچقدر باشه از ارز 4200 جهانگیری خیلی کمتره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس