کد خبر 1308556
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴
تمرکز یگان زنان ارتش اشغالگر در مرزهای لبنان

روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت، یگان نظامی زنان ارتش اشغالگر که در حال حاضر در مرز با لبنان مستقر است، با استفاده از بالگرد در حال انجام عملیات میدانی و اطلاعاتی است.

به گزارش مشرق، این روزنامه نوشت، این یگان که اولین یگان زنان مستقر در مرز با لبنان است، از طریق بالگردها در طول مرز به بررسی‌های اطلاعاتی می‌پردازد تا هرگونه تحرکات «حزب الله» در محل را رصد کند.

این روزنامه نوشت، وظیفه این یگان موسوم به "یاتیر" کمک به شکست عملیاتی است که حزب الله برای انتقام گرفتن از کشته شدن یکی از نیروهای خود در سوریه در دو سال پیش اجرایی می‌کند.

یدیعوت آحارونوت نوشت، یگان یاتیر در ایجاد بانک اهدافی که ارتش رژیم صهیونیستی برای آمادگی برای مقابله آتی با حزب الله تهیه می‌کند، نقش دارد. از دیگر وظایف این یگان تلاش برای شناسایی اماکن انبارهای تسلیحاتی حزب الله و مقرهای فرماندهی عملیات محرمانه در جنوب لبنان است.

متیار کادوش، فرمانده این یگان گفت، یگان بالگردهایی به اندازه کف دست و بالگردهای دیگر به اندازه میز در اختیار دارد و این بالگردها قادر به حمل دوربین‌های مختلف هستند.

وی افزود، بعضی از زنان این یگان در کنار یگان‌های نخبه، فعالیت‌های عملیاتی انجام می‌دهند و بالگردهایی که یگان یاتیر در اختیار دارد می‌تواند تغییراتی که در منطقه رخ می‌دهد، شناسایی کنند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • آرش کمانگیر IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    2 0
    یگان زنان رژیم صهیونیستی هیچگونه بالگردی در اختیار ندارد . آنان از چند نوع پهپاد برای عملیاتشان استفاده میکنند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس