نماز جمعه

نمازجمعه این هفته تهران( ۱۲ آذرماه) در مصلای امام‌خمینی (ره)، به امامت حضرت آیت‌الله سید احمد خاتمی و با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

به گزارش مشرق، به نمازجمعه این هفته تهران(۱۲ آذرماه) در مصلای امام‌خمینی (ره)، به امامت حضرت آیت‌الله سید احمد خاتمی و با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد. طبق روال، ساعت ۱۰ صبح درب‌های مصلا به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه از ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه آغاز خواهد شد.

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه با اعلام این خبر افزود: برنامه نمازجمعه این هفته تهران به یاد شهدای دانشجویی و روز ۱۶ آذر، با محوریت دانشجویی و با میزبانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و دانشجویان برگزار می‌شود.

وی در ادامه گفت: نمازگزاران می‌توانند برای حضور در نمازجمعه از درب شمالی مصلا (ایستگاه مترو مصلا)، از درب جنوبی خیابان شهید بهشتی (ایستگاه مترو شهید بهشتی) و درب شرقی خیابان قنبرزاده تردد کنند.

حجت الاسلام علی نوری افزود: قاری و موذن این هفته نمازجمعه شهر تهران سیدمحمدجواد هاشمی از قاریان دانشجویی خواهد بود و در پیش از خطبه‌ها سید شایان ابهری عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل و زهرا جوان دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه با اشاره به برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی در نمازجمعه تهران عنوان کرد: طبق روال هفته‌های گذشته فرهنگسرای منتظر در بخش خواهران و برادران با سلسله محتواها و فعالیت‌های گوناگون میزبان نمازگزاران خواهد بود.

حجت الاسلام علی نوری در پایان گفت: یکی از برنامه‌های نمازجمعه این هفته شهر تهران معرفی و عرضه‌ی با تخفیف کتاب تن‌ها گریه کن نوشته اکرم اسلامی با موضوع روایت زندگی اشرف سادات منتظری مادر شهید محمد معماریان، تقریض شده توسط مقام معظم رهبری است و همچنین پخش نماهنگ‌ها و کلیپ‌های فرمایشات مقام معظم رهبری و فعالیت‌های دانشجویی در دستور کار ستاد نماز جمعه تهران این هفته تهران می‌باشد.

گفتنی است نماز جمعه این هفته، با همت ستاد نماز جمعه تهران، به صورت زنده و تصویری از هیئت آنلاین همراه با پوشش جایگاه نماز و فعالیت‌های جانبی در محوطه، پخش خواهد شد و همزمان، این مراسم، از رادیو قرآن، رادیو معارف و رادیو تهران به صورت زنده پخش می‌شود.

منبع: میزان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس