تصویب 2 ماده از طرح ساماندهی کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از تصویب دو ماده از طرح ساماندهی کارکنان دولت در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش مشرق، کیومرث سرمدی واله در تشریح جلسه امروز (سه شنبه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این جلسه بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت ادامه داشت. قرار بود با سازمان امور اداری و استخدامی توافقی صورت گیرد و این طرح به صورت لاایحه ارائه شود، اما به دلیل اینکه این سازمان معتقد بود نیاز به قانون جدید نیست و همان مواد گذشته باید نظارت شود، بنابراین با تاکید و نظر نمایندگان به صورت طرح بررسی آن ادامه پیدا کرد.

وی با بیان اینکه در جلسه امروز دو ماده از طرح ساماندهی کارکنان دولت به تصویب رسید، گفت: ماده اول آن این بود که تمام سازمان های تابعه و دستگاه های مشمول ماده ۲۹ قانون پنج ساله ششم توسعه اقتصادی جمهوری اسلامی ایران از این به بعد باید نیروهای خود را به صورت رسمی یا قراردادی جذب کنند.

نماینده مردم اسدآباد گفت: براساس ماده دو این طرح مقرر شد که مجموع نیروهایی که به کار گرفته می شوند ابتدا در قالب قرارداد یک ساله مشغول به کار شده و بعد از ارزیابی در صورت رضایت دستگاه بر اساس این قرارداد و بررسی کمیته ای که در این قانون مشخص می شود، اگر رضایتمندی باشد به صورت دو ساله این قرارداد تمدید شده و بعد از گذشت یک سال در صورت داشتن صلاحیت به صورت رسمی در آن دستگاه مشغول به خدمت می شوند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کریم کریمی فرد IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    1 0
    خدا قوت هرچند دیر تصمیم گرفته شده به قول قدیماه هر موقع ماهی را از آب بگیری تازه است تشکر از طرح خدا پسندانه تان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس