فضای مجازی

با رای اعضای کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی، این طرح به مرکز پژوهش‌های مجلس برگشت خورد تا مواد آن براساس نظرات کارشناسان و صاحب‌نظران اصلاح شود.

به گزارش مشرق، با رای اعضای کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی، این طرح به مرکز پژوهش‌های مجلس برگشت خورد تا مواد آن  براساس نظرات کارشناسان و صاحب‌نظران اصلاح شود.

بیشتر بخوانید:

نامه وزیر ارتباطات درباره طرح حمایت از کاربران

در جریان جلسه گذشته کمیسیون طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی اعلام شد که وزیر ارتباطات در نامه‌ ای خواستار اصلاح برخی مواد طرح شده است.

شنیده‌ها حاکی از این است که این فرایند با پیگیری محمد باقر قالیباف رئیس مجلس انجام شده و در پیش‌نویس پیشنهادات دولت نیز مباحث مربوط به اینستاگرام و پلتفرم‌های پرمخاطب تغییرات جدی دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    2 3
    اگر واقعا می خواهید وضع اقتصادی زودتر بهبود یابد فضای مجازی رهاشده کشور را مثل همه کشورهای پیشرفته قانون مند کنید
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    5 1
    میشه اول رای بگیرین ببینین اکثریت کاربرا حمایت میخوان یا نه؟؟
    • AU ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      0 1
      خوب شاید شما و تعداد دلشون بخواد! اطلاعاتشون به سرقت بره! یا کاربری بیاد حسابشون رو خالی کنه! یا فحش رکیک تویه جاها مختلف بهش بده! وبلاگ و انجمن و سایت نامشخص و بی هویت باشن و هرکس هرچیزی دلش خواست بگه! والبته! شرکت های اینترنتی،همه پول و پهنا باند مصرفی که برای یک سایت صرف شده! و حق صاحب سایت و زحمات که کشیده است! رو نده ! و برای خودش استفاده کنه! و ... ! می تونید برید انور مرز یا جایی که هیچ نیروهای امنیتی و مرزی و پلیس و .. نیست زندگی کنید! و خیلی علاقه دارند،امنیت و ابرو و مال و دارای و شخصیت و .. حفظ بشه،بچه ها این کشور به راحتی در سن کم،به سراغ انواع مسائل شنیع یاد گرفته بروند! .. و بسیار مسائل دیگر.
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 2
    عالی. اینطوری کسی نمیتونه از مردم کلاهبرداری کنه و نشه کاری کرد
  • IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    2 0
    قیمت اینترنت رو بیارید پایین که سر به فلک کشیده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس