کد خبر 1306744
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
رنو Air۴ معرفی شد

رنو Air۴ به عنوان مدل مفهومی و با قابلیت پرواز یک خودرو کلاسیک معرفی شد.

به گزارش مشرق،‌ حداکثر سرعت این خودرو ۵۸ مایل در ساعت خواهد بود و می‌تواند تا ۲۲۹۷ فوت بالا برود.

رنو ۴ با تولید بیش از ۸ میلیون دستگاه از سال ۱۹۶۱ تا ۱۹۹۲، یکی از موفق‌ترین محصولات این شرکت خودروسازی به شمار می‌رود. این برند به مناسبت شصتمین سالگرد این مدل، برای ایجاد چشم اندازی از آینده ۴ با شرکت طراحی TheArsenale همکاری کرده است. این مدل در حاضر در فرم یک کوادکوپتر است و با نام Air۴ شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید

اولین تجربه رانندگی با رولزرویس گوست مشکی +عکس

معرفی Air۴ توسط رنو باعث می‌شود که دنیای مدرن مانند یک دیستوپیا به نظر برسد که ماشین پرنده راه حل آن است. این شرکت می‌گوید Air۴ نمادی از استقلال و آزادی است و ایده آن با توجه به پیچیده‌تر شدن ترافیک، توقف زندگی‌ها در اثر آن و بدون مانع بودن جهان بالای سر ما به وجود آمده است.

رنو Air۴ معرفی شد +فیلم و عکس

طراحی Air۴ بر اساس ایده نسخه اصلی است که تنها شکل آن به روزرسانی و مدرن‌تر می‌شود. در حال حاضر بدنه آن کاملاً از جنس فیبر کربن است. در قسمت جلویی آن شاهد چراغ‌های LED، از جمله DRL های عمودی در طرفین جلوپنجره‌ای خواهیم بود. خطوط کلی خودرو نرم‌تر و خمیده‌تر از مدل جعبه‌ای رنو ۴ است.

رنو Air۴ معرفی شد +فیلم و عکس

نیرو محرکه از یک جفت روتور به وجود می‌آید که انرژی آن به هر گوشه از خودرو منتقل می‌شود. بدنه خودرو نیز به جلو لولا شده است تا ورود خلبان به کابین را تسهیل کند.

رنو Air۴ معرفی شد +فیلم و عکس

این شرکت در نظر دارد از باتری‌های ۹۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده کند که حداکثر سرعت افقی ۵۸ مایل در ساعت (۹۳.۶ کیلومتر در ساعت) را فراهم می‌کند. حداکثر سقف پرواز نیز ۲۲۹۷ فوت (۷۰۰ متر) خواهد بود.

رنو Air۴ معرفی شد +فیلم و عکس

Air۴ به وعده تولید ماشین پرنده عمل می‌کند و به افراد این امکان را می‌دهد تا از بالا به افرادی که در ترافیک مانده‌اند، نگاه کنند. البته، دریافت مجوز خلبانی یک سرمایه‌گذاری نسبتاً گران است و نمی‌توانید آن را در پارکینگ فروشگاه مواد غذایی برای خریدهای هفتگی خود فرود آورید.

رنو Air۴ معرفی شد +فیلم و عکس

شایان ذکر است که این خودرو تنها یک نسخه نمایشی است و هیچ قصدی برای ساخت رنو ۴ که بتواند پرواز کند وجود ندارد.

رنو Air۴ معرفی شد +فیلم و عکس

Air۴ از ۲۹ نوامبر تا پایان سال در آتلیه رنو در شانزلیزه پاریس در فرانسه به نمایش گذاشته خواهد شد. دیگر نسخه‌های مهم ۴L نیز وجود خواهد داشت. در آینده نیز Air۴ در میامی فلوریدا، نیویورک و ماکائو به نمایش گذاشته می‌شود.

لینک دانلود

منبع: خودروبانک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس