کد خبر 1306376
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶
دیدار بوگدانف با امیرعبداللهیان در تهران

میخائیل بوگدانف معاون وزیر خارجه روسیه و نماینده ویژه پوتین در امور خاورمیانه و شمال آفریقا امروز با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش مشرق، «میخائیل بوگدانف» معاون وزیر خارجه روسیه و نماینده ویژه ولادیمیر پوتین در امور خاورمیانه و شمال آفریقا بعدازظهر امروز (دوشنبه) هشتم آذر ماه با حضور در محل وزارت امور خارجه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار بوگدانف با امیرعبداللهیان در تهران

دیدار بوگدانف با امیرعبداللهیان در تهران

دیدار بوگدانف با امیرعبداللهیان در تهران

در هفته‌ای که گذشت نیز «الکساندر لاورنتیف» نماینده روسیه در امور سوریه و «سرگئی ورشینین» معاون وزیر خارجه روسیه در سفری که به تهران داشتند، با حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه و همچنین علی اصغر خاجی مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی ملاقات کرده و به گفت‌وگو پرداختند.

وزیر امور خارجه ایران در دیدار لاورنتیف با اشاره به توجه جدی دولت سیزدهم به روابط با روسیه، همکاری‌های مشترک دو کشور در سوریه را تجربه‌ای کاملا موفق برشمرد که در چارچوب خواست و اراده دولت و حاکمیت سوریه شکل گرفته است.

خاجی مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی در دیدار لاورنتیف با اشاره به مبارزه مشترک ایران و روسیه در مبارزه با تروریسم در سوریه، بر ضرورت همکاری تنگاتنگ دو کشور در حفظ حاکمیت، بازسازی و کمک به ثبات سوریه تأکید کرد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس