قاسم سلیمانی - نمایه

مدیر کل امور بین الملل قوه قضائیه گفت: در پرونده ترور شهید سردار سلیمانی تحقیقات گسترده ای انجام و نیابت‌هایی به کشورهای خارجی ارسال شده است که در حال حاضر به ۵ کشور نیابت شده است.

به گزارش مشرق، علیرضا ساعدی، مدیر کل امور بین الملل قوه قضائیه صبح امروز در نشست تخصصی آخرین وضعیت حقوقی پرونده ترور شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: چند پرونده در زمینه ترور شهید سردار سلیمانی تشکیل شده است و از جوانب مختلف در حال رسیدگی به این موضوع هستیم.

بیشتر بخوانید:

شناسایی ۱۲۴ متهم در پرونده ترور شهید سردار سلیمانی

وی افزود: در این پرونده تحقیقات گسترده ای انجام و نیابت‌هایی به کشورهای خارجی ارسال شده است و در حال حاضر به ۵ کشور نیابت شده است و نیابت‌های جدید دیگری هم تنظیم شده است که در حال ارسال به کشورهای جدید است.

ساعدی ادامه داد: هیأت قضائی برای تحقیقات مشترک با دولت عراق که محل وقوع جرم است، اعزام شده است و به تازگی تحقیقات مشترک برای جلسه اول شروع است.

نیابت به ۵ کشور برای پیگیری پرونده ترور شهید سردار سلیمانی

مدیر کل امور بین الملل قوه قضائیه اظهار کرد: غیر از بخش کیفری پرونده که به مجازات مرتکبین و مجرمین می‌پردازد، یک پرونده حقوقی هم برای رسیدگی و صدور حکم برای خسارات ناشی از چنین اقدامی در شعبه ۵۵ تهران تشکیل شده است و بسیاری از افراد چه خانواده شهدا و چه مردم دیگر در این پرونده ادعای خسارات کرده اند.

وی بیان کرد: در این پرونده‌ها (ترور سردار سلیمانی) از ضابطین خاص استفاده شده است، چراکه ضابطین نقش مهمی در پرونده‌های قضائی دارند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    1 0
    اونایی که محل تردد ایشون و یارانش را فروختن اونا چی می‌شوند دستکمی از بی نا... ترامپ ندارن شاید بدتر و نامردتر.
  • شاهد IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    1 0
    نمیدونم چرا ما همیشه پیگری هامون در مجامع بین الملل اینقدر شل هستیم. نزدیک به 2 سال گذشته مگر مهمتر از این پرونده داریم .هرچند مجامع بین الملل یعنی کشک . ولی ما که باید کار خودمون و انجام بدیم و پیگیر باشیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس