۸ کارمند گمرک اورمیه به اتهام قاچاق دستگیر شدند

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی از دستگیری ۸ کارمند گمرک ارومیه به اتهام قاچاق خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان غربی، ناصر عتباتی ‌اظهار داشت: با اطلاع از تشکیل شبکه سازمان یافته ریجستری غیرقانونی گوشی‌های قاچاق برند آیفون توسط تعدادی از کارکنان گمرک، موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در این راستا دستورات قضایی در مورد شناسایی و دستگیری افراد سرشبکه صادر و طی عملیات پیچیده تعداد هشت تن از کارمندان گمرگ سرو و پیرانشهر  شناسایی و دستگیر شدند.

عتباتی گفت: این افراد با جعل رایانه‌ای از طریق ورود متقلبانه داده‌ها به سامانه گمرک و ارتشاء اقدام به قاچاق تلفن همراه برند آیفون به نحو حرفه ای و سازمان یافته می‌کردند که دستگیر و با صدور قرار قانونی به زندان ارومیه معرفی و اقدامات در مورد شناسایی سایر متهمین، شرکاء و معاونین در بازپرسی ارومیه در حل پیگیری و تکمیل روند تحقیقات مقدماتی است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی تاکید کرد: مبارزه بی امان با فساد ادامه دارد و اقداماتی که موجب اختلال در نظام اقتصادی کشور است را به هیچ وجه برنمی تابیم و با این اخلالگران برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    3 0
    مجازات کنید
  • IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    0 0
    گمرک شده مرکز قاچاق و رشوه خواری دیگه وقتش هست پلاسشان رو جمع کنند چون اینطور بوش میاد
  • IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    1 0
    انشالاه ادبشان کنند همچین جریمه ای ببندید که دیگه مال مردم رو نخورند هر کس خلاف کرد باید تقاصش رو بدهد از کوچک شروع کنند تا بزرگ
  • بيرجندى IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    0 0
    ميطلبد اقاى اژه اى كه روز بروز بدلائل متعددى نزد مردم واقع بين محبوب تر ميشوند در اين مورد هم با تشكيل دادگاه هاى خاصى با [ چند فوريت ] به پرنده هاى فساد هاى دسته جمعى برسند. حالا اين روز ها مد شده كه گروهى اختلاس ميكنند و در سرقت هاى خانگى هم چند نفر چند نفر وارد خانه مردم ميشوند.
  • بهروز IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    0 0
    ممنون از زحمات شما به گمرگ بازرگان و کادر اونجا را هم یه پیگیری محسوس کنین خیلی خیلی با پول رشوه و قاچاق که میگیرن بین اقوام و دوستانشان پوز میدن یکی از بزرگترین محل های اختلاس و فساد گمرگ است
  • وحید IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    0 0
    چقدر کلاهبردارزیادشده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس