مهدی: ابلاغی برای ادامه حضور هواداران دریافت نکردیم/ تماشاگران باید شور و شعف خود را مدیریت کنند

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: تاکنون وزارت بهداشت و وزارت ورزش حضور هواداران در بازی‌های هفته هفتم لیگ را به ما ابلاغ نکرده‌اند.

به گزارش مشرق، سهیل مهدی درباره وضعیت حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها برای دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: در این مورد اطلاعی ندارم. وزارت بهداشت و وزارت ورزش باید پس از برگزاری دو بازی با حضور تماشاگران، وضعیت حضور آنها در دیدارهای هفته هفتم را به ما ابلاغ کنند که تاکنون چنین کاری انجام نداده‌اند. برای دیدار استقلال- نساجی و پرسپولیس-صنعت‌نفت هم آنها حضور هواداران در استادیوم‌ها را ابلاغ کردند و ما تصمیم‌گیرنده نبودیم.

وی درباره اینکه آیا قرار است جلسه خاصی برای تصمیم‌گیری در خصوص حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها ظرف امروز و فردا برگزار شود، توضیح داد: پس از یک روز تعطیلی امروز به سر کار آمدیم اما تاکنون در این مورد به ما اطلاعیه‌ای نداده‌اند. پیگیر اعلام وضعیت حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها هستیم اما تاکنون پاسخی دریافت نکرده‌ایم.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درمورد اینکه آیا در صورت قطعی شدن حضور تماشاگران در دیدارهای  هفته هفتم، آیا همه دیدارها با حضور آنها برگزار می‌شود، گفت: در مورد بهره‌برداری از حضور تماشاگران در ورزشگاه دو بحث وجود دارد. صدور مجوز یک بحث است و موضوع دیگر آماده بودن سامانه ورزشگاه‌ها است. در صورت صدور مجوز، سامانه هر تیم و استادیومی باشد، می توانند از هواداران خود استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

بلیت ۱۰۰ هزار تومانی عجیب‌تر از قیمت پراید!/ هر چقدر پول بدی، آش نمی‌خوری!

اعلام ظرفیت تماشاگران سرخابی‌ها برای دربی

مهدی در مورد اظهارات اخیر علیرضا منصوریان مبنی بر اینکه قطعا هواداران صنعت نفت آبادان در دیدار با استقلال در ورزشگاه تختی این شهر حضور خواهند داشت، عنوان کرد: به نظر همه عزیزان احترام می‌گذاریم اما در این زمینه کمیته مسابقات سازمان لیگ تصمیم‌گیرنده نیست. همانگونه که در بازی‌های قبلی تصمیم‌گیرنده نبودیم اکنون هم نمی‌توانیم برای دیدارهای بعدی تصمیم بگیریم و این موضوع دست سازمان‌های بالادستی است.

وی درباره اینکه به نظر می‌رسید در بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت نسبت به دیدار استقلال و نساجی، طرفداران با نظم بهتری وارد ورزشگاه شدند، اظهار داشت: از حضور تماشاگران  روی سکوها صد در صد خوشحال هستم و امیدوارم همه باشگاه‌ها این اتفاق بیفتد. در بازی پرسپولیس و نفت آبادان شرایط پذیرش و نظم حضور هواداران بهتر بود اما جا دارد این وضعیت بهتر هم شود. صدور مجوز پذیرش هواداران در ورزشگاه باید از طرف سازمان‌های مربوطه اتفاق بیفتد اما طرفداران هم باید شور و شعف خود را مدیریت کرده و شرایطی را ایجاد کنند تا مجوز دهندگان مجبور به صدور مجوز شوند.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ افزود: فشار همیشه با اعتراض نیست و برخی مواقع هم می‌توان با رعایت موارد مورد نظر، تصمیم‌گیرندگان را مجاب کرد تا مجوز حضور تماشاگران را صادر کنند. صحبت من فقط با هواداران پرسپولیس و استقلال نیست. اگر طرفداران در سطح کشور کمک و همکاری کنند، خیال تصمیم‌گیرندگان و برگزار کنندگان مسابقات راحت می‌شود و نگرانی‌ها را کنار می‌گذارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس