کد خبر 1303560
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶

به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: سه ماه قبل (۵ شهریور) وقتی نخست وزیر اسرائیل به دیدار بایدن رفت. «باراک راوید» خبرنگار یهودی"آکسیوس" نوشت: "بنت در این دیدار ، راهبرد "مرگ با هزار زخم" را برای مقابله با ایران ارائه کرده است".

این اما تنها خبر آن دیدار نبود. خبر بعدی که تصاویر آن هم منتشر شد و مثل توپ صدا کرد، این بود که "جوی خواب آلود"، به سخنان نفتالی بنت گوش نمی داده و در حال چُرت زدن بوده است!

حرف های آن روز بنت، "آرزو" و "لاف گزاف" بود. اما حرف هایی که امروز زده، "خبر قطعی" و  دردناک است: "ایرانی‌ ها در حالی که با امنیت در تهران نشسته بودند، اسرائیل را با موشک محاصره کردند. آنها ما را از راه دور آزار می دهند و آسیب می‌ زنند".

البته جزئیات برخی درد ها و سوزش ها گفتنی نیست. او رویش نشده که بگوید سلسله انفجار ها و آتش سوزی در مراکز نظامی و صنعتی اسرائیل -از تل آویو تا نهاریا و حیفا و نزدیکی های دیمونا- عادی نیست.

او نتوانست از نفوذ به اندرونی وزیر جنگ اسرائیل، جاسوسی چند ساله گونن سگو وزیر انرژی و زیرساخت‌های اسرائیل برای ایران، حملات سایبری گسترده، عملیات ترکیبی و دنباله دار "عصای موسی"، تقویت بی سابقه سامانه موشکی و پهپادی مقاومت، و رسیدن سلاح به کرانه باختری و قدس حرفی بزند.

اما نتانیاهو اخیرا در "کنست" با رگ های متورم به بنت گفت: " ایران به خوبی می‌ داند ما ضعیف هستیم. به شهرک‌ ها و کشتی ما حمله کرد؛ اما هیچ پاسخی ندید. این یعنی ایران، ضعف شما را شناسایی کرده و پیشروی می کند. بنت درباره رشد اقتصادی لاف می‌زند. او یکی از بزرگترین دزدان اعتبار دوران مدرن است".

البته نتانیاهو خود متهم به فساد و بی کفایتی است و به همین دلیل هم پس از دوره ای طولانی، در انتخابات پارلمانی شکست خورد و از نخست وزیری کنار گذاشته شد. حالا تحلیل گران صهیونیست بسیاری می گویند ممکن است اسرائیل حتی سال 2030 و 2025 را هم نبیند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    5 0
    رهبر معظم انقلاب آنچه تئوریسین ها در آینه مشاهده کردند ، ایشان در خشت خام دید و چند سال پیش فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس