به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: ‏ساعت‌ها پُشت ویترین منتظر میماند تا شاید کسی از او خوشش بیایید و بخواهد بدنش را لمس کند. تا شاید یک روز دیگر از گشنگی نمیرد!

این است حقیقت ارزش زنان در غرب.

زنانی که باید در ویترین منتظر بمانند تا شاید کسی از آن‌ها خوشش بیاید!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 411
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 291
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    92 16
    تن فروشی به خاطر فقر و اعتیاد.
    • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      تن فروشی از بدو خلقت بشر و در همه جوامع واقعتی انکار ناپذیر است!حال فرهنگ غرب آن را مخفی نمیکند و رسمیت میدهد و در جامعه ما زیر زمینی و غیر قانونی است
    • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      مشکل اینجاست که برخی هموطنان در مقام دفاع برمی آیند که ایران بدتر است و ... دوست عزیز بحث اینست که این عمل در فرهنگ غربی مشروع و به عنوان شغل پذیرفته شده است ولی در اسلام این عمل مذموم و ناپسند است این سوای بحث از این است که تن فروشی در ایران هست یا نه
    • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      علی(ع)فرمود :اگه فقر از یک در وارد شود ،ایمان از درب دیگر فرار می کند.بله اقا،دست اندر کاران مثل مردم،هستند فقط آنها در رفت هستند به گرانی خونه به دوشی خبر ندارند.سه قوه که یک باند.پس چرا به فکر مردم نیستند.خاتمی که باید یک قوطی شیر خشک برای سه روز بچه‌اش بخر ۵۰هزارتومان ،دریکماه ۱۵۰۰هزار تومان.کرایه خانه،هزینه های آب برف گاز،گرجه کیلویی ۱۳هزارتومان.باحقوق شوهرش ماهی ۸میلیونی ،باید تن فروش بشه در مملکت .آق به فکر مردم باشید
    • به ۱۶:۰۷ - SE ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      به حضرت علی علیه السلام دروغ نبندید. به جامعه خودتان و تمام دنیا نگاه کنید. آیا پولدارهای بالاشهری دیندارتر از فقیران جنوب شهری هستند؟ عامل فحشا هم ثروتمندانی هستند که تن زن فقیر را می خرند.
    • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      37 10
      اینکه در اسلام مشروع نیست ولی به وفور تن فروشی وجود داره که خیلی بدتر از غرب است.
    • بی بی جون IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      61 9
      تن فروشی از قبل هم بوده ولی به خدا قسم نه اینگونه که امار در ایران می گوید به سن ۱۲ سالگی رسیده است واقعا که خاک بر سر من و مردمم که فقط نشسته ایم و نظاره گریم و از ترس جان و مالمان مثل موش ها در سوراخ چپیده ایم و از ان بدتر همه دم از مسلمانی و دیانت میزنیم آی دینداران یقه بسته کمی بخود ایید .
    • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      35 9
      درودبرشرفت.حقیقت محض
    • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      4 1
      والا بیایند ایران ما ایرانیها باید صف بکشیم یا ازقبل رزو کنیم اونجا ازبس که زیاده کسی نگاهشون نمیکنند فقط ایرانی ها هستند که کشتهمرده شون هستند البته جسارت نباشه ما جنوبیها داغونیم ببخشید
    • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      3 0
      خارجیا اگه شاکرم بخورن ایرانیای عقده ای به به و چه چه میکنن و میگن اونا خیلی با کلاسن حتما گوه فواید زیادی داره
    • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
      3 0
      ۱۶:۰۷؛ اولا حدیث مورد نظرت این جمله است: فقر که از دری بیاید، کفر هم از آن در می آید... تا همین جا معلوم شد اهل تحقیق نیستی. ثانیا در اعتبار حدیث اصلی تردید است. ثالثا در صورت صحت، معنای حدیث درستی کفر با فقر نیست. هشدار است. هیچ کجای حدیث تأیید نیست. حدیث به بیسوادان هوس رانی که نداشتن رو بهانه تجاوز میکنند یادآور میشود مراقب رفیق فقر باشید. رابعا قرآن هم به آزمایشات الهی و لزوم صبر اشاره فرموده است. بهتره به جای خودعالم‌پنداری، از قرآن و حضرات اهل بیت و علماء تبعیت نموده و فتوای شاذ ندید.
  • هیچ کی. IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    87 20
    چقدر تلخ، چقدر زشت
    • امیر بهنام گندمی IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      متاسفم که شما اینقدر کورکورانه و بی تعقل از سیاست های این نشریات وابسته به حکومت پیروی میکنین تن فروشی در مملکت خودمون خیلی کثیف تر انجام میشه اونم با زنان شوهر دار قطعاً در غرب حتی تن فروشی اخلاق مدارانه تر از ماست
    • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      35 11
      واقعیتش اینه ک ایران خیلی بدتره اینم از زشتیهای سیستم سرمایه داریه حالا مدل اسلامیش تو ایرانه
    • رضا IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      13 4
      همون ثروتمندان هم که ادعا میکنن بیشترشون زناشون دنبال فساد هستن
    • س. IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      13 9
      تو برو به چرندیات اون نشریات اصلاح طلبتون برس. اینجا چیکار داری؟؟؟ عقل نباشه جان در عذابه
    • رضا IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      1 4
      درود بر شما
    • عبدالله IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      3 1
      اگر مشکلی هست در مسلمانی شماست نه دین مبین اسلام .اگر به تمام کمال دین اجرا می شد شاهد هیچکدام از این بدبختی های که بشر امروزی دارد نبودیم .هر جای اسلام که به نفع شما بود موافقید ولی هرجا که ضرر شما بود آن قسمت تعطیل شد.پس دینی که پیامبر و اهل بیت علیهم السلام ارایه دادند دادند از جزوی ترین مسایل روابط فردی و اجتماعی را در بر می گیرد که اجرای آن میوه عدالت می دهد نه فقیر در جامعه می ماند و نه فحشا،چون جامع است .
    • بهنام US ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      8 1
      اینکه ایران هم از اینجور مسایل داره شکی نیست اما قطعا غرب هم اون بهشت برینی نیست که برای ما ساختن
  • تاج زاده MD ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    66 30
    یعنی خاک....بر سر اصلاحات
    • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      53 22
      فازت چیه، چه ربطی به اصلاحات داره؟؟؟؟؟
    • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      25 10
      درسته روحانی باعث شده تن فروشیچندین برابر بشه دختر هفده ساله این کار را می‌کنه فقط به خاطر وسایل آرایش
    • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      7 5
      خاک تو سر خودت بی فرهنگ
    • غفار IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      7 4
      این که خیلی خوبه اینجوری هرزنی نمیتونه مثل ایران تن فروشی کنه ومهریه زیادبگیره بانام ازدواج کرد
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    47 24
    غرب وحشی
    • مهدی IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      17 12
      ربطش اینه خوابی که برای ایران دیده بودن حرامزاده ها خیلی بدتر از اینا بود
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    41 51
    چرا عکس را شطرنجی کردید؟ چرا نمیگذارید مردم با عمق فساد در کشور های غربی مواجه بشن. چرا نباید چهره زشت ازادی در غرب رسوا بشه؟
    • ایرانی IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      45 24
      غرب نمیخاد اینجا خیلی کثیف تر و بدترش هست
    • قاسم IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      82 23
      مثل اینکه از مملکت خودتون خبرندارید درغرب اگر فساد باشد ازروی اختیاروازادی است اما درایران شاید بیشترازانجافساد پنهان وجوددارد که ناشی از فقر ودرماندگی مردم در امورات زندگیشان است یه کم به کشور خودتان هم توجه کنید غرب غرب نکنید
    • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      26 6
      عمقش رو ببینی غرق میشی
    • موسوی IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      24 11
      شما فکر میکنی فقط در غرب تن فروشی هست؟ فرق اونجا با اینجا اینه حتی تن فروش هم زیر چتر قانون و بهداشته ولی اینجا چون نظارت قانون و بهداشت نیست بدتره
    • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      34 5
      ببین عمو ، اگر در غرب علنیه و حداقل حمایت قانونی دارن و کسی نمیتونه حقشان را ندهد ، تو ایران خودمون از این بدبخت ها هزار جور سؤاستفاده میشه و خیلی وقت ها پولشان را نداده و کتکشان هم می زنند !
    • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      9 1
      آقای قاسم اگر فساد در غرب همه اش از روی اختیار و آزادی است پرا تا این حد قاچاق انسان و قاچاق کودکان برای فحشا در این کشورها زیاده چرا از کشورهای اروپای شرقی و شمال آفریقا زنان رو به اروپای غربی میارن و بسیاری از زنان اروپای غربی رو به کشورهای جزیره ای و جنوب شرق آسیا می برند
    • سعید سپهری IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      11 5
      والله تو غرب تن فروشی هم اصول داره اینجا طرف برای سیر کردن شکمش تن فروشی میکنه تو غرب با اینکار صاحب همه چی میشه دادا یا خودتو زدی بخواب یا خوابی تن فروشی زنان شوهر دار چنان زیاد شده که گمان نمیکنم از دست خدا هم چاره ای بر بیاد و همش تقصیر اون اقایونی ست که قرار بود هم دنیامونو درست کنند هم اخرتمونو . وقتی دنیا و اخرتو از مردم گرفتن دیگه چیزی نمیمونه که بهش معتقد بود
    • . IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      9 1
      ازادی که ما میخایم خیلی با آزادی غرب فرق میکنه اشتباه نکنید آزادی رو با کثافت کاری اشتباه نگیرید
    • محمد IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      1 2
      اقایون چرا فکر میکنید تن فروشی در ایران توسط زنان شوهر دار هست ولی در غرب همه مجرد هستن ؟ خیلی دوست دارم دلیلش رو بگید
    • فاطمه IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      3 0
      چی میگی تن فروشی از روی اختیار و ازادیه؟ بله شاید بعضیاشون از روی علاقه این کار رو میکنن. ولی اگه مستند انقلاب جنسی رو دیده باشی این حرف رو نمیزنی. خیلیاشون هم از روی ناچاری و نداری تن به این کار میدن. وقتی مصاحبه میگرفتن روشون نمیشد بگن چیکارن. باورم نمیشه هنوزم یه عده هستن اسم غرب رو که میشنون اب از دهنشون جاری میشه. بابا بسه دیگه. بله ایرانم خیلی مشکل داریم ولی غربم اون بهشتی که میگن نیست
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    37 21
    منتظر پاتک لشکر مصی پولینژاد باشید.
    • عبدالله US ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      0 0
      واقعا متاسفم برای خود باختگان غربزده
  • میثم IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    38 20
    درک این واقعیت هم نیاز به تعقل دارد و با دیدن مشکل حل نمی‌شود. غرب زده مغز زنگ زده دارد.
    • حیدر صالح IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      12 9
      فقط مغزش زنگزده نیست کوچک هم هست
  • فرهاد IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    50 7
    الفقر لو کان رجل لقتلته .امام علی علیه السلام .فقر اگر مرد بو د انرا میکشتم .فقر مسبب تمام ذلتها برا انسانه در ایران هم فقر وجود داره پس باید با ان جنگید این فتوای امیر المو منین امام علی علیه السلام است
    • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      15 43
      توصیه می کنم کتاب «فقر احمق می کند؟» را بخوانید. بسیار آموزنده است. اما آنچه که این کتاب 340 صفحه ای به آن می رسد تنها یک جمله است و آن اینکه علت 80 درصدی ایجاد فقر «موکول کردن کار امروز به فردا است» (البته با تفاسیرش) که حدیثی از امام باقر علیه السلام است: «ایّاکَ والتَّسویفَ؛ فإنّهُ بَحرٌ یَغرَقُ فیهِ الهَلْکى؛ زنهار از افکندن کار امروز به فردا؛ زیرا این کار دریایى است که مردمان در آن غرق و نابود مى‏‌شوند.»
    • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      23 10
      این چیزا ربط به فقر نداره به فرهن‌گ ربط داره
    • SE ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      35 11
      دروغ است. هیچ زن فقیری فاحشه به دنیا نمی آید مگر آنکه مرد ثروتمندی تن او را می خرد و به فحشا می کشاند. ثروت عامل همه بدبختی های بشر است و خدا هم صریحا در قرآن می گوید همانا انسان طغیان می کند وقی احساس بی نیازی و ثروت می کند . سوره علق آیات 6 . 7
    • پارازیت IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      0 0
      خیلی ببخشید آقا فرهاد وای این حدیث کاملا من دراوردیه وقتی رسول الله ب فقر افتخار می‌کرده چطور ممکنه که حضرت علی از فقر بدش بیاد خدا خودش میگه که من بنده های خودمو هم با فقر وهم باثروت امتحان میکنم .شما رابه خدا پشت سر صحابه دروغ نگوید .البته شما عادت کردید
    • ناشناس IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
      0 0
      احسنت بر شما
    • EXtremist NL ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
      0 0
      درود بر شما جناب 11:48
  • SE ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    27 20
    این حرف مزخرفی بیش نیست. در چین و روسیه و تقریبا تمامی کشورهای غیر مسلمان دنیا این صنعت فروش خدمات جنسی وجود داره ! اگر این رو با ارزش زن در غرب یکی بگیرید یعنی یا کور هستید یا نادان !چطور است کیفیت زندگی زنان و حقوق اساسی آنها در از نظر مرتبه شغل های مدیریتی و سرانه حقوق و عدالت کاری و مرخصی و حقوق زایمان مقایسه کنیم ؟
    • محمد رضا IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      7 2
      احسنت ما اگر خوبی‌های دیگران را ببینیم خودمان هم بطرف آن خوبی ها هدایت میشیم حالا در هر کجای دنیا باشه ولی متاسفانه ۴۰ ساله که ما فقط بدیهای دنیا را به ما نشان دادند
    • روشن IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      2 0
      اینجا هم وسایل جنسی میفروشند آرایشگاههای تهران و برخی شهرهای بزرگ چند سالی میشه با قیمتهای میلیونی فقط فروشگاهش نیست توی ایران وگرنه فروشش هست
  • ع IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    18 6
    خوب بروند از سطل آشغال وسایل جمع کنند
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    22 19
    خود ایران مون بیستر همینطوریع تن فروشی میکند تا از گشنگی نمیرن
    • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      0 0
      فعلا گشنه نیستن و از شهوت اینکارو میکنن
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    16 19
    نمایشگاه مد هست بیخود جو گیر نشید
    • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      1 0
      بعد چرا بارکد خوان دارن و پشت ویترینن؟
  • حمزه IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    29 25
    اوضاع ما داخل ایران خیلی بدتر از غرب هست
    • جلال IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      21 17
      باز سخن از انتقاد غرب آمد و یک عده ای بهشون برخورد. آخه خود تحقیری تا چه حد؟ اگر در کشور ما هم مشکلاتی هست به خاطر همین تفکرهای غلطی است که برخی مسوولان و مردم ما دارند. بعضی از اونها به خاطر منافع خودشون کشور ما رو به سبک زندگی غربی نزدیک کردند.
  • قولومی IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    56 19
    بدبختی اینجاست امثال این یارو فقط این چیزهای غرب رو میبینن . شما یه دوری تو تهران بزن ببین کنار خیابون چقدر زن و دختر میبینی که برای یه لقمه نون حاضرن هر کاری بکنن . واسه خودتون کور و برای غرب بینایید ؟؟؟ واقعا که بدبختید .
    • سانیا IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      16 4
      احسنت.حرف شمارو باید با آب طلا نوشت
    • نسرین IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      22 25
      مردم ما ملت شریفی هستند، بیخود می کنی به ملت ما توهین می کنی، حالا اگر چند تا نخاله هم دم خیابون می بینی که اهل این کارها هستند، حسابشون از ملت ما جداست، اینا از فقر نیست، بلکه همون فرهنگ غریبه که از ماهواره و امثال اینها ناشی میشه
    • امیر شیرخانی IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      2 1
      کاملا درسته بسیارعالی گفتین
    • س IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      1 0
      واقعا درست گفتید. اینا کور و بینایی مردم که میگن همینان. پول نفت گرفته تبلیغ کنه که غربی ها اینگونه اند. نه داداش اگه راست میگی از خوبیاشون بگو از حقوق بالا و ماشین ارزون امکانات بالاشون بگو. اگه نه تو ایران که بدتر دارن زنای شوهر دار بخاطر سیر کردن شکم بچشون به......
    • IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      0 1
      چرا اینقدر قسم وایه میخورین که اینا به خاطر گرسنگی تن فروشی میکنن نخیر آقا همه هوا وهوس والا من خودم کسایی رو میشناسم که در شرایط نداری صورتشون رو باسیلی سرخ نگه میدارن ولی ایمانشون محکم سرجاشه کسی که نون حلال بخواد خدا راهش رو نشون میده
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    19 6
    اینهاهرچه هستند.زشت یازیبایامنفور.همین هستن.پس خواهشتن شعارندید.وبه سن فحشا درکشورخودمان فکرکنیم که زیرپوست شهری به ظهرآرام چه چها که نمیگذرد.با به خاک افتادن حدود۲۵۰۰۰۰هزارشهیدکه برای حفظ خاک وناموس وطن ازجان شیرین خودگذشتند.که ماامروز درآرامش وامنیت زندگی کنیم...ولی افسوس به جای راهکار فقط یاد گرفتیم خوب شعاربدهیم.
    • محمد IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      0 1
      عمو برو اش تو بخور بعد نظر بده
  • سعید IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    7 5
    من در قبال این نظرات چون بالاترین فریادها رو بر سر شما . شماییی که خوابی و از اطراف خود بی خیبری سکوت میکنم و انشالله که متوجه بشی ..
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    15 8
    دقیقا همین شرایط کنار خیابونای کشور خودمون برقراره برادر!!!!!!
  • مهدی IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    12 10
    لاحوله ولا قوة الا بالله برای غرب زده هایی که له له میزنن برای واردشدن به این گرداب متأسفم
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    13 6
    جالبه کسانی که ادعای 《حقوق زنان》اونها داره سقف فلک رو پاره میکنه زن رو به این وضعیت اسفبار انداختند. این نشون میده اینها اصلا《 ارزش》رو به عنوان 《حق》برای زنان در نظر نمیگیرند. حقوق زنان بهانه است.اینها دنبال سوء استفاده از جسم زنان هستند. زن رو به روزی انداخته اند که خودش از اینکه مورد سوء استفاده قرار بگیره احساس رضایت میکنه.
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    12 9
    مگه فکر می‌کنید ایران نیست در تمام دنیا انسانیت مرده
    • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      0 0
      تو ایران نیست
    • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      0 0
      انسانیت نمرده بهوش ایران نیست اگه باشه اونا عین سگهای ولگردن نه پشت ویترینی
  • مولانا IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    9 8
    برخی افراد اون همه مزایای زندگی در غرب را نمیبینند....
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    9 8
    اینکه از نظر اسلام اینقدر بر غیرت و صله ارحام تاکید شده و تامین دختر را نه فقط بر عهده پدر که در نبود پدر با قرار دادن پشتیبانهای متعدد از جمله برادر پدربزرگ و دایی و عمو برای تامین مالی زن تاکید شده ، بخاطر همین مسائل است. و دشمن هم خوب فهمیده نقطه قوت اسلام رو و لذا هم غیرت و هم صله ارحام رو می کوبه
  • فاطمه CA ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    7 5
    شر ور ک میگن اینه۹۹۴
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    6 4
    بهتر اس از اینکه کنار خیابان در سرما بخاطر یک لقمه نان به این کار تن بدی.
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    8 7
    عکاس عجب زاویه ای انتخاب کرده از نگاه مردم ویترینی از ناپاکی ، از نگاه زن، ویترینی از بی غیرتی. که اگر بی غیرتی نبود زن انجا نبود
  • حسین GB ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    34 1
    سلام. نمی دانم این نظر را منتشر می کنید یا نه اما لازم دانستم تا از منظری کارشناسی و واقعی تر به این موضوع نگاه کنیم. این پدیده که در برخی از کشورهای غربی مخصوصا المان و هلند رواج دارد و این زنانی که اکثرا از کشورهای شرق اروپا هستند این شغل را انتخاب کردند نه به خاطر فقر و گرسنگی بلکه فقط به دلیل طمع و کسب ثروت بیشتر در مدتی کوتاه. به طور متوسط هر زن در یک شب حدود ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ یورو کسب در امد می کند. کسی این زنان را مجبور به تن فروشی نکرده بلکه مورد حمایت قانون هم قرار دارند. همچنین پدیده روسپیگری همواره با تاریخ بشر همراه بوده و در تمام کشورهای دنیا پنهان و یا آشکار وجود دارد و هیچ ربطی به ارزش زنان نداره بلکه به اندیشه و نگاه انسان به زندگی برمیگرده کما اینکه مردان زیاده خواه و طماع در هر جایی وجود دارند. امید که کارشناسان ایرانی با نگاه دقیقتر و اگاهانه تر به پدیدهای داخل و خارج تلاش کنند تا دانش کافی را برای خواننده برای درک بهتره ان پدیده کمک کنند نه اینکه پدیدها را قضاوت کنند.
    • احمد IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      4 2
      وقتی ادم موضوع منطقی وعقلانی رااززبان هرشخصی می شنودقبول می کند وافرین به ان فرد می گوید
    • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      1 3
      داداش هر کجا که رفتی گرون و سوبل باهات حساب کردن!
  • Hu IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    11 8
    ایران هم کمتر از غرب نیست
  • رضا IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    15 2
    اگر این زنان در ملا عام تن فروشی میکنن تا از گشنگی نمیرند در کشور خودمون در خفا این کار انجام میشه تازه شاید شدتشم بیشتر باشه!
  • US ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    12 2
    تو خیابون بایستند بهتره؟ تو همین ایران هم پره! مساله اینجاست که اونها سعی میکنند باهاش مقابله بکنند با پذیرش مساله نه با پاک کردن و انکار کردن مساله
    • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      0 1
      چرا زر میزنی میخوان گسترش بدن
    • م م م IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      0 1
      من تا یادم می‌آید وقتی می‌خواهند با چیزی مقابله کنند آن را غیرقانونی اعلام می‌کنند نه این که آن را قانونی کرده و از حمایت کنند غربی ها می‌خواهند همچین عملی را گسترش دهند متاسفانه در کشور ما فقط کورکورانه از غرب تقلید می‌شود و برای تمام کارهای آنها به به و چه چه راه می‌اندازند ،حتی اگر آن کار بدترین کار دنیا باشد
  • ی بنده خدا IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    28 6
    باز حداقل یکی بود بهش برای اینکار ویترین بده،اینجا تو پارک و زیر پل پر از این چیزاست.درست نیست بجای حل یک مسئله صورت مسئله رو پاک کنیم،این موضوع در تمام جهان هست متاسفانه ولی اینکه بندازیم گردن غرب و شرق اصلا کار درستی نیست
    • US ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      7 5
      بسیار عالی
    • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      9 7
      نام خودت را نوشتی ی بنده خدا برو قرآن بخوان ببین خدا چی گفته آره درست تو کشور ما هم همچین چیزی های هست ولی به همتون می گم بجای این حرف ها برید عمل کنید و جلوی همچین چیزی ها را در داخل کشور تون بگیرید الان می نویسید تو هم فقط داری حرف می‌زنی عمل نمی کنی آره چون جامعه پشتم را قطعاً خالی می کنه می‌بینی که خودت تون دارین چی می‌گین فقط چند لحظه فکر کنید بعد جواب پیام من را بدهید ببین وجدانت چی میگه
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    2 16
    اون زنها اکثرا از کشورهای جهان سومی مثل ایران و افغانستان و..... هستن. از فقر و نداری به کشورهای غربی پناه میبرن و به اون روزگار میفتن البته همه جای دنیا این وضعیت وجود داره و در ایران با کمی اختفای کمتر انجام میشه
  • رضا IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    16 12
    زنان داخل ایران هم باید ساعت ها سر در سطل های زباله کنند تا شاید از گرسنگی نمیرند
    • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      9 9
      ممکنه تو سرت رو توی سطل زباله بکنی و چیزی ازش برداری و بخوری ولی هیچ ایرانی همچه کاری نمی کنه. اونایی که دیدی سرشون تو سطل زباله س : 1- اغلب اتباع کشور همسایه هستن 2- اونا هم برای خوردن چیزی از توی سطل زباله برنمیدارن. بلکه دنبال پلاستیک و مقوا و کارتن و شیشه و فلز (قوطی آلومینیمی نوشابه و غیره) هستن. یه دروغ رو اگه هزاربار هم تکرار کنی فقط کسی که احمق تر از گوینده دروغه باور می کنه.
    • A IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      1 0
      متاسفانه فقر هم بی تاثیر نیست
  • علی IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    11 4
    یک سری هم به ایران خودمان مخصوصا تو پایتختت بزنید اینا ویترین دارند اما یکسری بخاطر فقر ویک لقمه نان ویترین هم ندارند
    • مجید RU ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      1 2
      داداش از مملکت خبر نداری یا خودت زید به حالت خیلی از مردم اشغال جمع میکنن که از گرسنگی نمیرن
  • یاسرمحمودیانی IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    5 2
    برادر من همه بانوان اینطوری نیستند این حرف شما توهین. در تمام دنیا همینه هرکسی که دنبال پول و ثروت بیشتر باشه و تن ب کار نده عاقبتش همینه. تو کشور خودمون هم زیاده. پشت ویترین نیستند ولی پر.
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    6 4
    متاسفانه در ایران هم بخاطر فقر کم نیستند که مجبورند
  • حمید IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    7 3
    فرقی نمیکنه ایران باشه یا غرب یا هرکجای دیگه هرکجا ک فقر باشه فسادم هست درضمن تو کشور خودمون فساد ۷۰ درصد جامعه رو گرفته بهتره کمی بدونه تعصب به این موضوع نگاه کنیم کشور ما هم دست کمی از غرب نداره حتی بنظر من خیلی بیشتر وبدتر فساد درش هست پس ادای ادم خوبه رو در نیاریم شما خوبید
    • قلیچ خانی IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      6 4
      ۷۰ درصد را از کجا اوردی؟
  • حجت IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    5 0
    ولی پشت ویتین نیست ،داخله
  • محمد IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    9 3
    واقعا برای خودمان متاسفم همانند کبکی می‌مانیم که سر در برف فرو برده این گوشه گوشه شهرهایمان شده آن ویترینی که در غرب میگوئید آنها البته عده بینهایت غلیلی تن به این کار میدن ولی متاسفانه در کشور ما اینقدر فقر بیداد می‌کنه که گوشه گوشه کشورمان شده همان ویترین‌ها بجای پاک کردن صورت مسئله دنبال حل مسئاه باش آقای محترم افسوس و صد افسوس
  • علی بابا IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    2 5
    عربها را دریابید
    • ابی IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      2 0
      ایمان ،تقوا،عمل صالح،اصول انسانیت است از این اصل دور بشیم از انسانیت به دورخواهیم بود،پست شدن یک انسان ربطی به دارا و ندار نداره.
  • مهران IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    9 2
    خدایا این از مسئولین ما، اینم از غربیها ...خدایا ظهورامام خوبیها و آرامش دلها را برسان ....،
  • علی IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    7 5
    توهمین مملکت ما ازاین بدترهاش هست،
  • سامان IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    10 2
    تو ایران هم هست منتها تو خارج مکان مشخص هست تو ایران این همه خانه فساد و فحشا مخفی حتی محیط کار و آگهی های استخدام و خودرو علی سواری برای خانمها امن نیست ضمنا خیلی از دخترها برای بیزنس و تن فروشی بخاطر فقر از ایران ب دبی میرن .اینها فقط مختص غرب نیست تو ایران اسلامی هم زیاد شده تن فروشی برای نان شب و حتی کرایه تاکسی
    • A:M IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      5 3
      توایران اینا بخاطر درامد نیست انواع شغلهای زنانه هست وچقدر هم زیاد خودشون راه فساد روانتخاب کردن بخاطر هوا وهوسه نه درامد وفقر اشتباه برداشت نکنید
  • DE ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    8 7
    اون ٣ مردي كه مثل الاغ به اين زن خيره شدن از برادران مهاجر نيستن؟
    • جالب IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      1 2
      زدی به هدف البته شاید اونایی که تو ویترین هستن از ما باشند به هر حال خانم های ایرانی مهاجرت میکنن که این کارا را انجام بدن مثل گلشیفته و ریحانه و .....
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    4 5
    یه کم چشمتون رو باز کنید و ایران رو ببینید
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    5 1
    وقتی احترام نوامیس خودشون رو بلدنیستن چه از آنها انتظار میشه داشت؟
  • من.غ IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    4 12
    اینها همان زنانی هستن که از کشورهایی مثل ایران از فقر فرار کرده اند
    • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      13 2
      جوری حرف می‌زنی که انگار هر زن ایرانی که دچار فقر بشه، عفت و حیا را کنار می‌ذاره و میره هر جای دنیا که شد تن‌فروشی می‌کنه. کافر همه را به کیش خود پندارد.
    • من.غ IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      4 1
      با غیرت با حیا پنج دقیقه جلو سطل آشغالی به ایست ببین چند نفر پسر بچه پیر زن پیرمرد سرشون می ره تو سطل آشغالی اونوقت به غیرت و تو همکیشان تو بر می خوره
  • ناشناس IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    3 2
    حالا فکر کردی ایران خودمون خیلی بهتر از اونجاس ، آنجا زنان در ویترین هستند و در ایران تو خیابان ها پرسه میزنند تا ...
  • FR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    6 2
    مرگ مال همسایه ست دیگه؟! آره
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    2 3
    غرب محله های خاصی قرار داده زیاد به خود نبالید ایران چی تمام خیابانهای شهرها را فاحشه خانی شرعی و غیر شرعی کرده اید.
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    2 2
    اونجا اشکاراست اینجا پنهان البته همچین پنهان نیس فقط۳۷۹۷ کسی به روش نمیاره
  • آرش US ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    2 0
    حالا همچین وضع بهتر از اونجا نیست . نیازمندان بچه خواب بقل تو سرمای شبهای زمستان در کوچه و خیابان بدنبال کمک . ...............
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    1 5
    بی حجابی و بی عفتی و از بین رفتن حقوق زن انتهایش اینطوری است. آیا زنان ما این را میخواهند؟
  • arya IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    5 5
    حالا خوبه تو غرب توی ویترین مغازه هستند که قطعاً تعداد مغازها زیاد نیست اما در ایران تمام صحنه اجتماع مانند ویترین برای خودفروشی زنان است. همه جای ایران سرای من است
  • قربانعلی NL ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    2 0
    مصرف مواد مخدر در ایران بالاتر. فساد اقتصادی در ایران بالاتر. فساد جنسی زیرزمینی در ایران بالاتر. مشکلات مدنی و نارضایتی در ایران بالاتر. صد نفر پشت پنجره به انتخاب خودشون یعنی ایران بهشت! در خارج حقوق بیکاری و بیماری می‌دهند، هیچ زنی مجبور به کار پشت پنجره نیست مگر به انتخاب خودش.
  • شفیق IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    3 4
    هر کی این پست گداشته حتما در ایران زندگی نمیکنه و گر نه باید میفهمید این زنان و دختران ویترینی در اصل مهاجرانی هستن که اکثرا مسلمان خاورمیانه ایران و‌سوریه هستن نه خوده مردم غرب اتماس تفکر دارم
  • ناشناس IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    3 1
    بعضی ها به بهانه فقر هر کثافت کاری رو میکنن وگرنه اگر اهل کار باشی کار هست من زنی رو می شناسم که با ۶۰ سال سن و بیماری خیاطی میکنه.البته که تن فروشی هم راحتتره هم درآمدش بیشتر از خیاطیه.
    • م م م IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      0 0
      درود به شما بعضی افراد فقر را بهانه هر عمل زشتی می‌کنند ولی ربطی به فقر ندارد ،آدم سست ایمان دنبال بهانه است ولی آدم دیندار در بدترین شرایط ایمان و غیرت خود را حفظ می‌کند
  • ناشناس IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    1 0
    چندتاازکامنتاروخوندم خیلی جالب بودیه احمقی قیاس بی خودی کرده بوداین عکسوبافساددرایران بقیه هم تحت تاثیراون احمق همون قیاسوکرده بودن چقدرزودجوزده میشن خیلیها.چه زیبا فرمودخداونداکثرمردم فاسق هستند
  • رضا IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    3 1
    وای بر شما که فساد و بدبختی و عریانی و گشنگی مردمان وطن خود را نمی بینید و به فکر از بین بردن معضلات غرب هستید همانا که شما چشمان حریص و طماعی دارید که باعث شده وطن خود را رها کرده و بدبختیهای وطن خود را تبدیل به فردوس کرده اید امثال این انسانهای وطن فروش فراوانند واقع بینی نعمت بزرگی ست ای کاش همه ما واقع بین بودیم
  • امینی IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    1 2
    ایران بد تر از غرب است.
  • م IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    2 1
    اگه آمار ایران رو در بیارید احتمالن رکورد بزنیم . به خاطر اعتیاد ، فقر و بی کاری و درماندگی و بی دینی و افسردگی فساد به حد زیاد رسیده
  • هدی IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    0 2
    دروغه
    • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      2 0
      عین حقیقته.مثلأ آمستردام دارای محله هایی مانند اینست و از این نوع "گالری" ها و یا "فروشگاهها" خیلی زیاد است.
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    3 2
    بله غرب پشت ویترین و اینجا کنار خیابان!!!!!
    • م م م IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      0 0
      باز خوبه اینجا غیر قانونیه ولی تو غرب
  • محمد IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    3 1
    نه اینکه تو ایران نیست... نه تو ایران فاحشه نیست نه که مشروب نیست مواد مخدر نیست روابط پنهانی بیشتر هست. وحشتناک
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    3 1
    چرا در مورد مردان پشت ویترینی صحبت نمیکید؟
  • جمشید IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    2 1
    اینقدر نظر فیلسوفانه برای یه عکس؟؟؟؟ ما اول یاد بگیریم تو یه صف عادی جا نزنیم و سرهم کلاه نذاریم بعد راجع به غرب و شرق نظر بدیم....
  • شایان IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    3 1
    اینجا گل و بلبله دیگه؟!!!!!!!!!!!!
  • عرفان NL ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    2 1
    اونا ظاهر وباطنشون را نشون میدن اما متاسفاه درایران همه چیز زیر زمینی است . یعنی فساد وافسار گسیختگی تو ایران کمتر از بلاد غرب است .نه جانم چشم حقیقت یابت را بازکن .
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    1 1
    خودمون میدونیم نیازی به یادآوری نیست..
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    1 2
    گلشیفته فراهانی نیست ؟
  • Afshin afshar IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    0 2
    سلام به هر حال هر کشور و قومی باورهایی دارند و مسائلی هست که دقیقأ به خودشون مرطبته چون فرهنگ اونها چنین چیزهایی رو زشت یا بد و گناه آلود نمیدونه.اما در مورد عدم لمس شدن و گشنه موندنش خیلی دور از ذهن هست مثل این هستش که بگیم اگه کسی از فروشگاهی خرید نکنه صاحب فروشگاه گرسنه میماند!
  • مسلم IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    2 1
    این چیزیه که همه دنیا هست.منتها غربی ها قایمش نمیکنن ولی ایران مثل کبک سرشو کرده تو برف.درحالی که فحشا بخاطر شکم مطمعنم اینجا بدتر از خارجه
  • محمدرضا IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    3 0
    نه اینکه تو ایران نیست کشورهای اروپایی هر کسی هم که کار نکنه یا بیکار باشه دولت حقوقی که بهش میده می‌تونه باهاش یه زندگی ساده تشکیل بده ولی تو ایران چه زن و مرد کار میکنن شبانه روز تا بتونن اجاره خونه رو بدن وشکمشان رو سیر کنن او اروپا کسی که تن فروشی می‌کنه بخاطر خوش گذرانیه نه فقر پس تن فروشی نیست تو مملکت ما انقدر هستن که بخاطر یه لقمه نان کنار خیابون وای میسن نویسنده مثل اینکه کور هستن نمیبینه
  • javad IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    3 1
    من به غرب شرق آسیا و اروپا کار ندارم باعث بدبختی هر انسان اول خودش میشود
  • علی ظرافت جو IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    1 2
    با بررسی اجمالی دو راهکار در ارتباط جنسی زن و مرد یعنی داشتن چند زن برای مرد و جایگزین آن يعنی داشتن چند مرد برای زن که روش اول منجر به تشکیل خانواده و تکریم زن بعنوان همسر و مادر و ایجاد محیط مناسب رشد و تربیت فرزندان می گردد و ... و روش دوم که منجر به آزار جنسی زنان و درنهایت تن فروشی زنها می گردد درمی یابیم که ترویج راهکار چند مرد برای زن محصول يك برنامه ریزی منسجم و هدفمند اجتمايی، سياسی، و ... است. نامردان حاكم بر عالم با شعار برابری زن و مرد و جلوگیری از تضییع حقوق زنان توسط مردان ، در واقع برای مقابله و دهن كجی با چند همسری مردان در اسلام ، چند همسری را برای زنان ترويج كرده اند که در نهایت منجر به تبدیل زن به کالا و ظهور پدیده فاحشه گی و متلاشی شدن بنیان خانواده و آزار کودکان شده است . راهکار چند مرد برای زن كه تقريبا در همه دنيا قانونی و رايج بوده و سودسرشاری را نصیب مافیای تجارت فحشا می نماید، عملا راه را براي داشتن چند زن برای مرد و هوسرانی مردان فراهم نموده است، آنهم با كمترين هزينه و مسئوليت، و بيشترين ظلم در حق زنان. درحالیکه راهکار چند زن برای مرد چون با موافقت همسر و رعايت شان و احترام طرف قابل اجراست سدی بزرگ برای هوسرانی مردان بوده و تنها درصد اندکی از مردان آنهم برای تامین نيازهای واقعی و نه كاذب خود می توانند از آن استفاده کنند. چقدر خوب می شود مردان جامعه تلاش بيشتری كنند که قوی شوند پولدار شوند تا بتوانند چند زن بعنوان همسر و شريك زندگی بگيرند، نه اينكه دوقطعه اسكناس بدهند و يک زن بدبخت و ذليل رو چند دقيقه پایمال کنند بعدش هم هيچی به هيچی
  • یه آدم IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    6 1
    تن فروشی توی ایران فقط از روی فقر نیست... از روی طمع ، حرص، حسادت، شهوت پرستی، نبود تعهد اخلاقی،........ من یه خانم متاهلم. بعد از ۱۴ سال زندگی مشترک که( همسرم از اول اصلا مالی نداشت و من هم سالم بودم)... بماند که هم خودش اخلاقش عصبی بود و هم خانوادش باهام دشمن بودند.... به امید روزی که اوضاع خوب میشه ، همسرم وقتی برای خودش کسی شد، اخلاقش هم آروم میشه.... با همه اینها صبر کردم.... از پارسال وضعش خوب شد و من درگیر یه بیماری و همسرم تصمیم گرفته مجددا ازدواج کنه ، فکر می‌کنید اون زن کی هست؟ از پارسال متوجه شدم پای یه زن به زندگیم باز شده، وامسال تونستم بفهمم یک زن متاهل هست که با همسرم در ارتباطه.... زندگیم شده شبیه فیلمای آشغال شبکه جم..... به تن خیانت یه لباس زیبا می‌کنند و به هزار دلیل واهی توجیه می‌کنند... اون زن فقیر نیست، هم خونه داره که به اسم خودشه و هم ماشین داره.... زندگی من شده قربانی طمع و حرص همسرم و یه زن( هرزه)
  • س IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    4 0
    این چیزا فقط در غرب نیست اینجا زنای شوهر دار خودفروشی میکنن
    • ⁦◉‿◉⁩ IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      4 2
      از نظر من ایران بهتر از کشور های غرب هستش
  • خوزستانی IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    7 3
    چرا به فقیر توهین می کنید فقیر هیچ وقت تن فروشی نکرد فقیر هیچ وقت گدایی نکرد فقیر هیچ وقت بچه ی خودرا توفاضلاب ننداخت اینکارهارو وقت اونهایی انجام می دهند که مایدار هستن اگه باور نداری بیا ببرمت جای که افقر الناس زندگی می کنن ببینی با چه عزت نفسی دارد زندگی می کنه اینها فقیر نیستن اینها ادمهای مریض وفاسد هستن فقیر با یک لقمه نون هزار بار خدارو شکر می کنه لطفاً همه رو فقیر ننامید
    • مامان دوقلوها IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      1 0
      بله، مگه هر کی فقیره باید انگ بخوره؟ هستند کسانی که با عزت زندگی می کنند با وجود فقر مادی...
  • M IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    1 1
    توایران که بدتره پنهانی اینکارارومیکنن ازبس فقر وبی پولی زیاد شده
  • مسعود IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    1 1
    اکر در خارج توی ویترین میایستن، اینجا که خیابون ها پره از زنان ودخترانی که بخاطر فقر دست به هر کاری میزنن،کاش بجای پرداختن به خارج از کشور مسائل کشور خودمون رو پوشش می‌دادید ،همیشه دنبال ماست مالی کردن حقایق هستید
  • ایمان US ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    2 1
    در کشور ما در خیابان میماند. چه بسا بسیار بیشتر از جوامع عربی ست. لذا بهترست سنجیده بنویسیم.
  • زهرا IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    4 0
    فقر و بهونه نکنین واسه کثافتکاری آبروی فقیرا رو نبرید
  • زهرا IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    6 2
    خواهشا فقرو بهونه نکنید واسه انجام کثافتکاریاتون مسخرس واقعا آدمای فقیر هستین که رفتن کاری رو که از توانشون خارجه انجام میدن تا دستشونو جلو نامرد دراز نکنن آیا اینها هم نمیتونن بزک دوزک کنن برن تن فروشی
  • محسن IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    1 1
    درایران فرصت پشت ویترین رفتن هم نداره،فقط باید سوار بشه با بدترین شرایط بهداشتی وبعد هم همزمان در خدمت چندنفر باشه تا از گشنکی شاید نمیره
  • مریم IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    1 0
    آخه نه اینکه تو ایران تن فروشی نمیکنن بخدا حاضرن به خاطر نون شبشون دست به هر کاری بزنن .اونجا حداقل با کلاس رفتار میکنن نه مثل ایران
  • عبد المجید زرگر IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    2 2
    وقتی فرهنگ جای دین را می گیرد باری جز این نخواهد داشت
    • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      2 1
      همه میدونیم وضع اقتصادی کشور اسفباره،در صد کمی از ادما عزت نفس دارن و با فقر میسازن،حتی مردا هم بخاطر پول با زنان مسن ارتباط برقرار میکنن ،زنان که جای خود دارد.ولی هستن آدمایی که شاید تعدادشون کم نباشه بخاطر تجملات و رفاه بیشتر .
  • همصدا با مردم ایران IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    1 1
    در غرب پشت ویترین هستند و متاسفانه در ایران هستند زنان رنجدیده و گرسنه و شاید خمار در کنار خیابان منتظر یک خودرو برای همین منظور
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    1 2
    باز خوبه اونجا یه ویترین هست، بهتر از بغل خیابون وایسادن تو کشور ماست
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    1 2
    ایران چی ؟ باز اونجا ی ویترینی هست
  • محمود IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    1 2
    بسیارند از همین زنان در مملکت خودمان ولی به چشم نمیایند ولی ما فقط دیگران رو میبینیم
  • Nima IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    3 2
    اینطور بهتره یا مثل ایران با هزاران گند و کثافت کاری
    • ⁦(◔‿◔)⁩ IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      3 1
      اگه از نظر شما بهتره باید بگم سخت در اشتباهید ایران هم از کثافت کاری های اونا الگو گرفتن متاسفانه اگه غرب از این کثافت کاری های چرتش رو پخش نمی کرد ایران اینطور نمیشد ولی در هر صورت ایران بهتر از اون غربی های حال بهم زن هستش
  • ⁦◉‿◉⁩ IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    6 1
    پیام خیلی هاتون رو خوندم ببینید درسته ایران از نظر مالی فقیره ولی ما حتما یه چیزی داریم که غربی ها دارن سعی میکنن اونو از ما بگیرن من بهتون میگم چیه ما فرهنگ داریم که اونا ندارن کشور های غربی از نظر فرهنگی بسیااااااااااااااار فقیرن امیدوارم به همین سادگی نزاریم فرهنگمون رو اَزَمون نگیرن
    • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      1 1
      فرهنگ ایرانی یا فرهنگ اسلامی ویا فرهنگ ایرانی اسلامی ما کدام میراث را حفظ کردیم
  • بی نام IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    2 1
    دنبال چه میگردید ایران از همه جا بدتر هست ثروت داریم به مردم زهر مار هم نداریم فرهنگ داشتیم الان چی فقر وفحشا پر شده ما خودمان را نباید با غرب مقایسه کنیم بلکه بگیم ما چی هستیم
  • م IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    0 1
    غصه خوردی؟ فردا تو ایران هم فقر بیشتر بشه میشه همین آش و همین کاسه
  • ... IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    2 0
    واقعا متاسفم واسه اونایی که از این دفاع میکنن .
  • جلال IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    1 1
    باید واقع بین بود، امیدوارم چشم هایتان باز، گوش هایتان شنوا باشد، فساد واقعی در کشور خودمان است چون زیر زمینی انجام می‌شود بدون هرگونه ملاحظات بهداشتی، اخلاقی و..... درسایر کشورها با برنامه ریزی فساد را به نیاز تبدیل و امنیت را به خانواده ها ارمغان آورده اند
  • عرفان IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    1 2
    فقط فرقش اینه که تو غرب چون در انظار عمومی، ترویج بی بندباری میکنه تو ایران بیشتر مخفیانه است
  • Dgjlژذپ IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    1 1
    غرب و شرق ندارن چرت نگو...همینجا هم داریم
  • یلدا IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    2 2
    خاک توسرتون کنن برای همینه میگن زن جماعت شیطان هستند
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    1 1
    تن فروشی در ایران بیشتر از غرب میباشد به گونه ای دیگر
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    3 3
    اولا از فقر نیست شغلش اینه 2-نشون میده اونجا فساد کمتره که باید ساعتها منتظر باشه مشتری بیاد اینجا بود ثانیه اول هزاران نفر میریختن سر اون 3-ضمن اینکه این زنان مجرد هستندو مشتریهاشون هم مجرد نه مثل ایران که زنان تن فروش و مردان اینکاره متاهل هم بینشون زیاده 4-همین روش باعث میشه زنان و دختران داخل خیابان مورد تعرض قرار نگیرن. چون هرکی بخواد جای اینکار مشخصه 5- ایران آنقدر فساد زیاده که یه زن اگه بخواد تن فروشی کنه هزاران ماشین ترمز میزنن متاهل و مجرد هم نداره 6-چون جای مشخصی در ایران نیست متاسفانه همه ی زنان و دختران سرزمینم مورد مزاحمت قرار میگیرن 7-اونجا رسمیت داره کارت سلامت صادر میشه و.. و.. اینجا ولی چون مثلا پنهانی است هزاران بیماری منتقل میشه
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    0 0
    مشکل این است در زمان پهلوی فاحشه خانه هایی بود مثل جوامع دیگر واکنون هم جاهایی درست شده مثل خانه های عفاف انوقت ها حرام بود این زمان مشروع وحلال است به نظرم نه اون زمان خوب بود نه اکنون بلکه باید زن انقدر در جامعه ما متمول وتوانا هم از نظر مالی وهم از نظر امنیتی وفرهنگی باشد که ابزاری بدست هیچ کسی نباشد یک مادر خوب ویک همسر ودختر خوبی باشدکه در کنار مردان توانایی خودش را به رخ دنیا بکشد
  • حامد IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    2 0
    ایران رو ب این سمت سوق دادند فقر داره ب فحاشا نزدیکمون میکنه کاش مثل غرب بودیم
  • IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    1 1
    تو میدونی توی کشورت چه میگذره؟ آگه اجازه همچین کاری بود مطمئن باش پاساژهای چندین طبقه ساخته میشد.
  • ممد حق گو IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    0 2
    دقیقا بفرمایید منظورتان از غرب کجاست ؟ روسپیگری در اکثر کشورهای اروپایی و آمریکا (به جز ایالت نوادا) ممنوع است ، این شرق است که مرکز فساد است به ،رابطه جنسی با محارم در کره و ژاپن و چین و رابطه جنسی با افراد زیر ۱۸ سال در ژاپن اشاره کنید ، مطلبی هم درباره کودکان جنسی در چین و ژاپن بنویسید
  • مهرداد IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    1 0
    این بنده خدا تو خیابان های ایران دور نمیزنه یا چشماش میبینه؟ تن فروشی هتی کنار خیابون یا دولا شدن تو سطل زباله که از گشنگی نمیرن؟
  • مرتضی IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    1 1
    ترکیه خوبه همه جوره خودش رو در اختیار آمریکا گذاشت و حتی کشورش رو مرکز آموزش جلاد هایی به نام دانش کرد ، در آخر پولش ، اعتبارش و همه چیش رو به سقوطه
  • عبدالله IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    1 0
    اگر زنان در غرب در ویترین می مانند ، در ایران ما در خیابان پرسه میزنند تا از گشنگی نمیرند، چی رو می‌خواهید تبرئه کنید؟؟؟ همه جا مشکلات و بدبختی هست الا ایران؟؟؟ سرتونو مثل کبک کردید زیر برف فک کردید کسی نمیبینه؟؟؟! نه بابا تمام دنیا به پستی شما نکبت ها پی بردن که روز خوش مردم را گرفتید
  • ح IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    0 0
    دوستی که نوشته اند این عمل در اسلام مذموم است. بله نه در اسلام بلکه در کلیه ادیان مذموم و ناپسند است . در اسلام نماز شب بر پیغمبر واجب و برای عوام ثواب بیکران هست. و به همین منوال گناه در جوامع دیگر گناه و در مملکت اسلامی و حاکمانی که ادعای دینداری دارند و یک عده به دلیل فقر دست به خود فروشی میزنند گناه آن بر عهده حاکمان است .بغیر از عده ای که شغلشان ضایعاتی است روزانه چند نفر را بر سر سطل زباله آویزان دیده ای ؟ حتی نفر دیده ام که غذاهای مانده را از سطل جدا می‌کند و میخورد .
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    0 1
    سلام اینکه درغرب از زن استفاده ابزاری میشه و فحشا(همجنس وغیرهمجنس) رسمیت داره یه واقعیت غیرقابل انکار، واین هم که توی کشور خودمون بعضی از تن فروشی ها بخاطر فقره واضحه، اما مهمه که بفهمیم راه نجات مسیری نیست که فرهنگ غرب با غول‌های رسانه ایش داره القا میکنه. راه نجات تمسک دولتمردان و مردم به تعالیم اسلام است نه ادعای مسلمانی.
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    0 0
    جون عمه ت
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    1 0
    واقعا کشور ما از غرب بیشتر هست .فقط علنی نیست واکثا هم برای گشنگیه
  • مهاجری IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    1 0
    سلام و عرض ادب باز یک کلمه از غرب انتقاد شد و یک عده همه آسمان و زمین را به هم می دوزند که این لکه را پاک کنند باشد غرب پاک است حالا در ایران که این همه فساد است ببینم چند نفرتان مادرتان فاسد است یا خواهرتان یا همسرتان و یا یکی از فامیلتان رسما فاسد است ؟ یقین می دانم همه شما میگویید هیچ کدام و من هم به حرف شما یقین دارم .فساد در ایران در حد غرب نیست غرب مسلخ انسانیت است در همه ابعادش
  • محبوبه IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    1 0
    وقتی کرایه خونه ها سر به فلک کشیده حتی صااحب خونه ها بعضی تعرض به زن تنها میکند و وقتی نتونی یه جای امن برا خودت درست کنی و شکمتو نتونی سیر کنی چرا غرب رو بدنام میکنیم مردان ما غیرتو تو ٱغوش گرفتن میبینن هیچ کس بی چشم داشت کاری برا زن تنها انجام نمیده خداا تو میدانی و نگذر از این مردهای که به هوس نگاه میکنن داسم بد رو غربیها نگذارید ٱنها بدنشان را نشان میدن که یکی بگیرتش ن اینجا که به هوسه یکبار مصرف میبینن لعنت به اینجور مردها
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    1 0
    ببینم ...مگه تو ایرانم وضع همین نیست...
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    1 1
    دقیقا اسلام این کار را بد میدونست چون نیازی هم نبود .اخه هر جنگی که میکردند زن و نوامیس دشمن رو حلال میدونستند و استفاده میکردند پس چه نیاز به این شغل از همین رو دها زن رسمی و صیغه داشتند عزیزان.لعنت بر نافهمی انسان
  • ناشناس IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    1 0
    اونجا غرب هستش اینجا چی ... کشور ما هم تن فروشی زیاد شده فرقش،با غرب اینه اونا تو ویترین آشکارا این کار رو انجام میدن ولی اینجا مخفیانه نمیگم همش اما بیشترش فقط به خاطر فقر و از روی ناچاری...ای کاش فقط یکم عدالت و برابری تو کشور ما هم بود تا یکی از پولداری سرش به سقف نخوره و اون یکی با سر به زمین ....‌
  • منصور IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    1 0
    سلام یکی از دوستان می گفت جلوی بیمارستان منتظر بودم یک نفر شیشه ماشین را به صدا درآورد پیرمردی بود گفت دخترم نبود عروس را آورد من شوکه شدم فهمید بعد رفت ازناراحتی رفتم گفتم پدرم نکن اینکاررو گفت بابا توهم اگه اجاره خونه نداشته باشی شرمنده باشی به والله این کار را انجام میدی نه پدر راهش این نیست تو کشور ما به خیلها کمک میشه گفته اون راه رارفتم نتیج نگرفتم برو الان اگه اونوریها بفهمند میان اذیتت می کنند همه جا این مسایل است
  • حمید IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    1 0
    درپاسخ یکی از دوستان ک فرمودن دین اسلام این رفتار رو ناپسند میدونه و...اولا تمام ادیان تن فروشی رو زشت وناپسند میدونه ولی اگه تعصب رو کنار بزاریم وخارج از هرگونه عقایدی به این موضوع نگاه کنیم متاسفانه تو جامع ما هم دست کمی از غرب نداره بد نیست یکم چشمامونو باز کنیم و ببینیو فساد جنسی کل جامعه رو گرفته ...ی سوال دارم از دوستان .بنظر شما صیغه درسته ..
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    1 0
    نیاز جنسی مثل نیاز به غذا است ، باید با این مسئله با دید اجتماعی ، روانی ، بهداشتی ، اقتصادی ،...نگاه کرد و نه مفسده انگیز ، امنیتی ،...
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    1 0
    من فکر می کنم در فکر درمان بی غیرتیها از هر نوعش ودر هر کسوت ولباسی در ایران باشیم بهتره تا کثافت های دیگران رو انگشت بزنیم. توی همین مملکت به اندازه کافی لجن داریم. غصه خودمان رو بخوریم وچاره کنیم برای برگشت به انسانیت وحذف حیوانیت.
  • علی IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    1 0
    محمد تهران را ندیده این حرف را نوشته
  • نازنین IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    0 1
    غربیا از ما روراست تر هستن،واقعیت اجتماعشون رو نشون میدن،اما توی ایران عزیز ما ساعتی و با نام شرع صیغه میکنن و پولش به جیب آخوندا میره و هیچ اعتراضی نیست چون خودشون ذینفع هستن،تو ایران ما تا دلت بخواد ارزش زن رو به نام دین و اسلام زیر سوال میبرن اما ....!!!وقتی که یک مادر حق نداره برای بچه اش با درآمد خودش حساب بانکی باز کنه ،وقتی که حق حضانت نداشته باشه وقتی دیه یه زن نصف دیه مرد باشه وقتی حق خروج از کشور بدون اذن شوهر نداشته باشی،وقتی توی پله های دادگاه سگ دو بزنی تا ازمرد بی لیاقت طلاق بگیری و قانون این اجازه بهت نمیده و باید از همه حقهای قانونیت بگذری وقتی ارث پدرت نصف برادر باشه،صحبت کردن از کرامت زن در جامعه ما طنزی بیش نیست،کرامت به چادر نیست
  • ... IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    1 0
    بابا دیوونه ها این چیز تو اونجا عادیه و این مدل رایجشه ما هم شاید کسایی رو داشته باشیم که تن فروشی کنن ولی خیلی کمن و این کار رایجی نیست و هنوز قبح داره لطف کنید با این حرفهای صد من یه قاز قبحشو نشکنید و امر به معروف و نهی از منکر کنید و با اجرای اسلام واقعی کمک کم همون مقدار قلیل و کمی هم که وجود دارن رو ریشه کن کنیم.
  • حسن فارغ التحصیل برتر IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    1 1
    نه ب تفریط در غرب ن ب افراط در ایران کشور ایران بیش از حد به زن بها میدهد ب نحوی که ذهنیت زن سالاری در جامعه ایران در اذهان جامعه بیداد میکند و تمام مردهای ایرانی از این وضعیت در عذابندو مرد تبدیل به صرفا ابزار تامین مالی زنها شده و حکومت نیز راهکاری ارایه نمیدهدعلی رغم وجود این همه کارشناس و نهاد های ذیربط نمیدانم به کی بگوییم زن و مرد انسانن وارزش آنها را نباید با مادیات بسنجیم مهریه زمان پیامبر عامل مهر بود الان عامل طلاق متعدد وقتل های خانوادگی . عامل عدم ازدواج و ب تبع آن عامل عدم تمکین زنان و ب تبع ان بروز فساد اخلاقی قول میدهم اگر چند صباحی این وضعیت مستدام باشد فاتحه ایران بدون حمله آمریکا خوانده میشود واین نظر من بر مبنای مطالعه است
  • نهتاب IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    0 0
    اصلا ما رو چه به جامعه غرب؟ مشکلات جامعه اسلامی ما تمام قد حل شده الان فقط مونده به سخره گرفتن غربی ها یکی نیست بگه باباجان پاشو برو یک مورد از مشکلات ، کودک همسری رو یه کم مطالعه کن ببین تو حامعه ما چخبره
  • محمد IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    0 0
    چرا همش غرب به قول معروف سوزن به این کوچیکی رو تو دست مردم میبینید تیر اهن به این کلفتی رو تو ... خودتون نمیبینید ادمین تایید کن
  • محمد علی IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    0 0
    غرب سالیان سال هست که محکوم به فروپاشی فرهنگی و اجتمایی و خانواده شده .
  • علی IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    0 0
    حالا توایرانم اگه زنانیکه ازگشنگی وبدبختی کنارخیابوناتن فروشی میکنن بیشترازغرب نباشه تازه بدون هیچگونه نظارت ومحافظتی مطمئناکمترازغرب نیس اینجاولی واقعا بخاطرگشنگی وبدبختی
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    0 2
    ما هم اگه اسلام و انقلاب رو رها کنیم راه فساد و فحشایی که غربی ها رفتن باید بریم
  • Jafar Osun IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    2 1
    والله سی سال پیش در استامبول ترکیه یجایی بود بنام کارخانا. یا. کارخانه. یجایی شبیه قلعه یا شهرنو که در اصل روسپی خانه دوران شاه بود که این افراد تن فروشی میکردند
  • سوده US ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    2 0
    تن فروشی تن فروشیه سبک و سیاقش فرقی نمیکنه تا زمانیکه انسان انسانیت خودشو پیدا نکنه فعلا که این موضوع دیگه مرد و زن نمیشناسه
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    1 1
    اینها نتیجه لقمه های حرام است البته سوء مدیریت را نباید انکار کرد مثلا رواج صیغه خیلی خوب است
  • Jafar Osun IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    1 1
    هر میخواد این صحنه های جنایت آفرین را ببیند برود استامبول ترکیه بعد با تاکسی دریایی بره به محله ( کارخانه ) و این صحنه های دلخراش را ببینه
  • نادر IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    3 0
    سلام اینجا redljghtهلند هست در اروپا اینا بیمه دارن حقوق دارن از حقوق شهروندی برخوردارن و زیر ۱۸ سال راه نمیدن در محیطهای مسگونی اینکار رو نمیکنن جرمه بهر حال لازمه هر شهریه خیلی از مردها وزنها بخاطر فقر اینکارو نمیکنن
  • دهواری IR ۰۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    1 0
    واقعا عزت و کرامتی که اسلام به زن داده هیچ دین و آیینی نداده معنی مقدس مادر... خواهر... دختر... همسر... الحمدلله
  • نسرین IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    1 0
    اینقدر هر کثافتکاری رو به فقر ربط ندهید فقیرها خیلی پاکتر از اون چیزی که فکر میکنید زندگی میکنن کثیفی تو ذات بعضیا هست حالا چه فقیر باشن چه ثروتمند کار هم فراوونه حالا همه دلشون میخواد یه کاری کنن که به اصطلاح ابرومند باشه
  • بینام IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    در جامعه اگر فقر هست علتش ثروتمندان هستند فقر نتیجه عدم تعادل و توزیع منطقی ثروت در جامعه س و همین عدم تعادل و توزیع عیر منطقی ثروت خودش یه سیاست انگلیسیه.بقول فقرا مافقیریم چون شما ثروتمندین
  • علی IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    1 1
    سلام این عکس کشور تایلند هست و زنها کار میکند مردا خانه داری و برای این کشور تن فروشی یه شغل منسوب میشود
  • MOHAMMAD IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    1 0
    اینم از پسا فمینیسم... دوستان، شاید مسئله ی تن فروشی در جوامع غیر غربی هم، پیدا بشه، ولی مسئله اینه که، ارزش و کرامت انسان، علی الخصوص زن، در غرب، تا حد یک کالا، حتی خیلی کمتر، پایین اومده... تازه این جدای از اینه که این مسائل در غرب، کاملا آزاد و مشروع شده، ولی در ایران عزیز ما، همچنان حرکتی، غیر اخلاقی، ناپسند، مطرود و مذموم هست.
  • جواد US ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    درخیلی ازجوامع غربی تن فروشی جرم است
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    2 0
    نمیدونم چرا بعضی از مردم ما غیرتشون بیشتر به غربه نه ایران از غرب حرفی شد سریع میان میگن ایران بد تره ولی تو ایران اتفاق میوفته دیگه نمیگن غرب بد تره چون غیرتشون غرب هست
    • جلال IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      0 0
      همینو بگو خب
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    دختران روسی وچینی تو ژاپن خدمات جنسی فراوان عرضه می کنن از بچهایی که ژاپن بودن بپرسید . فقط مختص عرب نیست .
  • کویین دیفیند IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    1 0
    همه جا خوب و بد دار حتی انسانی وجود نداره که کامل خوب یا کامل بد باشه دیگه چه برسه به یک قاره!!!
  • محسن IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    چرا؟ مقام زن تااین حد مورد سوال قرار می‌گیرد؟ جز تاسف صحبت دیگری نمیشه کرد.
    • امیر US ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      0 0
      تو ایران فساد اخلاقی صد درصد بیشتره. ربطی ب پولدار و فقیر نداره هر چند فقر باعث میشه آدم دینشو از دست بده هیچ فرهنگ سازی در این زمینه نمیشه کاش خیلی هاتون می‌دیدین. مرد خبر داره زنش خودفروشی می‌کنه. اما خودشو ب خریت میزنه چون 4تا بچه داره و مجبوره دم نزنه
  • Mj SE ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    2 0
    سلام دوستان من در کشور سوئد زندگی میکنم وقتی مهاجرت کردم خیلی فکرهایی که این بنده خدا از غرب میگه و آزادی‌هایی که در غرب بود را در ذهنم تصور می‌کردم ولی وقتی آمدم در اینجا و شروع به زندگی کردم واقعا دیدم که در ایران از نظر فحشا بیداد میکنه چون در این کشوری که من زندگی میکنم تن فروشی یکی از بزرگترین جرم‌ها را دارد جون بر این باور هستن که ارزش تن انسان چه مرد و چه زن رو اصلا نمیشه با پول خرید ولی در ایران که بودم طرف برای اینکه کرایه تاکسی نده تن فروشی میکرد به راننده و بخاطر یه نهار تن فروشی میکرد بخاطر اینکه طلاق گرفته بود و تخصصی در کاری هم نداشت تن فروشی میکرد و حتی اگر میخواست جایی هم استخدام بشه و یا در شرکتی کار بکنه اول اون زنهایی که خوشکلتر بودن رو استخدام میکردن اون هم برای اینکه بتونن بعدا ازشون سواستفاده جنسی بکنن خدا شاهده در اینجا دینشون یا مسیحی هستند یا بی دین ولی انسان هستن بیشتر مواقع حتی شبها که من از سر کار به خانه می‌آییم میبینم زنهای تنها و دختران جوان در اون موقع که هیچ کسی تو خیابان نیست ورزش میکنن بدون اینکه کسی بخواهد مزاحمتون بشه ولی خدایش در ایران حتی اگه یه زن که اهل این برنامه ها هم نباشه واقعا خودتون بگید جرات داره تنها نصف شب در خیابان بیایید آیا صد تا ماشین جلو پاش ترمز نمیزنن ؟؟ چندین سال قبل که من وارد این کشور شدم مثلا یک نوشابه 10 تومان بوده الانم بعد از چندین سال همون قیمته قبل از سال جدید دولت همه وسایلها رو ارزون میکنه که مردم بتونن بخرن مثلا بوقلمون چون شب کریسمس میخورن را به نصف قیمت تبدیل میشه من واقعا نمی‌فهمم این دوستمون که داره از روی تعصباتش حرف میزنه واقعا تو ایران مگه زندگی نمیکنه یا خودشو زده به کوری چرا نمی‌خواهید قبول بکنید که واقعا به خاطر مسئولین بی کفایت ویران شده . بسه یه خورده هم صادقانه حرف بزنید
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    1 0
    سر خودتان کلاهک گذارید الکی خودتان را به نفهمی نزنید تن فروشی همان تن فروشی است با اجازه یا بدون اجازه
  • ارش IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    سلام دشمن اشکار همه انسانها شیطان است وانسانهای که تفکر انها وعمل انها شیطانی هست چون شیطان انسانهارو فقط به اعمال وتفکر زشت وناپسند می کشاند تاجایی که کارهای زشتودرنظر انسانها خوب جلوه میده این موضوع علتهای زیادی داره یکی بحث فرهنگ اداب رسوم ملتها وادیان مختلف درکشورهای مختلف چه بادین چه بی دین اگه فردی درجامعه اسلامی وکشورمسلمان خودمون درخانواده ای باایمان بچه ای رشد کنه وخودفرد هم باایمان وبصیرت کامل هم خودش وخدای خودش رو بشناسه وبه دستورات خدا عمل کنه چون حرف کافی نیست درحدتوانش سعی کنه عمل کنه حاضربه هیچ پذیرش ذلتی نمیشه چون میدونه اخرتی هست وزندگی اخرت بهترست ودرپیشگاه خدا سربلندوروسفیده وحاضر وبه اینگونه اعمال خفت بار وغیره نمیشه درکشورهای دیگر چون خواص ثروتمند وباقدرت ازخدا دورشدن ومردم هم دنباله رو انهاهستندوپیرواعمال شیطانند ازهرروشی برای کسب پول دریغ نمی کنند روسپی گری وهمجنس بازی رو قانونی میکنند یادردنیا جنگ افروزی می کنند وانسانها روبکشند ملتهارو چپاول کنند به اسم دومکراسی انجام میدن وباکی هم ندارن ___________________ مثلا درکشورخودمون به هر دلیلی زن یادختر سراغ این کارهارفتند بعضیهاپول دارندو به بخاطر هوای نفس وبعضیها به خاطربی پولی حالا که پیشگیری نکردیم واین مشکلات پیش امد این مردم ودولتمردان هستن که کوتاهی کردن راه حل این موضو ع ومشکلات کل جامعه عمل به دستورات خداهستش وبس درمانش هم اینه که کل افرادجامعه بخصوص افراد ثروتمند ومابقی افراد جامعه درحدتوانشون ثروتی که اندوختن بین قشرضعیفتر تقسیم کنند وثروتمندان پولشونو ازاین مملکت خارج نکنند واگرهمه مردم به دستورات خدا ازقشرپایین جامع تاقشرمرفع عمل کنند اکثر مشکلات جامعه حل میشه چون خودبنده هم هنوز نتونستم درحد توانم دل از مالم بکنم هرچنداز قشرپایین جامعه هستم همه مااگه دست دردست هم بدیم این مشکلات درست میشه نه اینکه من وشما فقط شعاربدیم
  • احمد IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    نظر زیاد داده شده ولی کلا همه چیز از بی اعتقادی و ضعف ایمان سرچشمه میگیرد چه بسیار افرادی که به نان شب محتاج بودند وای خود را نفروختند.آخ که چه اجری پیش خدا دارند
  • مهدی لطفی IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    به نظرمن حقیر کاملا حرفی که ازبابت ارزش زنان درغرب فرمودین اشتباهه .اگه قراربراین باشد یکی کاراشتباهی بکند ومرتکب گناهی شود.این رابه پای همه ای جوامع بگذاریم این طرزفکرمناسب یک جامعه اونم قشرزن که قشرپرورش دهنده هستن نمی باشد.واینکه هیچ باغچه ای بدون کرم نمی‌شود.
  • دهه شصتی IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    خدا از کشورما دور کنه اینجا مد نشه
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    سلام کجایی که تو ایران خودمون دختر خرید و فروش میشه. دختر ۱۰ ساله رو به زور میشونن سر سفره عقد.
  • ایلقارتورک IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    ایران خودمان کثافت کاری هاش رو تو شهرها و روستاها هم کشیده اند
  • جانباز IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    وقتی در جامعه ما ازدواج آنقدر مشکل شده و متاسفانه مسؤلین ما در پی حل آن نیستن و دنبال مقاصد دیگری هستن چه توقعی می‌شود داشت اگر واقعا اینها می‌خواهند مشکل از این قبیل مسائل پاک شود یا کم شود باید رسیدگی به امور اقتصادی جوانان باشند
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    اینا فکر ناموس کسی نیستند فقط خودشون تو جنگ میگفتند ما برا ناموس میجنگیم
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    خوب هر چیزی تاوانی دارد جامعه ازاد همین است بماند که غرب با همین حربه پول و سرمایه خیلی از کشورها را بسمت خود کشید
  • اندیشه DE ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 1
    مذمومات اسلام فقط حجاب وتن فروشی نیست،و تنزل این همه فجایع مشهود وغیر مشهود به چند مورد که باز خود معلول عوامل دیگرند یا از سر جهالت و کوته بینی است یا با هدف تحمیق مردم وتحریف واقعیت ، بس تا کی از تراوشاتِ ذهن پلشت تان ارتزاق میکنید
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    حضرات علامه که این مسئله را با ایران مقایسه می‌کنند نمیدونن جایی که قانونیه جزء فرهنگ شون شده دولت ها ازشون مالیات میگیرن و... با جایی مثل ایران که موردی رخ میده فرق داره؟؟؟؟
  • A IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    2 0
    کشور ما کشور عجیبی است یک زمانی رضا شاه دستور کشف حجاب زنان را داد همه معترض شدند که ما مسلمانیم و نیاید کشف حجاب کنیم الان کشور اسلامی شده و آئین اسلام حکمفرماست متاسفانه بسیاری از زنان معترض هستند که آزاد نیستیم و ما ازادی میخواهیم تا کشف حجاب کنیم ان طوری که دلمان بخواد در انظار عمومی بگردیم دوستان من منکر تن فروشی بخاطر فقر در کشورمان نیستم ولی باور کنید بسیاری از مشکلات زنان تن فروش مملکت ما ناشی از فقر فرهنگی است که منجر به فقر اقتصادی شده والا خیلی از زنان داریم فقیر تر از زنان تن فروشند ولی با غیرت به کسب و کارهای خانگی مشغولند و با عزت در جامعه زندگی میکنند و خم به ابرو نمی اورند قبل ریشه کن کردن فقر باید فرهنگ جامعه را اطلاح کنیم
  • اسرا IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    اه اه اه
  • شهريار IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    مسولین بی لیاقت رو بیدار کنید هرجا فقر باشه همین اش و همین کاسه
  • سيدمهدي محمدي IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    جای جای خیابان ها توی کشور خودمان است تا کی دنبال نشان دادن زشتی های کشورهای دیگر هستیم
  • اکبر IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    حداقل اونجا به قیمت میفروشن.بر عکس خودرو سازها با انصاف ترین ارزان ترین تن فروشی هست.بنده موافق این اسم نیستم کارگر جنسی دارای حق و حقوق در کل دنیا.بعد یه سوال اون که کلیه میفروشه از درد ناچاری اسمش چیه
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    دوستان عزیز بله در کشور ما هم تن فروشی هست. اما ارتباطی با فرهنگ اسلامی ما ندارد. بخش کوچکی از تن فروشی به خاطر فقره اما بخش بزرگتر مربوط به تسلط فرهنگ غربی بر بخشی از جامعه ماست. متاسفانه روابط نامشروع در خانواده های ثروتمند بالاشهرنشین بسیار گسترده تر است از جنوب شهر فقیرتر. متاسفانه غرب در منجلاب فرو افتاده و البته به دلیل غرور و ترس از شکست، خود را پیروز نشان می‌دهد و دارد همه را با خود به قعر جهنم می کشد.
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 1
    چه قدر بد چه قدر دلم برای زن بودن خودم میسوز
  • امید نجاتی IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    انقدر به فقرا توهین نکنید یعنی چی هر گندی که می‌زنید میندازین گردن فقرا و نیاز مندان جامعه که تجربه نشون میده بیشتر فقرا ادمهایه آبرو دار هستند تو ایران این اتفاق به دو شکل میفته یا یکسری خانم برايه نیاز جنسی شون فقط با تعدادی مرد محدود که اصطلاح عامیانه اش تکپر بهشون میگن یک عده هم کنار خیابون وایستادن که صددرصد شون اعتیاد دارند و بخاطر مواد مخدر تن فروشی می‌کنند
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 1
    در ایران هم هست ولی مخفی
  • Melina IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    1 0
    تن فروشی از دید‌ من خیلی بهتر از دو رویی و چاپلوسی هاییه که در ادارات اتفاق میافته
  • منصوره IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 1
    فقرو بی پولی و گرسنگی ایمان را می برد و بدنبال ان هر کاری ممکن می شود چه دزدی و چه فحشا حالاذهر کسی به طریقی کسی که در رفاه نسبی و در حد نیاز های یک انسان سالم و معمولی باشد محال است دست به کار خلاف بزند و از همه بدتر تن فروشی مگر مریض باشد و یا نرمال نباشد همه انسان ها در روی کره زمین حق زندگی خوب دارند و خدا نعمت هاشو برای همه افریده نه اینکه یکی فقط نگاه کند و نتواند بخرد و بخورد پس رحم داشته باشیم وحقرکسی را نخوریم انسان باشیم لعنت خدا بر دزد و اختلاسگر
  • شهروند IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    میگم بااجازه چرا فقط به غرب حمله میکنی همینجا هم زیادداریم بااجازت
  • علی امیدی IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    متاسفانه در جامعه ما هم وجوددارد ورو به ازدیاد است فقط مکان مشخصی ندارد و پخش شده، وقابل کتمان نیست ومشخص است دلیل اصلی چیست
  • ناشناس IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    اصلا هم بخاطرفقرنیست شاید تعدادکمی بخاطرفقرباشه ولی هستن زناییکه مالی مشکلی ندارن وبخاطرهرزگی و به خیال خودشون ازادی و مدگرایی خیلی زندگیارو نابود و هرروز به قعرمنجلاب میبرن این اوًضاع رو وگرنه هیچکس ازفقر نمرده حتی چه ادمای باشرافت فقیرداریم
  • محسن IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    اینا همش سیاستن گول چیرو میخورید دروغ میگ اینم از بالاتراز خودش دستور گرفته
  • ناشناس IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    عیب کسان منگر رو احسان خویش دیده فرو بر به گریبان خویش اگه غرب بده چرا آقا زاده ها همشون اونجا تشریف دارن ببند گاله رو
  • diego IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    اونجا باز ب شکل سازمان یافته انجام میشه این کاو ،اینجا چطور!!!!؟؟؟ کافیه یه زن بیوه پاش ب چهار تا اداره دولتی باز شه ،صد و پنجاه نفر بهش تیکه میندازن و پیشنهاد میدن ،لاقعل اونطرف اون خانوم ی در امدی داره و کنترل شده انجام میشه همه چیز!!!! اینجا هم اگ ازاد باشه فقط تو تهران باید استادیوم ازادی رو در اختیار لین قشر قرار بدیم انقدر ک جمعیت این قشر زیاده !!!!چاره ای ندارن !!با این افتضاحی ک مدیران خیلی لایق و فرزانه این مرز و بوم بالا اوردن نبایدم از این بهتر باشه !!!کسی جرات ازدواج نداره ،قیمتها ساعتی بالا میره 10 پله بعد دو ماه پایین میاد یه پله ،فقط حرف و خرافات و ادعا و دروغ
  • آرش IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    یک نفر از مغزش و یک نفر از جسمش ویک نفر از هنرش و یک نفر از جانش و یک نفر هم از اندام جنسیش کار میکشد تا پول دربیارد و امرارمعاش کند بابا جندگی یک شغله شرافت مندانست، خدمات میده پول میگیره، دزدی مال مردمخواری نمی رکندکه متاسفم واسه کشوری ک جندگی از دزدی و اختلاس در نظر مردم ناخوشایند تر است.
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    البته من غرب گرا نیستم ولی تا اونجا که خبر دارم خود فروشی رسمی در غرب ممنوع هست وفکر می کنم تصویر مربوط به شرق هست سمت تایوان و اون سمتها...
  • ایرانی IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    تن فروشی یعنی بی حرمتی به جسم روح روان در هرجای دنیا میخواد باشد و بدترین عمل هست که به روح جسم هر انسانی چه دیندار چه بی دین عاملش و عاملانش باید در دادگاه عدل اشد مجازات شوند چه از سر فقر باشد چه از سر هرزگی ولی اگه انسانیتی در این دنیا باشد و عدلی باشد باید هر مسبب چنین عملی مجازات سنگین شود تن فروشی بدترین ظلم به جایگاه انسانیت هست
  • ٣١٢ IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    2 0
    كامنت هارو ك ديدم واقعا خنده دار بود چرا علکي حرف ميزنين هي فقر فقر ميكنين خودتونو گول میزنین یا کي رو! مگ شما نمیبینین این تجّار و خر پولا تو تهران و تمام شهرها هر شب ویلا میگیرن از مشروب و مواد مخدر گرفته تا فحشاء و.... اینا هم فقیرن؟ اینا هم دنبال لقمه نون هستن؟ اینا ادمای بیمار و طمعکار هستن خدا شاهده فقططط پول حرام میزاره ادم اینکارارو بکنه هیچ ادم فقیری این کارو نمیکنه مگر از روی غصب و اجبار اونارو مورد اغتصاب قرار بدن یکم چشاتونو باز کنین همه چیرو گردن دولت و اسلام نندازین از روی فهم و علم حرف بزنین اللهم عجل لوليك الفرج... ثبت لطفا
  • ایران دوخت IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    تو همین مملکت خودمون هستن که بخاطر اب تن به همچین کارای میدن از روی ناچاری
  • علی IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    در ایران بلایی به سر مردم آوردن که تمام ملت گرسنه..و تمام گرسنه تن فروش یا واضح تر بگم حکومت اسلامی همه رو در ویترین تن فروشی فروخته.. نفرت بر ستمکاران که ایران عزیز را به فقر وفنا وتباهی کشاندن..
  • علی IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    1 0
    طنز تلخ روزگار ماهم بدتر از ایناست زیر پوسته کل شهر های کشور وضعیت اسفناکی بدتر از غرب رو داریم خیلی از زنها و دخترها بخاطر پول تن فروشی میکنن تا خرج زندگی خودش با فرزندانش رو دربیاره خیلیا از دخترا رو هم قاچاقی میبرن کشورای عربی اونم بخاطر پول بیشتری که عربای کثیف حاضرن بابتش بدن جالبتر اینکه پسرها هم تن فروشی میکنن خانم های پول داری که میان پسرای خوش قیافه رو میبرن بهشون پول میدن تا بهشون خدمت کنن این وضعیت کشور اسلامی ماست که نباید خیلی خشک ازش دفاع کرد باید واقعیتهارو گفت چه خوب چه بد باشن
    • شهرام IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      0 0
      دوست عزیز تشریف ببرید دوبی ببین چقدر دخترهای ایرانی در بغل اعراب هستند ، برای مسئولین ما ننگ نیست
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 3
    زاهدی به زن فاحشه ای گفت مستی هر شب پا به دام دگری بستی .زن گفت هر آنچه جویی هستم اما تو خود آنچه می نمایی هستی؟.
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    1 0
    یه عده غرب گرای بی غیرت هم دوست دارن ناموسشون را بذارن توی ویترین.
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    1 0
    برو بابا کجای کاری شما تما م این ها نه پشت ویترین تو تمام خیابان ها جلو چشم مردم اتفاق میافته
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    3 0
    جالبه اینایی که تا صحبت هر چی منفی میشه سریع میگن تو ایران بدتره ولی موقع صحبت از چیزهای مثبت میگن غرب بهتره! چرا انقدر شرف یا عقل ندارید که کلیت جامعه رو ببینید؟؟؟ من نمیگم که نیست ولی خدا وکیلی چند درصد داخل ایران این کار شرم آور رو انجام میدن؟؟؟؟ از کجا میدونی چند درصدش از روی فقره و چند درصدش از هوسرانی و عیاشی؟؟ فرهنگ ایرانی جماعت طوری هست که توی خانواده های غیر مذهبی و طاغوتی هم این کار بسیار زشته . چرا توهین به خانم های ایرانی میکنید؟؟ چرا دوست دارید سیاه نمایی کنید!!! بعدش هم یک کار زشت غیر علنی انجام بشه به مراتب بهتر از این هست که قانونی و عمومی بشه و قبحش بریزه!!! ضمنا از مدت ها قبل در برخی جاها برای این افراد گرم خانه درست کردن و وسایل بهداشتی و ... میدن تا خطرشون کمتر بشه منتها شعور دارن تو بوق و کرنا نمیکنند تا قبح مسئله نریزه. ولی برخی از شماایی که همش میگی تو ایران بدتره اصلا حساب پیامدهای اجتماعی این حرفت رو نمیکنی و یحتمل به خانم های دور و بر خودت هم شک داری.
    • رسول زارعی IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      0 1
      شما فکر میکنی تن فروشی تو ایران شغل نیست؟ پس صیغه یه ساعته یعنی چی؟ یه روزه یعنی چی؟
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 2
    تو ایران تن فروشی خیلی بیشتر از غرب داریم ولی مخفیانه و چون مثل غرب روسپیها سازماندهی شده و تحت نظر بهداشت نیستند آمارشان مشخص نیست ولی اینو مطمعنم که تو ایران خیلی از غرب بیشتر روسپی داریم.
  • یه بنده خدا IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    تن فروشی از فقر و بدبختی هست و زنی با میل خود تنش رو نمیفروشه و در همین ایران خودمون هم بدتره اما در بعضی کشور ها اون رو شغل میدونم و برخی نه من هم مخالف این کار هستم اگر دولت به اون زن بدبخت برسه مجبور به تن فروشی نیست تن فروشی به دلیل فقر و تقاضا کننده هست تا وقتی تقاضا باشه انسان های فقیر هم هستند که تنشون رو میفروشن ولی بهتره به کشور خودمون برسیم که انقدر آمار رفته بالا و حتی پسر ها هم به این کار رو آوردن و همش بخاطر فقره از نظر من کسی که باید سرزنش بشه تقاضا کننده های هستن
  • شقایق IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    1 1
    عزیزان این درست نیست که این استدلال ها رو بکنیم ، که چون فقر هست دست به تن فرو شی زد من اصلا به این نظر موافق نیستم چون انسان مسلمان اگر ذات پاک داشته باشه گدایی سر خیابان میکنه کلفتی میکنه ولی تن به این کار ناپسند نمیزنه اینها همش بهانه هست ذات خراب هست.
  • رضا IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    1 1
    ناشر عزیز ایران ما تن فروش بیشتر هست.ای کاش انجا رو از نزدیک میدیدی و یا چشمانتان را اینجا نمیبستید
  • روحانی نژاد IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    1 0
    ازکنارخیابان که بهتره!!دادا
  • محمد IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    2 2
    خدایا بحق علی فرج را نزدیک بگردان
  • دریا IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 1
    اون مردمانی که ایراد میگیرن ببرین ببینید تو تایلند که خانمها پشت ویترین هستند چه تعداد مرد از ایران خودمان میروند تا انتخاب کنند اینکار ها همه جا هست اما آنجا به عنوان کار حساب میشه اما اینجا از روی اجبار و فقر آنها مسلمان نیستند و اعتقاد ندارن ایرانیها که مثلاً معتقدم چرا برای انتخاب آنها میروند
  • ایوب IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 1
    تمام تن فروشان اروپا اندازه تن فروشان غیر علنی وجود در ایران نیست آمار زنان تن فروش بدبخت از کل تنفروشان اروپا بیشتر است
  • رحیم رضازاده IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    3 0
    درهمه جا فقرهست ربطی به شرق یاغرب نداره ولی درکل واقعیت ایران بهشت هست درهمه جاگرونی هست همین که امنیت داریم جای شکر دارد هرکسی هم که به این مملکت خیانت می‌کند تقاصش، را دراین دنیا یااومدن دنیا می‌دهد تمام
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    2 1
    قانونی باشه بهتر است وتحت نظر دولت.تا اینکه مخفی بدون هیچ کنترلی
    • IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      0 0
      موافقم.. اینجوری از بیماری های واگیر هم جلوگیری می شه..
  • محمدعلی جزء محمدپور IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    بیاید تیر را در چشم خود ببینیم نه اینکه چوب را در چشم مردم دیگر وجهان تیر ببینیم امروزه در جامعه خودمان ایران آنقدر دزد واختلاص نا برابری هست که دیگر افراد این جامعه فلک زده نیز یکی اعضای بدنش را می فروشند یا تن نشان را وهمه اینها در ایران که به صراحتن میگویم بهشت کره زمین است فقط مسولین عالی رتبه ما فکر جیب خود هست جامعه به تابعهی کشنده می شوند
  • علی IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    1 0
    خودتون و گول نزنید مدل اسلامیش همون صیغه است
  • ا IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    پازوکی فک کنم چشمات داخل و نمیبینه
  • ایکس IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    چقد دخترا خودشونو کوچیک میکنن واقعا زنان ایرانی خیلی خودشونو با ارزش تر از این حرفا میدونن
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    مسلمان کیست ؟ غیر مسلمان کیست ؟
  • ایرانی IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    وقتی تو یه جامعه زن تنشو می فروشه مطمءن باش قبل از اون یه مرد وجدان وشرفش رو فروخته بوده.
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    بربودن آن شک نیست ولی چه میزان وقتی در کشوری ممنوع باشه مسلم که خیلی کمتر از جای دیگره
  • پیمان US ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    مثل اینجا زن باید خونه بمونه تا شوهرش بیاد خونه خرجش بده و کلی هم سرش منت بزاره و اد وبیداد کنه سرش در کل زن موجود بد بختیه مگر این که باباش یه ارث تپل واسه ش جا گذاشته باشه
  • ابی IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    یجور نوشته زن غربی که انگار تو اين کشور خراب شده خودمون نیست الان دیگه تو هر محله چند موردی هستن که تن فروشی میکنن فقط واسه گذران زندگی
  • اسماعیل IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    حداقل میگم اینا زیر نظر یه سازمان کار میکنن و از نظر بهداشت و حقوق دو طرف رعایت میشد تو کشور ما قانون گذار فکری نکرده و هر دو طرف اسیب بیننده هستند از بهداشتم خبری نیست.
  • حسین NL ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    شما نگران غرب نباش تورم اونها از سه درصد بالا نمیره .شاخص رفاه ما آخر و تکریم زنان آخر حمایت از زنان بی سرپرست ته جدول جهانی فلاکت اول و زباله گردی زنان اول.این زنان ویترینی هم بخاطر گرسنگی نیست نگران نباش اینقد حمایت‌های اجتماعی و اقتصادی میشن که ما جهان سومی ها حاضریم از دست ارتجاع مذهب از هواپیما آویزون بشن برای آزادی و رفاه در غرب حتی اگر سقوط کنند و بمیرند .نگران غرب نباش اگر بده مسولین ضد استکباری ما و اهل و عیالشون همه ویزای آمریکا و اروپا نداشتن
  • مامان دوقلوها IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    سلام! دقیقا ارزش و احترامی که در ایران برای زن قائلند جای دیگه ای به چشم نمی خوره،،،الحمدلله که ایرانی و مسلمانیم، این رو مدیون دین و فرهنگ ایرانی اسلامی هستیم
  • سهیلا IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    آنجا زنان پشت ویترین هستندو اینجا زنان دور میدان های شلوغ شهر منتظر دستی که لمسش کند تا از گرسنگی نمیرد.... آنجا و اینجا تفاوتی باهم ندارند
  • غربدوست IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    آقای پازوکی ارزش زنان درغرب خیلی بیشتر از شرق وشمال وجنوب کره زمین هست.وگرنه خودت اونجا نبودی الان .چون خیلی بهتر از خیلی جاها هست که رفتی و چهچه میزنی.درثانی با رضایت خودش داره تنفروشی میکنه در خیلی از کشورهای اسلامی هم بصورت رسمی وغیر رسمی بدتر ازون هم هست که خودت بهتر میدونی.پس حرف اضافه ممنوع
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    اشکالی نداره اینجا صیغه قانونی ویترین واقعی
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    اقای نویسنده شما فکر میکنید تو ایران خودمون از اینجور چیزها کم هست خیر حتی کودکانمان از بدبختی و گرسنگی دست ب این کار میزنند و وای ب حال اونایی که در راس حکومتن ما همه مسلمانیم و گناه این کودکان و زنان بر گردن اونایی که باعث و بانیشن باعث این گرانها و تورم بی حد ادم ی سوزن ب خودش میزنه ی جوالدوز ب مردم حال وروز خودمون گریه داره شما فکر غرب رو میکنید فقط کافیی یک ساعت داخل خیابانهایی خودمون دور بزنید بعد. میفهمید چ خبره
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    خدایا آخر عاقبتمون رو ختم بخیر کن الهم عجل لولیک الفرج الهی آمین
  • مهدی IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    یکی براشکمش یکی برا اعتیاد و هوسش یکی برا جای خواب ولباس ورفاه یکی توسط کارو کس اش مجبور میشه ویکی هم چون برده جنسی هست وکس وکاری نداره غرب وشرق هم نداره وهمه اینها تقصیر سیاستمداران نا لایق هست خدافرج منجی عالم بشریت روتعجیل فرماید آمین
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    بدترش هست اینجا پازوکی.تو خودت اگه آدم درستی بودی اونجا نمیرفتی واز اون محل رد نمیشدی
  • محمد IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    تو کشور ما خودش بدتر ازهمه جای دنیاس.ولی ب صورت مخفی.خواهشا شعار ندید.فساد بیداد میکنه تومملکت
  • عطاران IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    اولاکی گفته هرکی فقیره تن به رابطه میده اینقدر فقر فقر نکنید یانفهمید یاخودرابه نفهمی زدید ،رابطه های نامشروع درطبقات ثروتمند جامعه به مراتب بیشتر هست اما متاسفم برای شیوخی که دایم از قران می گویند وتحلیل ایات قران اما چیزی ازفقر ونداری مردم نمی گویند خاکبرسر ان نماز جمعه ای که دران این مشکلات اصلا بیان نمی شود،خوارج زمان امام علی هم قران زیاد میخواندند وخاکبرسر حکومت وریس جمهورهای مختلف که می ایند ومی روند اما کاری برای اینها نمی کنند وخاکبرسر مردمی که وضعشان خوب هست ودستگیری ازاینها نمی کنند وخاکبرسر هنرمندانی که رنج وعذاب اینها رانمیبینند که به جامعه هشدار دهند مگر هرکس سر درسطل اشغال کرد بی حیا وتن فروش می شود خاکبرسر کسانیکه این استدلال دارند وکمکی نه تنها نمیکنندتهمت هم می زنند
  • US ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    غربی‌ها غلط میکنن باهم پشتشون هرچی باشه ایران ازتمام دنیا بهتره پیشینه ی تاریخیش،همه دفاع کردن ازوطن توهرجاادم هرجایی هس ایرانم هس
  • Moslem IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    واقعا زن ها خیلی مورد ظلم قرار میگرن
  • محمود IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    ۶۴۳۴ همه نظرها رو خوندم جز یکی که گفته بود اینم یه شغله وهر کی از یه راهی پول درمیاره وجندگی شغل آبرومندانه تر از دزدی و اختلاسه با عرض پوزش بقیه چرت گفتن.مومنین خدا اونجا این شغل رو خودشون انتخاب میکنن به دور از هر اجبار واکراهی تازه مثل غذا خوری ها یا مثلا هنرپیشه ها درجه بندی دارن وبه این کارشونم افتخار میکنن اما اینجا چی...الان رگ غیرت خیلی ها میزنه بالا که ما مسلمونیم آخه مسلمونی به اینا نیست که مسلمون واقعی با نشون دادن رفتار اسلامیش میتونه امر به معروف ونهی از منکر کنه نه این که هر غلطی بکنه بعد بگه ما مسلمونیم دلم خیلی پره از این همه نامردی زمونه ولی چه فایده که اینجا وقت اجازه نمیده فقط باید بگم کمی تفکر کمی تعقل مسلمون واقعی باید از چهره ش شناخته بشه مثل آرم ولوگوی یه مارک معروف مثلا بنز
  • علی رضا IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    بسمه تعالی فرهنگ غلط و منحط غربی کم کم برای همگان رو می شود اولئک کالانعام بل هم اضل
  • امیر IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    اینجا هم زیر زمینی تن فروشی میکنند
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    درد این است که در اسلام تن فروشی مذموم و حرام است ولی در جامعه اسلامي طبق آمار دستگاه های ذیربط 70درصد زنان تن فروش متاهل هستند و مطمئنا هیچیک از سر خوشی به این کار تن نمی‌دهند کلاه مسلمونیمونو باید بزاریم بالاتر
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    بس کنید بچه ها اینا ۱۰ دقیقه پاهاشونو میدن بالا۳۰۰ میگیرن ولی ما از صبح جون میدیم کارگری میکنیم میخوایم ۳۰۰ بگیریم. خوب پس زنایی که اینه یه مرد کار میکنن. به اونا چی باید گفت. بحث شما قشنگه ولی یکم دودوتا چهارتا کنین.
  • ستایش IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    جای اینکه فکر فساد کشورهای دیگع باشید بیاد یکم به کشور خودتون توجه کنید روحانی ادمای دورش ریدن به کشورمون کشور ما خیلی بدترر ایناست فقط دلشون خوشه کشور اسلامیه
  • هانیه IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    ارزو میکنم که هیچ فقیری در دنیا نباشه دلم خیلی شکست
  • از کی. Com IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    متأسفانه در ایران به طور غیر رسمی است و خانه های عفاف جهت رسمیت دادن به این موضوع به راه افتاده است. اونجا آزادانه است و تحت نظر با پروانه های پزشکی ولی در ایران به صورت قاچاقی و زیر چادری میباشد.
  • نادر IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    به همون اندازه تو ایرانم هستند منتها اونجا قانونیه و قانون از اونها حمایت میکنه ولی اینجا کارشون جرمه وبواسطه این مخفی کاری مورد تعدد واجحاف برخی افراد قرار میگیرن .
  • حمید IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    تن‌فروشی‌ربطی‌به‌اسلام‌ونظام‌اسلامی‌ندارد‌انسانهای‌بی‌تقوا‌ودین‌ندار‌ولاعبال‌در‌همه‌جوامع‌وجود‌دارد‌اینها‌افراد‌فاسد‌وشهوت‌ران‌هستند‌که‌سیر‌ی‌برای‌آنها‌وجود‌ندارد‌هرجا‌باشند‌کار‌خودشان‌می‌کنند‌‌پس‌اینرا‌به‌حکومت‌واسلام‌ربط‌ندهید
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    1 0
    در ایران نیاز به ویترین نیست کنار خیابان ،محاه آماده هستن
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    ازادی را با کثافت کاری اشتباه نگیریم
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    این داستان از گرسنگی نیست ....بیشتر جنبه تنوع را داره.....
  • حسن IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    کاشکی بجای پرداختن به این مسائلی که توهمین ایرانم کم نیست یکم ازاقتصادوبهداشت عمومی وخدمات عمومی وقانونمندی و.....این کشورهایی که داریدمیگیدهم مطلب بزاریدتاسرلوحه مابشه ولی صدافسوس که واقعیتهافراموش شده وهمه چیزرنگ سیاست به خودگرفته
  • خ IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    درکشو.ریکه دختر هفت ساله بخاطری بیلباسی با اگزز ماشین خودش را گرم می‌کند تن فروش سهل است خداوند ازبدهاش نگه دارد
  • محسن مولوی IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    2 0
    این که تو ویترین هستند به معنای این نیست که آنها را مجبور کرده اند اتفاقا یه جا مشخص وجود داره با آدمهای مشخص دیگه کسی تو خیابون بوق نمی زنه و مزاحم دیگران هم نمیشه....3377
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    کلا اشتباست ... همچین چیزی نیست ... . و اگر هم باشه ب تعداد محدود و جای خاص .. نه مثل ایران همه جا و بیشتر از هشتاد درصد زنان و دختران ما از این راه کسب در آمد میکنند .. غرب رو بیخود و نشناخته و زندگی نکرده آنجا نظر ندهید
  • سکوت IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    1 0
    یه سر تشریف بیارید خیابان هفت تیر تو مشهد از ساعت ۸ صبح تا پاسی از شب صد تا از اینا میبینید تا اونا خوشبخت ترند پشت ویترین جای گرم وا مییستند
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    چقدر چرندیات می نویسید.
  • ارزو IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    1 0
    توی دین اسلام هم روی تن فروشی کلاه شرعی گذاشتن بعد اسمشو عوض کردن گذاشتن صیغه این دو تا فرقی با هم ندارن
  • محمد IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    تن فروشی در همه جوامع از قبل وجود داشته چ اسلامی چ غیر اسلامی در جوامع آزاد و دمکراتیک ب عنوان ی شغل و کاملا بهداشتی و زیر نظر حکومت انجام میشه ولی در دیگر جوامع که جرم محسوب میشه بصورت غیر مجاز وکاملا ب دور از بهداشت وخیلی خطر ناک از نظر بیماری‌های مقاربتی انجام میشه.و این در خیلی از موارد پولدار و فقیر نمیشناسه چ بسا که خیلی از بالا شهر نشینا زن و مرد هاشون که اکثرا متاهل هم هستن بخاطر لذت جنسی دست ب چنین کارها میزنن
  • آی IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    1 0
    کشور خودمون از همه جا بدتر هست چرا کشور خودمون رو نمیگید و میرید گیر میدید به بقیه
  • صالح کعب IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    1 0
    حداقل انها پشت ویترین هستند بهداشتی دارند وشوغلی ولی ما ایران از خرابه به ان خرابه قبلا میگفت فقط باماشین الان حتی اگه چرخ داسته باشی هم سوار میشه تا از خودش وبچه هاش نمیره ما فیا از نوشته ها ما خیلی خوشحال میشند ومیخنند ولی اخرتی هست
  • رز IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    1 0
    مطمئنی فقط در غربه
  • ابی IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 1
    سلام به دوستان،شغل بازیافتی هم درآمد خوبی داره،هم نون ش حلاله ، بخاطر حفظ آبروشه.که دامن به تن فروشی نمیزنه.وگرنه تن فروشی شده یه فرهنگ قشنگ ،یه کلاس،که بعضی ها با رفتن به ترکیه نشون دادن
  • Kourosh kabir IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    من دیگه حرفی برای گفتن ندارم
  • ک IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    1 0
    نه آقا ایران هم ملت از گرسنگی دارند میدن. اما اونجا دیگه آزاد گذاشتند و ریا نیست و معلوم است و میگند.توزیع ناعادلانه ثروت باعث فقر است که در هر جامعه است باعث اشاعه روسپی گری میشه. ایران فقر،بیکاری،گرانی مسکن،و توزیع ناعادلانه ثروت،اینجا که روسپی گری فجیع تر است.
  • .. IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    1 0
    یه عده از دوستان فقط میگن چون امنیت داریم دیگ همه چی خوبه! بابا کورین یا خودتون. ب کوری زدین مردم دارن از گرسنگی و فقر تن فروشی میکنن تو هنوز میگی امنیت گوه تو این امنیت ک مردمش دارن از گرسنگی ب خودشون هم رحم نمیکنن
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    خدا رو شکر که تو کشور ما رسمیت نداره خداوند رو شکر میکنم حداقل به این چیزا کشورمون بها نمیده با رسمیت دادن قبح شکسته میشه و جامعه به فساد کشیده میشه
  • بی نام IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    سلام عزیزان زنان توی ایران آزادند.وامنیت دارند ولی بعضی از زنان و دختران ما ایرانی جنبشو ندارند خودشان میرن دنبال فساد حتی بعضیاشان سر مردها وپسرها کلاه میگذارند
  • بی نام IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    1 0
    تن فروشی چه در غرب و چه در شرق ، هر دو به شدت ناراحت کننده است ، اما چون کشور ما اسم اسلام بر خودش گذشته مشاهده ی تن فروشی در ایران جای تاسف برای رهبران و مسئولین ما دارد که دم از اسلام خود ساخته ی خود می زنند
  • مرید علی IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    هر وقت مثل علی ( ع) بیت و المال برای استاندار و کارگر،حقوق یکی و یکسان یعنی همه به یک اندازه حقوق از بیت المال بگیرند،قطعا اونوقت فحشایی،نزدیک به صفر میرسد
  • IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    سلام.امیدوارم غرب و همه انسانها متوجه بشن که زن هم مثل مرد ارزشمند هست و بایستی که حق و حقوقش رعایت بشه ، و اینکه‌ همه مخصوصاً غربی ها متوجه بشن که تا چه حد در حق زنان ظلم شده ، و این بی بندوباری ها به نفع هیچکس نیست، آرزو میکنم که هرچه زودتر عاقل تر بشن و از روی هوس بازی و هوای نفس سرکش تصمیم نگیرن.
  • اکبر IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    تن فروشی تحت هر پوششی نشان از نیاز مادی وفقر است وتحت هر پوششی عملی ناپستد است وچه زن وچه مرد دجار ان میشوند وتوجه کنیم که هیچ انسانی از این عمل خوشنود نیست واحبار زتدگی اورا وادار به این عمل چه درخفا وچه اشکار وچه به عنوان مشروع وچه نامشروع تن میدهد همینطور که خدا شریک ندارد همسر هم شریک پذیر نیست
  • مجید IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    اینجا هم خیلی ها از گرسنگی دارن میمیرن حتی شرایط تن فروشی راحت بهتر با قیمت بیشتر نمیتونن فراهم کنن به نظرم دولت ما کلان در اشتباه و باعث بدبختی فقر فساد و افزایش بیمار های بیشتری داره میشه
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    لا اله الا الله
  • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    اینها که پشت ویترین دیده ماکت است سالها پشت ویترین هستند چرا باید پستهای دروغ گذاشت
  • صدرا IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    بهتره تو کارهای همدیگر فضولی نکنیم شما اگر راست میگید خودتون درست باشید ، یعنی تا حالا تو زندگیتون خبط نکردید؟؟؟؟؟هر کس تا حالا تو زندگیش گناهی انجام نداده بیاد اینجوری بگه آقای محمد پازوکی تا حالا خودت گناه نکردی؟که توییت میزنی
  • پری IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    وا این که مال اونور اب نه ایران ما خودمون دست بگیریم کلاه خودمون بس است
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    استاد‌ ما‌ در‌ دانشگاه‌ علامه‌ طباطبایی‌ خیلی‌ سال‌ پیش‌ درکلاس‌ درس‌ درباره‌ همین‌ موصوع‌ پشت‌ ویترین‌ بودن‌ زنان‌ درغرببرای‌ ماتریس کرده‌ بود‌ والا‌ من‌ باور‌ نمی‌ کردم
  • ارش NL ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    کم ... خوری کنید حالا مثلا این مملکت گل و بلبل هست
  • نورالدین نصرتی IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    حالم ب هم میخوره از بس این ب اصطلاح هنرمندان زن راتبلیغ میکنید،بجاش مطالبی چاپ کنید ک بارهنری داشته باشد
  • کیان IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    من ده ساله که اروپا زندگی میکنم واین خانم ها این کاررو شغل میدونن وشیفتی کارمیکنن بعدشیفت هم بوی فرندش میاد دنبالش خوشحال میبردش ، هرزمان هم نخواد مثل بقیه ازدولت حقوق بیکاری میگیره که کفاف کرایه خانه وخوراک وپوشاک وبیمه را میده ، بدون اینکه مورد نفرت وخشونت و بی مهری مردم قراربگیره
  • سید منوچهر IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    خدا کنه مسول ازجان گزشته ودلسوزی مطلب منو بخونه به خدا ااز روزی ادارات ارگانها اسکله‌ها وهر جایی که به شرکت‌های خصوصی واگزار شدچه رانتها وغارتها که به وجود آمده وبیتالمال در حال غارته به خدا وحق کارگرها اجهاف شده به خدا اینها آمریکا دشمن ترند لقمه حرام هم اینها همه مثل کرنا وبیماری واگیر همه جامعه گرفته وبانی هرچه فساد وبدبختی جامعه هست کشور غنی هستیم با این همه زدی از گرسنگی نمیریم
  • امیر IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    اگر گفته شد که فقر عامل فحشا است؛ فقر تمام علت نیست؛ زمینه‌ساز فحشا است؛ غنای فرهنگی، حیا و غیرت انسانی مانع از فحشا می‌شود؛ کسی که پشتوانه‌ی فکری و ارزشی دارد و در خانواده‌ی سالمی به لحاظ فکری تربیت شده است؛ تلاش و کوشش او سبب غنای مالی‌اش می‌شود؛ به کم قناعت می‌کند؛ تا ذلیل و وابسته به کسی نشود؛ لذتش و خواسته‌هایش را مدیریت و منضبط می‌کند؛ تا از فقر نجات یابد؛ فقر فرهنگی، فقر تربیتی، احساس روانی فقر، سبب فقر مالی می‌شود؛ کسی که نتواند با عقل و خرد، احساسات و میل‌هایش را کنترل کند؛ دچار احساس فقر می‌شود و کسی که احساس فقر می‌کند؛ دچار حرص و طمع خواهد شد و دائما خودش را با دیگران مقایسه می‌کند؛ حس روانی فقر، خود کم‌بینی، سبب زیاده‌خواهی، حرص و طمع و میل به دست درازی به اموال دیگران خواهد شد.
  • شهروند IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    به احتمال زیاد تایلند هست
  • ایرانی IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    فحشا در هر صورت نازیباست چه در غرب و در ملاء عام و چه در ایران واریز پوست شهر که متاسفانه بشدت هم اتفاق میوفته
  • عقیلی IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    فساد در همه جای دنیا هست فقط توی غرب دیگه معلومه کی چه کاره است اینجا هم خیلی زیاده حالا یک عده به خاطر فقر یک وعده از روی فساد ای کاش فقر زدایی می شد تا لااقل آنها ابتذال کشیده نمی شدندوقتی یک زن بد سرپرست یا بی سرپرست تو این‌گرونی تو سیر کردن شکم بچه هاش و اجاره خونه می مونه می شده غذای لاشخورهای کثیف
  • اتیلا IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    1 0
    اعراب میان مشهد صیغه ساعتی انتخاب میکنن از 15سال رو به بالا ...ازدواج سفید داره چهار نعل میتازه ،همینجور بره پیرترین کشور دنیا میشیم ...اینه حقیقت ایران اسلامی ما
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    خوش به حال مملکت ما که ملتش اونقدر سیر هستن و آنقدر سطح رفاه بالاست که این مسائل رو فقط در خواب میشه دید
  • علیرضا IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    چندسال پیش یکی ازسردمداران آلمان با افتخارگفت ما موفق شدیم از درامد ترانزیت فاحشه فلان بزرگراه رابسازیم .حالا قضاوت باشماست . اینها حتی تن فروشی و بردگی جنسی راهم باکلاس کرده اند اگرذره ای غیرت داری از جوامع اجنماعی غربی به نیکی نگویید .
  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    اگر مدیریت بیالمال عدالت رسیدگی به خانوادهای فقر اتفاق 40 درصد کم میشود وکسانی 60 درصد ازخانوادهای پولدار بی دین که حجاب وتجاوز را بازی دل میدون دختر15 ساله ازخانواده ترکیه تنها میره سالم میماند وجدانن فکرکن
  • a. d IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    فقر رو این قضیه تاثیر داره ولی دلیل اصلی این کار نیست، انسانی که عزت نفس نداشته باشه فقرو بهونه میکنه، خیلیا هستن که فقیرن ولی شرفشونو حفظ میکنن، این کارا بر میگرده به ذات انسان
  • فرشید IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    و ارزش ما ملتم ماهیانه ۴۵.۵۰۰ تومنه (یعنی دو کیلو خیار)
  • Mohame IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    انگار مثلا تو همین ایران از همین چیزا یا بدترش وجود نداره فقط علنی نشده ریقو خان
  • بهاری نژاد IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    در غرب زنهایی که بدنبال سکس هستند، بیشتر بخاطر انحراف و معتاد شدن به اینکار است،، ولی متاسفانه در ایران ما دختران وبعد زنانی که به این کار تن در می‌دهند صرفا بخاطر بی سرپرستی ونیاز مالی و رها شدن آنها در اجتماع است، زیرا در ایران بیشتر جوانان دختر وپسر ما تحصیلکرده ولی بیکار هستند،، بیکاری فقر و فقر فساد بهمراه دارد
  • کرار IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    لطفا توحاشیه نرید زن باحیا و مومنه از گرسنگی بمیره تن فروشی نمیکنه درآخراین که داره واقعیت اروپایی رو نشون میده که بعضیها توکشور ازش بهشت برین ساختن درود بر زنان باغیرت وباحیای ایران عزیز
  • محمود IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    اینجا هم الآن خیلی با غرب فرقی نداره فقط علنی نیست...
  • محبوبه دلپسند IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    محمد پازوکی گل گفتی ایول کارت درسته انشالله عاقبت به‌خیر بشی
  • احمد یوسفی IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    شما فکر می‌کنید فحشا در ویترین وعیان کنترل می‌شود یا زیر چادر
  • سعید IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    بله ولی سن تو قد نمیدهد الان این حرف را میگویی این کار بهتر از آن است که در سرزمین تو پیر دختران بالای 30سال به آسمان بزند در غرب به وقتش ازدواج میکنند و بعد هر کس راه خودش را میرود ولی در سرزمین ما دختران تا بعد 30سالگی هرزگی و تن فروشی میکنند وتا به خود بیایند دیگر کسی طالب آنها نیست یا حتی جایی برای فروش تنشان نه به خاطر پول بلکه بخاطر پوسیدگی الان در مملکت ما زنان بجای مردان کار میکنند و خودشان مرد هستند حتی سفرهای خارج تنهایی میروندبا اینکه مسلمانند
  • مهرداد IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    حالا بدبختی های مارو نگا کن ب مولا میخوای زن بگیری باید هفت خوان رستم رد کنی زنای ایرانی ی غروری دارن که انگار ....
  • بنده خدا IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    2 0
    تقریبا بیشتر نظرت خود تحقیری داشتن و همش میگفتن ایران خودش بدتره و..... وقتی یه گناه عادی جلوه داده بشه اون وقت هست که سر به عصیان میزنه اگه توی ایران هست حداقل توی هنجار های کشور ما مورد پسند نیست توی همه ی دنیا و توی همه ی کشور ها هم فسا هست هم عفت اما اینو بدونید که تعداد بچهای که از طریق نامشروع متولد میشن توی آمار ایران کمتره هنوز یکسری قبح توی جامعه ی هست که ریخته نشده ... درسته توی ایران هم هست انا علنی نیست .... لطفا اینقدر خود تحقیر نباشید تا هر موضوعی میشه میکوبن توی سر ایران که ایران بدتره و..... اینا همونایی نیستن که دَم از حقوق زنان میزنن ولی به زن به عنوان وسیله ای برای شهوت استفاده میکنن ... کمی چشمهایمان را بشویم .... به قول سهراب سپهری چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید ان شاءالله با ظهور تمام فساد ها ریشه کن شه
  • دوریس IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 1
    تو کشور جمهوری اسلامی گل و بلبل پسر 5ساله تن فروشی میکنه نگذارید لایه های پنهان البته به ظاهر پنهانی که مسئولین چشمشونو بستند رو ادم رو کنه فله ای بچه شهرستانی برای مشتری های خاص از سن پنج سال اون هم پسر که فرداش گرسنه نمونه که هیچ نکشندش البته خودتون بهتر میدونید
  • پیمان IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    1 0
    درهرکشوری چه مرد چه زن چه فقیر و چه ثروتمند مابین انسان و حیوان یه مرز وجود داره حیاااا حیا و حیا
  • ایما IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 1
    عزیز نه که تو این کشور زنان در اوج لطافت و معنویت هستن بابا اینجا که شوهردار ها هزار الله و اکبر دست این ویترینی ها رو بستن از پشت. آخه دم خروس رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس تون رو
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    برادر ارزشی . خجالت داره که غرب هم که میرید یه راست میرید سراغ نایت کلوبش. اگه خوب چشمها رو باز کنی، اونوقت چیزهای دیگه ای هم به چشم خواهد اومد
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 1
    این همه سایت های صیغه بابی صیغه هم دقیقا همینه نمی خواد از فرهنگ غرب ایراد بگیره تازه ایران بدتره
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    شرمنده ام که میگم ولی فکر کنم ۸۰ میلیون بیمار جنسی داریم کنار هم زندگی می‌کنیم انقدر سرکوفت خوردیم از لحاظ جنسی تحقیر شدیم و تحت فشار قرار گرفتیم همه ملت بیمار شدن بحث این نیست کسی که نیاز داره در دسترسش نیست بحث کسی که چندتا چندتا داره و بازم دچار جنون شده
  • ...... IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    این مساله در همه دنیا وجود داره وتنها مختص غرب نیست چون این مربوط به یک غریزه و نیاز است که در تمام انسانها وجود دارد.اگر از مساله فقر بگذریم مساله نیاز جنسی یکی از نیازهای اساسی انسانها میباشدکه باید به طور معمول مانند سایر نیازها مثل گرسنگی و تشنگی باید بر طرف شود.(البته طبق قانون و عرف هر جامعه) و جلوگیری کردن و سرکوب آن باعث ایجاد خیلی از مشکلات دیگر است از جمله مشکلات روانی و جنون آمیز. * در ضمن جلوگیری و سرکوب را با کنترل کردن اشتباه نگیرید.* پس باید در جامعه بستری محیا باشد تا انسانها بتوانند (طبق قانون و عرف) آن جامعه نیاز خود را برطرف کنند و در غیر این صورت شاهد مشکلات عدیده ای از جمله فساد،فحشا،تجاوز،قتل،و....... هستیم.
  • محمد IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    دولت مردان اردون باید به مردانی خود شک کنند چرا که این همه جنایت ر همسایگی آنها رخ میده ولی خفه شدند
  • حمید IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    اینکه مال کشور خودمونه نه غرب فقر و گشنگی بیداد میکنه در برخی خانواده ها
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    جای تاسف داره که علت تن فروشی در غرب را شغل بنامیم!! و علت تن فروشی در ایران را فقر!! از چه زمانی و به چه دلیلی تن فروشی شغل شد؟!چرا شغل شد؟!! کسی که خودش را به خواب بزند را نمی توان بیدار کرد
  • علی IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    پازوکی نفست از جای گرم بلند میشه،انگار تو ایررون زندگی نمیکنی و صبح شنبه خبردار شدی
  • Mahdi DE ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    1 0
    اشتباه نکنید شما فقط به فکر خراب کردن کشورهای غرب را دارید ، این پشت ویترینیها هم را برای جوانانی که سرمایه ازدواج ندارند هستند و خالی کردن شهوتشان ، اینها آزادانه تن فروشی میکنند و ایران مخفیانه ، من یک روز ندیدم جوان غربی به دنبال ناموس و شرف مردم بدود ، اینجا حرف اول را زن میزند نه مثل ایران که هیچ ارزشی برای زن قایل نیستند .
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    چرا غرب عزیز دست از سر ملت ایران بر نمیداره و انقدر در تحریم نگه میداره؟!! بیدار شو
  • امید IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 1
    فمنیست های عزیز بجای اینکه هی به ما گیر بدید که چرا ما ... نداریم این تبعیض جنسیتیه برید دنبال اینجور چیزه @مسیح علی نژاد
  • حسن IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    1 1
    برو ببین چه بلای سر زنان شوهردار ایران اومده بعد برو نگران ویترین اونا باش
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    فقرریشه درخیلی ازگناهان دارد.درغرب علنی وپشت ویترین درایران غیرعلنی ودرلفافه.مهم اینست که درکشوری باذخایرومعادن فراوان وثروتی بی نهایت چرابایدعده ای بافقردست وپنجه نرم کنند
  • مرتضی IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 1
    همش فقر نیست این یه نوع کاسبی وکسب درامد است برای ما قابل هصم تیست.یه عده شرایط ازدواج ندارند میتونن با این روش از هزاران فساد ومریضی جلوگیری میشه..به گفته ایت الله طالقانی همانطور که مستراح عمومی در سهر لازم است این طور مکانها هم لازم است
  • دلگشا IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    1 1
    چرا همش سعی در تقابل وکوبیدن فرهنگ غرب دارید اونها جوامع مسیحی و آزاد هستن وبه سبک خودشون زندگی میکنن شماجامعه ی خودت رو درست کن آیااونا میان توکشورشمااززنان محجبه ی ما عکس بگیرن وتوجرایدشون چاپ کنن وبه فرهنگ ماخرده بگیرن .اصلاچراازقوانین پلیس یا رانندگی یاموسسات تحقیقاتی یاصنعتی یاخودروسازی یا حقوق و مستمری شهروندی یااحکام قضایی در دفاع ازبچه های بدسرپرست یاقوانین حمایتی بهداشت ودرمان شهروندان یا فروش آپارتمانهای قسطی با بهره ی صفر به شهروندانشان مطلبی چاپ نمیکنید؟؟؟ این مقایسه هاروکشورخودتون بکنیدببینم ازخجالت ایست قلبی نمیکنید؟ به قول ماجنوبی ها ولک مملکت تاخرتناق توی لجن فرو رفته شماچسبیدی به یه خیابون توهلند که زنها پشت ویترین لختن!!!؟
  • مهدی IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    اونیکه شکمش سیره میگه بده واونی که گرسنه هست میگه حق داره وتنها چیزی که فراموش شده حقیقته
  • اسدالله وثیقی DE ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    اینجا چه خبره؟من که گیج شدم،اگه موضوع دیگری بودبازهم اینهمه پست میگذاشتین؟اینجانه فقط عده ای اززنان بلکه مردانی هم هستندکه ازبین صدهاشغل انتخاب میکنن نه ازمجبوری,کاملابهداشتی وقانونی.
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    سلام بحث اینه ک فرد چه فکر وفرهنگی داشته باشه همه زنانی که تن به اینکار میدن از گرسنگی وبی پولی نیست بلکه بیشترشان شوهر دارن پول هم دارن ولیکن میخوان بقدری درامد کسب کنند که وزن طلاوجواهراتشان از یک کیلو گرم بیشتر بشه ویا از روی نادانی .لجبازی دست به اینکار میزنن درمقابل افرادی هم هستند که خویشتن داری میکنند وبا فقر و نداری زندگی میکنندوپایبند مذهب واعتقاداتشان هستند وبهیچ وجه دست به اینکار نمیز نه وفقر رابهانه قرار نمی هد.اگرفردذاتا پاک ومعتقد به اصول شرع باشد هرچند شرایط فساد اما ده باشد به سمت فساد و.... نمی‌رود
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    پیشنها می کنم کتاب انسان در جستجوی معنا اثر ویکتور فرانکل رو بخونید
  • خخخخخخ IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    1 1
    خانه عفاف داریم حرف مفت میزنن دوستان اینجا بیشتر از غرب داریم چی میدونی فقر چیه واقعا چی میدونی فقط تا گیر میکنن روایات روایات این چی گفت اون چی گفت اینجا از تایلند بدتره اما در خفا
  • علب IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    1 3
    به این میگن رسانه. نشان دادن حقایق غرب از زوایای دیگر که در پس بزکهای ظاهر مدرنیست کمتر دیده یا اصلا دیده نمیشه
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    2 1
    سر درلاک کرده ای وچشم کور از واقعیت مملکت خودت خبر داری؟
    • احمد مولا IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      1 0
      چقدر تجربه دار دست خوش
  • جعفر IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    گند کاری وکوتاهی مسئولین وماله نکشید اگردر اروپا تن فروشی است بعنوان تفریح ودرآمد وازروی شکم سیری است ولی وقتی درجوامع اسلامی زن تن فروشی میکنه برای سیر کردن شکم خودش وبچه هاشه وقتی مملکتی مثل ایران با این همه ثروت خدادادی اصلآ نباید چنین مسئله ای باشه این مسئولین بی عرضه برای دنیا هزار جور نسخه میپیچند ولی خبر از افراد بی بضاعت وندار ندارند وهمشون هم مدعی مسلمونی هستند مسلمان باید نسبت به همتوع خودش دلسوز باشه ولی مسئولین مملکت اصلآ بویی از مسلمانی نبردند وهمه اینها ظاهر قضیه است.
  • AZ IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    1 0
    بعضی هاهمچین ازغرب وفرهنگ غربی دفاع میکنندکه آدم فکرمیکنه دارندازکشوروفرهنگ خودشون دفاع میکنند بعداسم خودتم میزاری ایرانی توهرچی که باشی طرفدارهرکسی هم باشی جون توجونت کنن ایرانی هست ومال این آباخاکی خیرسرت بایدازفرهنگت دفاع کنی
  • M&A IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    آقای پازوکی متاسفم واستون... چشمتون رو بیشتر باز کنید و به جامعه در حال فروپاشی شدن کشور خودت نگاه کن و الا درد همه جای دنیا وجود داره حتی در روسپیگری هم که مذموم همه جا یا اکثریت دنیاست و تو همون غرب هم کشورهایی هستند که این کار ممنوع داخلش ولی الان اونا از گشنگی نمردن و نخواهند مرد رگ غیرت گردنتون واسه تن فروشان داخلی و بچه هایی که بخاطر نداشتن گوشی موبایل خودکشی کردن و بی عدالتی و خونه های به ناحق ریخته شده و مادران داغدار آبان و این چهل سال و سقوط هواپیما و هزاران درد دیگه و همچنین ایثارگران جنگ تحمیلی و..فساد مالی و اخلاقی مسئولین شیعه علی که آبرو برای ولایت نگذاشتن ومیلیونها درد دیگر این مملکت و هفتاد درصد مردمی که زیر چندین خط فقر دارند نکبت میکشن بسوزه و مطلب بگذارید... حالا که فعلا درد مملکت سگ گردانی شده.... وا مصیبتا که اسلام در خطر افتاده....
  • داریوش IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    حقیقت تو کشور ما پوشیده ولی واضع میشه تو خیابونها دید
  • من IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    بازم کامنت های این مردیکه سایبری که از خودتون هست رو گذاشتید؟
  • محمد IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    1 1
    خودمون رو گول نزنیم حق زنان‌ در جامعه ‌‌ما سالهاست که داره خورده میشه
  • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    1 0
    بندگان خداها کامنت من به ضررشون یودن نگذاشتن کشورما همون صیغه ای کردن البته بیشتربرای پولداران محترم
  • ملیح IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    0 1
    جالبه این حرف رو ما مسلمانان بزنیم که قرن‌ها چیزی به اسم کنیز یا برده جنسی وجایی به اسم بازار برده فروشان داشتیم
  • امیرخان IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    0 0
    هرچند ازغربیهای وحشی وادمکش وضدبشر وافکار غربی خوشم نمیاد آخه نمیشه تعمیم داد که کل غرب اینجوره.. نههع.. برخلاف این حرفها فساد درکل دنیا از غرب وشرق وکشوراسلامی وحتی مکه وعربستان و همه جا شیطان نفوذمیکنه وفساد هم هست.. پس تعداد ادم بد فاسد کمتر بیشتر میشه گفت همه جایه. ولی.خودم درمیان عربیها ومسیحی ها زندگی کردم ودیدم گاهی افراطی تر و تند رو تر ازمسلمانان هستند .بطوریکه دوس همکلاسیم انگلیسی ومسیحی بود درمنزل مسیحی مستاجربود ولی میگفت نمیتونست دوست دخترشو بیاره خونه.. صاحبخونهش اول قرارداد بهش گفت این شرط اجاره میدم وگرنه بیرونش میکرد. بهرحال ذات ادمها مهمه زرد وسیاه وسفید شرقی وغربی مسلمون هندی و بودایی وزرتشتی ومسیحی و ارمنی و هردین ونژادی باشی..فقط انسانیت وصداقت وسلامت انسان بودن عدالت ورفتار وکلام واحساس خوب داشتن مهم ودارای اهمیت هست وبس.. الباقی پوچ خداوند هم درکلام لله مجید به پیامبرش وانسانها هم میگه نژاد ورنگ ودین مهم نیست .فقط نزد خدا باتقوا ترین تون بهترینتون میباش.
  • فرزاد IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    1 0
    در پاسخ به بی بی جون: چرا از نقطه ضعف فرهنگ منحط غرب که اشکار میشود وباعث رسوایی انها میشود اینقدر ناراحت هستی، وبه هر شکل غیر منطقی ان را به داخل ربط میدهید اگر بزرگان دین ما فقر را یکی از عوامل دین گریزی میدانند منظور فقرایی هستند که پوستشان به استخوان چسبیده باشد نه اینکه بیست کیلو اضافه وزن داشته باشند این امار را که در مورد کشورمان اوردی معلوم نیست از چه عطاری پیدا کردی اگر میخواهید امار واقعی را در مورد فقر واقعی بدانید داخل خیابانها بگرد و ببین که نصف مردم از پرخوری زیاد دچار اضافه وزن هستند ولی چون نمتوانند مثلاً تلویزیون چهل و خورده ای اینچ بخرند خود را فقیر میدانند مشکلات اقتصادی کشورمان در این حد نیست که باعث فحشا شود،این فرهنگ منحط غرب (که قبله گاه شماست)و الگو برداری از ان است که باعث میشود امثال شما در داخل کشور تا به مشکل اقتصادی برخورد کنند همه نوع فساد و فحشا را برای خود مباح بدانند،در تصویر بالا اگر انهایی که پشت ویترین هستند به خاطر فقر تن به فحشا میدهند نشان دهنده فقر در ان کشور است اگر فقیر نیستند و این کار را میکنند نشان دهنده انحطاط اخلاقی که در هر کدام از این موارد نقطه ضعف غربیها را عیان میکنند وبرای امثال شما عیان شدن این حقیقت بسیار تلخ است وهر جوری شده میخواهید ان را لاپوشانی کنید با تشبیه کردن بعضی از فسادهای داخل با انجا که اتفاقاً عامل همین فسادهای داخل غربگراهای داخل هستند یا بی واسطه یا با واسطه
  • میلاد IR ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    0 0
    گاهی به پشت سر نگاه کن...
  • آردین هخامنشیان IR ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    0 0
    درزمان قدیم درزمان اجدادمان پدر ومادر وهم زن ومرد مثل یک جواهر ارزشمند بودند این برای کسی نوشتم که می گوید از قدیم بوده چرا همیش به ایران لشکر کشی می کردن چون خدا پرست بود نه بوت پرست درزمان قدیم در ایران زنان حجاب مخصوصی داشتند ولباس های کوردی می پوشیدن ومردان لباس های لوری کوردی لباس های بلوچی ولباسهای مخصوصی هر شهری را می پوشاند حقوق مردم درآن زمان ده سکه طلا درماه بود حالا بورو سکه را حساب کن
  • دی علیباشو IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    0 1
    جامعه غرب هر خصوصیتی داره در ظاهرش پیداست ولی جامعه ما در ظاهر مرتب تزئین می شه و در باطن گرفتار موریانه شده در یک نگاه ساده قضاوت کنید کدوم جامعه در حال پیشرفت و بالندگی هست؟
  • IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    0 0
    چون در غرب این یک شغل هست . برای زنان مشکلی نیست . اما در ایران چون برخورد می کنند اشتباه هست . نفس کار جای سوال هست . چرا مجبور می کنند زنان تن فروشی کنند . چه می خواهد در ایران باشد چه غرب باشد. چرا روشنفکران ما آن کار رو خوب می دانند . اما در ایران برخورد با آزادی می دانند . هیچ زنی در ایران نمی خواهد تن فروشی کند . می خواهند مادر باشند و عزیز باشند .
  • IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    0 0
    سلام محمد عزیز واقعا باهات موافقم ولی متاسفانه در ایران هم کم از غرب نیست و فقط مونده یه اتیکت قیمت که به خودشون بزنند. بعضی‌ها عشق دیده شدن و با دست نشون دان دارن ولی سلبریتی‌ها دیگه چرا؟ واقعا حال آدم را آشوب می‌کنند.
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    0 0
    متاسفانه تو ایران هم جدیدا خانم ها با برداشتن روسری وآرایش کردن در خیابانها خودشون در معرض فروش میذارندومجردها وحتی متاهلین رابا این ترفند وتحت عنوان دروغ آزادی به طرف خودشون میکشونند ولی کسی هم نیست جلوی اونها را بگیره
  • فرهاد چوپانی IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    0 1
    در کشور خود ما زن یا دختری که به دلیل فقر تن به ازدواج قانونی میدهند کم نیستند نام اینها را چی باید گذاشت
  • لیلا IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    0 0
    چرته
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    0 1
    نه که ایران خبری نیس اصلا خیلیا الان تن فروش شدن تو این مملکت با این وضعیت اقتصادی مسخره ای که درست کردن . لعنت بهشون
  • Arash IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    0 0
    چنین فاجعه یی در جوامع فقیرنشین بیشتر به چشم میخوره..زنانی که باید همانند کالایی پشت ویترین چشم به راه خریداری باشند که بیشتر از دیگر خریداران دارایی دارد و ثروت مهمترین ویژگی خریدار هست..بقول گابریل گارسیا مارکز: ازدواج بدون عشق و تنها بخاطر پول بدترین نوع فاحشگی ست..بگردین ببینین چقدر فاحشه داریم
  • محمد IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    0 0
    تو ایران هیچ کس فقیر نیست اگر فقری هست ذهن فقیر است خداوند معتال همه ما را باعقل تعقل و اختیار افریده تعقل یعنی فکر کنیم بیندیشیم راه درست اینست عقل اختیار به ما داد که اختیار با خودت راه اینست چاه این شمای که میگید زن شوهر دار این کارو میکند شما عقل نداری چون خیلیا زن شوهردار هست به مرد و کانون خانواده وفادار هست پس به زنای شوهردار بی حترامی نکن اون زنی که اینکارو میکنه هوس باز کانون خانواده براش مهم نیست اصلنم کار به فقر نداره اونیکه میگه کار نیست کار هست هنر نیست یادم یه خبرنگار به دوزدی میگفت چرا دزدی میکنی گفت کمرم درد میکرد نمیتوانستم کار کنم فیلم خودشو نشان داد که از دیوار شیش متری بالا میرفت خبرنگار گفت اینجا کمرت درد نمیکرد اقا هنر کار کردن نداری به اسلام به قران به بد نگو فقر از بی هنری میاد اقا دوست داره پشت میز بشینه میگه کار نیست درسته بعضی مسولین دوزد زندگیو سخت کردن خدا وند میفرمایید به هیچ عنوان زن نمیتواند خیانت کند اگر صبر کرد از خدا خواست روزی او داده میشود اون زنی که کنار خیابون یا هر جا تن فروشی میکنه اون زن اولشم هوس باز بوده کار به فقرو نداری نیست
  • احمد IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    1 0
    فقط در ایرانه که از کوه کاه ساخته میشه و فقط سیاهی هست. چشمی برای دیدن کثافتهای غرب وجود نداره
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    0 0
    اینارو ول کن بگو پراید چند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس