کد خبر 1300900
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴
هاشمیان: مهدی طارمی با قدرت به تیم ملی بر‌می‌گردد

مربی تیم ملی در بازگشت به ایران مورد شرایط این تیم صحبت کرد.

به گزارش مشرق، وحید هاشمیان بعد از بازگشت اعضای تیم ملی به ایران درباره نتایج این مقابل لبنان و سوریه عنوان کرد: خداراشکر دو بازی خارج از خانه را بردیم. بازی های سختی بودیم. خوشبختانه کل تیم ملی ایران نشان داد که تا آخرین لحظه امیدواریم و می‌جنگیم. دیروز هم یک بازی مقتدرانه انجام دادیم. انشاءالله در ۴ بازی آینده هم بازی های خوبی انجام می‌دهیم.

او ادامه داد: خوشحالیم که مردم ایران خوشحال شدند. هنوز به ایده‌آل نرسیدیم. وقت انجام بازی دوستانه نداشتیم. دلیلش این است که فیفا دی خالی وجود نداشت. انشاالله روز به روز بهتر می‌شویم و می‌توانیم خواسته های مردم را بهتر انجام بدهیم.

مربی تیم ملی با اشاره به شرایط زمین ها در لبنان و اردن تاکید کرد: زمین ها خوب نبود. بالاخره بچه های ما در هر شرایطی وفق پیدا می‌کنند. مهم پیروزی بود که در دو بازی به دست آمد.

هاشمیان درباره اعتراض بازیکنان به پاداش ها گفت: انشاالله مسائل حل می‌شود. بازیکنان تیم ملی زحمت می‌کشند. لیاقت شان بالا است و انشاالله باید خواسته هایشان اجابت شود. بازیکنان ما فقط به فکر شاد کردن مردم هستند و این را در زمین نشان دادند.

وی درباره ماجرای مهدی طارمی افزود: مساله خاصی نبوده است. مهدی طارمی یکی از بهترین های ما بوده است. انشاالله با درایت اسکوچیچ و فدراسیون فوتبال و اتحاد او پرقدرت‌تر برمی‌گردد.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    1 4
    این مردک متمارض تحت هیچ شرایطی نباید به تیم ملی برگرده. تیم ملی بدون تمارضی خیلی خیلی بهتر بازی میکنه . با تمارضی سوریه رو تو خود تهران یک هیچ بردیم ولی بدون تمارضی مهمان سوریه بودیم و سه تا بهش زدیم مثل اب خوردن
    • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
      0 1
      توکه از فوتبال هیچی نمیفهمی زر نزن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس