خودنمایی فورد برانکو رپتور با پوشش‌های استتاری

فورد برانکو در همین مدت کوتاهی که پس از سال‌ها غیبت به بازار بازگشته است، به خودروی بسیار محبوبی تبدیل شده و به‌زودی نسخه‌ای حتی توانمندتر هم به خانوادهٔ آن افزوده خواهد شد.

به گزارش مشرق، فورد برانکو در همین مدت کوتاهی که پس از سال‌ها غیبت به بازار بازگشته است، به خودروی بسیار محبوبی تبدیل شده و به‌زودی نسخه‌ای حتی توانمندتر هم به خانوادهٔ آن افزوده خواهد شد. این نسخه، برانکو رپتور است که با بدنه‌ای تهاجمی‌تر، پیشرانهٔ قوی‌تر و توانایی‌های بیشتر، فرمولی مشابه F۱۵۰ رپتور را دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید

ایمن‌ترین خودروهای ۲۰۲۱ دنیا را بشناسید +عکس

تاکنون برانکو رپتور را با پوشش‌های استتاری بسیار سنگین در حال آزمایش دیده بودیم اما حالا بلافاصله پس از نمایشگاه سما یعنی جایی که برانکو یکی از ستاره‌های اصلی آن بود، این نسخه در مکانی نامعلوم با پوشش‌های استتاری بسیار سبک‌تر رؤیت شده است.فعلاً نمی‌دانیم زیر کاپوت برانکو رپتور چه پیشرانه‌ای قرار خواهد گرفت اما شایعات به پیشرانهٔ ۳ لیتری V۶ توئین توربوی متعلق به اکسپلورر ST با ۴۰۰ اسب بخار قدرت یا ۳.۵ لیتری V۶ توئین توربوی F۱۵۰ رپتور با ۴۵۰ اسب بخار قدرت اشاره داشته‌اند.

خودنمایی فورد برانکو رپتور با پوشش‌های استتاری +عکس

درهرصورت، انتظار نمی‌رود برانکو رپتور از رانگلر ۳۹۲ قدرت بیشتری داشته باشد؛ اما ارتقاءهای این خودرو فقط به پیشرانه محدود نمی‌شود زیرا همین تصاویر جدید نشان از فاصلهٔ عرضی بیشتر چرخ‌ها و بچه گلگیرهای بزرگ دارند درحالی‌که گزارش‌ها به ارائهٔ لاستیک‌های ۳۷ اینچی هم اشاره داشته‌اند.بنابراین از برانکو رپتور باید انتظار عملکرد بهتری در آفرودهای سرعت بالا داشته باشیم هرچند که این شاید به قیمت قربانی شدن مانور پذیری خودرو در مسیرهای باریک تمام شود.

خودنمایی فورد برانکو رپتور با پوشش‌های استتاری +عکس

این ماشین در ظاهر نیز مثل F۱۵۰ رپتور از جلوپنجره‌ای منحصربه‌فرد با نوشتهٔ بزرگ FORD در میانهٔ آن و سه چراغ کوچک در بالای آن بهره‌مند خواهد بود. البته این چراغ‌ها فقط در خودروهای عریضی مثل پیکاپ‌های بزرگ اجباری هستند و به نظر می‌رسد فقط برای زیبایی در برانکو رپتور ارائه شده‌اند.

خودنمایی فورد برانکو رپتور با پوشش‌های استتاری +عکس

غیر از این جلوپنجره و لاستیک‌های بزرگ‌تر با بچه گلگیرهای عریض، به نظر نمی‌رسد برانکو رپتور در ظاهر تفاوت دیگری با نسخه Wildtrak کنونی داشته باشد. قیمت این نسخه هنوز یک علامت سؤال است اما انتظار می‌رود چیزی در حدود ۶۰ هزار دلار باشد.

منبع: پدال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    0 0
    میگیم چرا موشک و پهاد پیشرفتس خودرو نه میگن چون دست نیروهای انقلابی نبود میگیم بدید دست نیروهای انقلابی میگن دولت لیبرال اجازه نمیده حالا که دولت مجلس همه چی دست انقلابی هاست چرا باز ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس