کد خبر 1297132
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱

در این مبحث به بررسی پاسخ این سوال که چگونه می توان کسب و کارهای موفق در سال 2040 داشته باشیم پرداخته ایم. شرایط بازار کار به ویژه در ایران با سرعت چشمگیری در حال تغییر است. آیا می دانید سرمایه گذاری سودمند امروز شما و یا وضعیت فعلی کسب و کارتان تا چه زمانی رونق خواهد داشت. حقیقت این است که به مرور بسیاری از مشاغل از بین می روند و مشاغل جدیدی جایگزین می شوند. شناخت شما از بازارهای کاری آینده در چه سطحی است اگر با دگرگونی در کسب و کار خود مواجه شوید، برای آینده شغلی خود چه برنامه ای دارید؟ در این مقاله روش های موثر برای بررسی وضعیت بازار کار و دسترسی به بازارهای سودمند و ثروت آفرین پرداخته ایم.

چگونه می توان کسب و کار موفق داشت؟

چگونه کسب و کارهای موفق در سال 2040 داشته باشیم؟

موفقیت شانسی نیست و کسانی که در یک بازار شغلی به موفقیت رسیده اند قطعا برنامه ریزی هدفمندی داشته و با استفاده از تکنیک های موثر در جهت ثروت آفرینی قدم برداشته اند. برای استفاده ساده از چنین تکنیک هایی می توان از دوره هایی که برای این منظور طراحی می شوند بهره مند شد. برخی از مراکز آموزشی معتبر نظیر موسسه ثروت آفرینان با برگزاری دوره هایی نظیر دوره جامع MBA به آموزش تکنیک های کاربردی مدیریت کسب و کار موفق پرداخته اند.

یکی از دوره های تکمیلی و ضروری در کنار مدیریت ام بی ای، دوره هوش مالی است؛ این هوش به معنی مفهومی ذهنی موثر در عملکرد و با استفاده از تکنیک های ویژه است که ثروت را به زندگی شما می آورد. از رازهای موفقیت در بازار کار بازار اقتصاد جهانی استفاده از راهکاری معجزه آسا به نام کوچینگ است. موسسه ثروت آفرینان در این زمینه اقدام به برگزاری دوره آموزشی کوچینگ نیز پرداخته و تاکنون سمینارها و دوره های متعددی را برگزار کرده است. در انتهای همین صفحه توضیحات تکمیلی و اطلاعات تماس این موسسه را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

 راهکارهای موثر در ایجاد کسب و کار موفق در آینده

چگونه کسب و کارهای موفق در سال 2040 داشته باشیم؟

برای اینکه بدانیم چگونه کسب و کارهای موفق در سال 2040 داشته باشیم، نیاز به استفاده از مجموعه ای از فناوری، تکنولوژی، تکنیک های مدیریتی و راهبری خواهیم داشت. این مجموعه می تواند شامل استفاده از دوره های مدیریت کسب و کار موفق یا همان MBA، برخورداری از هوش مالی و تحلیل بازارها مالی ، استفاده از مهارت یک کوچ موفق یا استفاده از دوره آموزشی کوچینگ کسب و کار و حتی بهره بردن از فناوری نوین هوش مصنوعی باشد. 

هوش مصنوعی و شناخت کسب و کارهای آینده

هوش مصنوعی یک تفکر ماشینی و شبیه سازی شده از تفکر انسانی و عملکرد مغز بشر می باشد که با توانمندی تحلیل کامپیوتری تلفیق شده است. در واقع هوش مصنوعی قادر است الگوریتم ترکیبی مناسب برای افزایش دقت پیش بینی های مدیریتی ایجاد کرده و به تعیین کسب و کارهای احتمالی در آینده بپردازد. 

این تکنولوژی پیشرفته با تحلیل اطلاعات فعلی و گذشته به محاسبات بسیار پیچیده پرداخته و فرایند الگوسازی را آغاز می کند. این هوش قادر به درک عمیق، تحلیل موقعیت ها و تعیین راهکار می باشد. می تواند رفتارهای احتمالی متقاضیان در بازارهای کار مختلف را تحلیل کرده و پیش بینی کند که چه مشاغلی به تا چند سال آینده از بین رفته و چه مشاغل جدیدی جایگزین خواهد شد. هم اکنون این هوش به صورت های مختلف در حال بهره برداری می باشد. 

تغییر شکل ماهیت کسب و کار در سال 2040

روند تغییر شکل ماهیت کسب و کار موفق در عصر حاضر آغاز شده و تا سال 2040، بشر شاهد تغییرات شگفت انگیزی خواهد بود. با ورود هوش مصنوعی برای بهبود رشد و تصمیم گیری صحیح در مشاغل، استفاده از انواع سامانه های هوشمند در حال گسترش می باشد. این تکنولوژی قادر است با ماهیت های گرافیکی و کامپیوتری در دنیای مجازی یا در قالب جسمانی در دنیای طبیعی به فعالیت هوشمندانه بپردازد. 

تعدادی از تغییرات مشاغل امروزی نحت تاثیر فناوری هوش مصنوعی شامل موارد زیر است:

استفاده از سامانه‌های خبره که یک زمینه بسیار پرکاربرد محسوب می شود و به اتخاذ راه حل ها و تصمیمات سریع در مورد دانش های پیچیده و چندگانه انسانی می پردازد. این سامانه ها به طور معمول به حل مسائلی می پردازند که نیازمند تخصص های کاردانان، متخصصان انسانی و ... است. البته دانش انسانی برخلاف هوش مصنوعی سامانه های خبره، با خطا در محاسبه و تحلیل همراه می باشد. 

جایگزینی سامانه های خبره با افراد متخصص؟

چگونه کسب و کارهای موفق در سال 2040 داشته باشیم؟

"در آینده ای نزدیک، سامانه‌ های خبره یا به عنوان جایگزین افراد متخصص یا به عنوان کمک به متخصصان استفاده می‌ شوند." هوش مصنوعی کسب و کارهای مختلف در زمین های متعدد نظیر پزشکی، انواع صنایع، حتی خدمات کتابداری و اطلاع رسانی را دگرگون ساخته است. این فناوری قادر به ارائه مدلهای جدید از طریق رویکرد هوش مصنوعی با هدف پیش بینی در انواع کسب و کار در بازار، نظیر تغییرات قیمت سهام است.

این پیش بینی ها نیاز به محاسبه های کلان دارد و هوش مصنوعی قادر به پیش بینی کسب و کارهای موفق در سال های آینده می باشد. می توان با استفاده از هوش مصنوعی به پیش بینی بازار ملک، قیمت دلار و ... پرداخت. افرادی که به چنین اطلاعاتی دسترسی دارند، به منبع بزرگ و گنجینه ای ارزشمند برای ایجاد مشاغل آینده و ثروت آفرینی در کسب و کار موفق دست یافته اند. 

یکی دیگر از پر رونق‌ ترین زمینه‌ های استفاده از سامانه‌ های خبره، در حوزه تجزیه و تحلیل‌ های مالی است، که بسیار معتبر و قابل استناد می باشند. در این حوزه از سامانه های بینش آفرین استفاده می شود که هدف اصلی آن ارائه پردازش‌ های مربوط به کمک تحلیل نسبت‌ ها و نمودار ها می باشد. به این ترتیب که نمودار و نسبت‌ ها با هدف ارائه تحلیل مالی برای ایجاد بینش جامع در رابطه با وضع مالی و آینده یک کسب و کار موفق توسط سامانه بینش، ایجاد می شود.

طی این فرایند هم اکنون مراحل اول و دوم از چهار مرحله‌ تصمیم‌گیری از طریق چنین سامانه های هوشمندی انجام می شود و هدفشان کمک به کارآفرینان و مدیران در انواع کسب و کار است. 

لیست کسب و کارهای موفق در سایه تکنولوژی و تکنیک

در این قسمت لیستی از کسب و کارهای موفق تهیه کرده ایم که تحت تاثیر تکنولوژی هوش مصنوعی و در سایه استفاده از تکنیک های دوره هوش مالی، مدیریت MBA و کوچینگ در حال فعالیت هستند:

استفاده از سامانه خبره هوش مصنوعی در زمینه هایی نظیر پزشکی، مالی و حسابداری، کنترل فرایندهای مختلف، خدمات مالی، منابع انسانی، GIS، تحلیل های مالی، تشخیص انواع بیماری، باستان شناسی، تولیدات سیلیکونی، پرتونگاری، آنژیوگرافی، مشاوره حقوقی، انتخاب بهترین نوع معماری، صنایع، مشاوره مهندسی ساختمان، هواشناسی و ... به کار می روند و این روند رو به رشد و گسترش است. همانطور که پیشتر شرح داده شد، در آینده ای نزدیک، سامانه‌ های خبره یا به عنوان جایگزین افراد متخصص یا به عنوان کمک به متخصصان استفاده می‌ شوند و در نهایت تا سال 2040 تغییراتی فراتر از باور در انتظار بشریت است. 

پیشنهاد می دهیم برای مشاوره کسب و کار موفق و استفاده از دوره هوش مالی، مدیریت راهبری و تصمیم گیری برای کسب و کار با استفاده از دوره آموزشی کوچینگ از طریق راههای ارتباطی زیر با کارشناسان موسسه ثروت آفرینان در ارتباط باشید:

تلفن: ۲۶۴۰۳۷۴۰ ۰۲۱
ایمیل: info@amirmazaheri.com - info@pms.ir 
اینستاگرام:  https://www.instagram.com/dr.amirhosseinmazaheri/
تلگرام: https://t.me/servatafarinan 
لینکدین:  https://www.linkedin.com/in/amir-hossein-mazaheri-seif-5729a836/
واتساپ: 09038539004 - 09038539005


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس