کد خبر 1295181
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۰
شرق هرمزگان از کمبود جدی آب شرب رنج می برد

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: ما در شرق استان هرمزگان در آب مشکلات جدی داریم و بارها و بارها موضوع را پیگیری کردیم اما هنوز اتفاقی که باید بیفتد رخ نداده است.

به گزارش مشرق، حسین رئیسی ضمن گلایه شدید از عدم همراهی و حضور معاونین استاندار و مدیران کل در سفر کمیسیون به شرق هرمزگان اظهار کرد: ۱۰۰ درصد مناطق با ضریب محرومیت ۹ در شرق هرمزگان قراردارد و ۹۰ درصد نقاط با ضریب هفت و هشت نیز در شرق هرمزگان قرار گرفته است.

وی افزود: تاکنون منابع استان بر اساس عدالت و آمایش توزیع نشده و اختلاف توسعه بین مناطق مختلف استان زیاد است.

رئیسی ابراز داشت: عدم توسعه متوازن ناشی از این نگاه ناعادلانه در توزیع امکانات و فرصت هاست که انتظار می رود در دولت مردمی رئیسی و استاندار انقلابی نگاه گذشته شاهد اصلاح و بهبود شاخص های توسعه در شرق هرمزگان باشیم.

وی اظهار کرد: ما در شرق استان هرمزگان در آب مشکلات جدی داریم و بارها و بارها موضوع را پیگیری کردیم اما هنوز اتفاقی که باید بیفتد رخ نداده است و غرب شهرستان جاسک و کل شهرستان سیریک سال‌ها است که از مشکل کم آبی و بعضاً بی آبی رنج می‌برند.

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در بشاگرد علی رغم هزینه های خوب در بخش آب اما همچنان روستاهای مسیر خط انتقال سد جگین به سردشت و سد سهران به گوهران به شبکه متصل نیستند.

وی با اشاره به مهم‌ترین مطالبات مردم شرق استان هرمزگان تصریح کرد: تکمیل جاده بخش زیارتعلی به رودان، تکمیل پل ماشنگی و بیدان، تکمیل بیمارستان دوم میناب، احداث بندر چند منظوره مناسب در شرق هرمزگان، احداث مسکن روستایی، آسفالت معابر شهری شهرستان های شرق و ارتقاء و تجهیز بیمارستان های شرق هرمزگان از مهم‌ترین مطالبات مردم شرق استان هرمزگان است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس