سفر رئیس جمهور به لرستان در روزهای آتی

معاون استاندار لرستان از سفر رئیس جمهور به این استان در روزهای آتی خبر داد.

به گزارش مشرق، دالوند ظهر جمعه در شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان با تاکید بر اینکه با توجه به اهمیت توزیع عادلانه اعتبارات در سطح استان از همه دستگاه‌ها انتظار می‌رود همکاری لازم را به عمل آورند اظهار داشت: در این خصوص نسبت به پیگیری امورات از هیچ اقدام قانونی کوتاهی نخواهیم کرد و لازم است بروکراسی‌های اداری خاتمه یابد.

وی در خصوص توزیع اعتبارات افزود: با توجه به زمان بر بودن تخصیص اعتبارات و وجود مناطق گرمسیر و سردسیر در استان این موضوع مد نظر قرار گرفته تا بتوانیم پروژه‌ها را به موقع به سرانجام برسانیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان عنوان کرد: اولین ابزار تصمیم گیری مدیران آمار و اطلاعات درست است، موقعی که آمار دقیق نباشد تصمیمات سلیقه‌ای خواهد بود.

دالوند با تاکید بر ضرورت ایجاد سامانه‌ای به منظور ثبت میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها از طرف دستگاه‌ها و انطباق آن با گزارش سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: در بحث نظارت‌ها خیلی جدی هستیم و هیچ گونه گذشتی نخواهیم داشت.

وی با اشاره به محدودیت منابع و اعتبارات گفت: لازم است به اندازه مناسب پروژه تعریف شده تا با پیمانکاران به مشکل بر نخوریم و به این منظور لازم است ابتدا پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بحث بودجه ۱۴۰۱ را از ضروریات دانست و گفت: تعریف پروژه باید یک تعریف استاندارد باشد و نباید در این زمینه سلیقه‌ای عمل شود.

دالوند افزود: بالاترین مقام تشخیص دهنده ضرورت اجرای یک پروژه شخص استاندار خواهد بود و پروژه‌های مورد نظر باید در شورای برنامه ریزی استان به تصویب نهایی برسند.

وی گفت: بعد از شناخت کوتاه مدتی که خواهیم داشت به شهرستان‌ها سفر اجرایی و بدون تشریفات خواهیم کرد و با حضور فرمانداران پروژه‌ها را بازدید و تصمیم گیری لازم در همانجا به عمل خواهد آمد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان در روزهای آتی گفت: در این سفر ما باید آن امتیاز لازمی را که می‌توانیم بگیریم کسب کنیم چون ممکن است سفرهای بعدی زمان بر باشد.

دالوند گفت: با این همه مشکلاتی که در استان به چشم می‌خورد هیچ راهی جز کار جهادی و شبانه روزی نخواهیم داشت، همدلی هماهنگی و همکاری از اولویت‌های ما است لذا مدیران آماده باش باشند تا بتوانیم یک کار شبانه روزی و جهادی را آغاز کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • FR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    0 0
    زنده باشید در پناه خدا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس