کد خبر 1291198
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
یک سوم شرکت‌ها و مؤسسه‌های اسرائیلی هدف حملات سایبری قرار گرفتند

یک روزنامه صهیونیستی از حمله هکری گسترده به این رژیم و افشای فایل‌هایی خبر داد که شامل مشخصات صدها نظامی این ارتش از جمله نام، ایمیل، آدرس منزل و شماره تلفن است.

 به گزارش مشرق، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» فاش کرد، یک گروه هکری فایل‌های اطلاعاتی مربوط به اطلاعات ارتش این رژیم را فاش کرده‌اند که شامل اطلاعات صدها سرباز بوده است.

به گزارش وب‌سایت اینترنتی روزنامه یدیعوت «وای‌نت»، گروهی که خودی را «عصای موسی» (Moses Staff) نامیده، فایلی را منتشر کرده که شامل مشخصات کامل نیروهای گردان رزمی ارتش رژیم صهیونیستی است.

حمله سایبری گسترده به فلسطین اشغالی +عکس

بر اساس این گزارش، گروه مذکور در دوشنبه پیش نیز تصاویری شخصی از «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی منتشر و تهدید کرد که وی تحت نظر است.

در ادامه گزارش مذکور آمده، فایلی که منتشر شده شامل جزیئات کاملی از گردان «الفون» در ارتش رژیم صهیونیستی است و اسامی نظامیان، ایمیل، شماره تلفن و آدرس منزل صدهانفر از آنها در این فایل قرار دارد.

حمله سایبری گسترده به فلسطین اشغالی +عکس

برخی فایل‌های منتشر شده شامل مشخصات کامل نظامیان ذخیره در یگان‌های نظامی و درجه‌های نظامی آنهاست. همچنین بعضی از فایل‌ها شامل توضیحاتی است که تعدادی از نظامیان برای عدم توانایی برای پیوستن به خدمت نظامی ارائه کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، تعدادی از فایل‌ها شامل مشخصاتی از نامزدهای پیوستن به دستگاه‌های امنیتی یا سربازانی است که در پروژه تشویق به خدمت نظامی شرکت کرده یا شرکت می‌کنند. صرف‌نظر از اسامی و شماره‌ها و غیره، این فایل‌ها شامل اطلاعات شخصی حساس مانند حالت وضعیت روانی، اجتماعی و اقتصادی نظامیان است.

در ادامه این گزارش آمده، هکرها این اطلاعات را در محیط «دارک نت» و «تلگرام» منتشر کرده‌اند.

چندی پیش نیز به سایت‌های بزرگترین بیمارستان‌های این رژیم حمله سایبری شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سیدمحمدمصطفوی IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    3 0
    ضربتی زدی؛ضربتی نووووووووووشششش کن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس