درخواست وزیر صنعت از نمایندگان درباره طرح ساماندهی بازار فولاد

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس آخرین وضعیت بررسی طرح ساماندهی بازار فولاد در مجلس را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، روح‌الله عباس‌پور، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، درباره آخرین وضعیت بررسی طرح تولید پایدار زنجیره فولاد،  در مجلس بیان کرد: طرح کمیسیون صنایع و معادن درباره ساماندهی بازار فولاد در دستور کار جلسه علنی مجلس قرار داشت اما وزیر صمت در جلسه اخیر کمیسیون از اعضا خواست که برای بررسی این طرح فرصتی به وزارت صمت داده شود زیرا این وزارتخانه برنامه جامعی برای ساماندهی این حوزه دارد.

بیشتر بخوانید:

ارجاع طرح توسعه پایدار و زنجیره فولاد به کمیسیون صنایع

وی در همین راستا افزود: با توجه به اینکه دولت سیزدهم اقداماتی درباره ساماندهی فولاد کشور انجام داده، بنابراین این طرح با درخواست کمیسیون صنایع و معادن برای بررسی بیشتر به کمیسیون ارجاع شد.

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس بیان کرد: مقرر شده بخشی از برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره ساماندهی بازار فولاد در قالب دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌ها اجرایی شود و بخش دیگر که به قانونگذاری نیاز دارد در طرح کمیسیون  درج شود در واقع این طرح به روزرسانی می‌شود.

کلیات طرح طرح تولید پایدار زنجیره فولاد، در جلسه علنی تصویب شده بود و شور دوم گزارش کمیسیون درباره جزئیات در دستورکار جلسه علنی قرار داشت که با توجه به درخواست اعضای کمیسیون صنایع مجددا به کمسیون ارجاع شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس