مخبر:پیش نویس طرح احیاء جهاد سازندگی تدوین شود

محمد مخبر در این جلسه با تاکید بر لزوم اجرای کامل و دقیق وعده ها و مصوبات سفرهای استانی رییس جمهور، گفت: دستگاههای اجرایی فقط پیشنهاداتی را مطرح کنند که از اجرای کامل آن اطمینان داشته باشند.

به گزارش مشرق، جلسه هماهنگی سفر استانی رییس جمهور به استان سمنان عصر امروز(سه شنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

محمد مخبر در این جلسه با تاکید بر لزوم اجرای کامل و دقیق وعده ها و مصوبات سفرهای استانی رییس جمهور، گفت: دستگاههای اجرایی فقط پیشنهاداتی را مطرح کنند که از اجرای کامل آن مطابق با برنامه زمابندی اطمینان داشته باشند.

معاون اول رییس جمهور همچنین از دستگاههای اجرایی خواست تعهدات خود را با جدیت و تا اجرای کامل مصوبات سفرهای استانی پیگیری کنند تا شاهد رضایتمندی جامعه و خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم باشیم.

در این جلسه که در آستانه نهمین سفر استانی رییس جمهور و با حضور وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نیرو، ورزش و جوانان، سرپرست وزارت آموزش و پرورش، استاندار سمنان، معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری و نمایندگان دستگاهها و نهادهای مرتبط برگزار شد، توافقات و هماهنگی های لازم در خصوص طرح های اولویت دار استان سمنان مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت.

در این نشست همچنین دستگاههای اجرایی و بانک های عامل، متعهد به اجرای طرح ها و پروژه هایی برای رفع مسائل و تنگناهای استان سمنان شدند تا پس از تصویب این طرح ها در سفر استانی رییس جمهور، بسترهای لازم برای سرعت بخشیدن به روند توسعه این استان مهیا شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس