کد خبر 1290791
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
حاج‌محمد: دستیارهای مجیدی ضعیف هستند/ استقلال در خط هافبک مشکل دارد

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان پایتخت در میانه زمین دچار مشکلاتی هستند.

به گزارش مشرق، مهدی حاج‌محمد پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره پیروزی ۲ بر صفر آبی‌پوشان پایتخت مقابل ذوب‌آهن در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: استقلال از هفته پیش خود بهتر بازی کرد. عملکرد یامگا در بازی مقابل ذوب‌آهن خیلی خوب بود. باید استفاده بیشتری از یامگا کرد. این بازیکن یک حرکت اشتباه نداشت و عملکرد خوبی از خودش بر جای گذاشت. استقلال در بازی مقابل ذوب‌آهن کلا از سمت راست حمله می‌کرد و انگار سمت چپ کلا فراموش شده بود. وریا عملکرد خوبی داشت و حقش به نظر من پوشیدن پیراهن تیم ملی است.

او ادامه داد: آبی‌ها مقداری در خط هافبک مشکل دارد که نمی‌تواند با مهاجمان ارتباط خوبی برقرار کند. اگر این هماهنگی هافبک‌ها میان مدافعان و مهاجم‌ها شکل بگیرد، اتفاقات بهتری رخ خواهد داد و می‌توان شاهد نتایج بهتری از استقلال بود.

بیشتر بخوانید:

نارضایتی مجیدی از عملکرد سه استقلالی

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد فرهاد مجیدی در جمع آبی‌ها خاطرنشان کرد: ‌مجیدی عملکرد خوبی داشته است. من فکر می‌کنم دستیارهای مجیدی مقداری ضعیف هستند. تیم وقتی به بحران بخورد، مجیدی باید از دستیارانش کمک بگیرد و اگر دستیاران نتوانند کمکی کنند، اتفاقات بدی رخ خواهد داد. وقتی تیم می‌برد، هیچ مشکلی وجود ندارد اما در مواقع شکست‌ها باید افراد به کمک هم بیایند.

حاج محمد در خصوص جوان‌گرایی در تیم استقلال گفت: باید در استقلال جوانگیرایی رخ دهد. جوان ها وقتی در تیم جا بیفتند، می‌توانند اتفاقات خوبی  را رقم بزنند. شما در کشتی دیدید که جوان‌ها افتخارآفرینی کردند. استفاده از باتجربه‌ها هم باید در تیم وجود داشته باشد اما جوان‌ها می‌توانند شرایط را برای تیم عوض کنند. شما دیدید که در این ۲ بازی، جوان‌ها توانستند عملکرد خوبی داشته باشند و امیدوارم این روند در تیم ادامه‌دار باشد.

او درباره آینده تیم استقلال و در پاسخ به این سوال که آبی‌ها در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر می‌توانند عنوان قهرمانی را کسب کنند؟‌ خاطرنشان کرد: نمی‌توان درباره استقلال نظر قطعی بدهم اما باید چند بازی از استقلال بگذرد تا بتوانیم نظر مشخصی برای آبی‌ها بدهیم. من از بازی اول استقلال راضی نبودم اما در بازی دوم شرایط مقداری بهتر بود و کوین یامگا هم عملکرد خوبی داشت و باید منتظر بازی‌های بعدی بود تا ببینیم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس