الهامی: اگر برابر پرسپولیس تمرکز نداشته باشیم، تنبیه می‌شویم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران می‌گوید تیمش باید در دیدار برابر پرسپولیس، تمرکز لازم را داشته باشد.

به گزارش مشرق، ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: هفته دوم لیگ برتر است و تیم‌ها کم کم از یکدیگر شناخت پیدا می‌کنند. قبل از هر چیزی به تیم پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی و گروهشان می‌گویم که به نظر من حقشان در آسیا بیشتر از این بود و می‌توانست بهتر برایشان تمام شود و دیدیم که دود کم‌کاری‌ها به چشم فوتبال‌دوستان رفت. مطمئنم جایگاه پرسپولیس بالاتر از این است. تیمی که پنج دوره پیاپی قهرمان شده و دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده است، قطعا تیم خوب و با برنامه‌ای است و فوتبال خوبی را بازی می‌کند.

او ادامه داد: ما راهی را برای خودمان ترسیم کردیم که قطعا سختی‌ها پرتگاه‌هایی وجود دارد اما می‌خواهیم از این پرتگاه‌ها با اتحاد تیمی عبور کنیم. فکر می‌کنم فردا یک بازی پر فشار و فیزیکی خواهد بود. تیم ما اگر نتواند تمرکز لازم را داشته باشد قطعا تنبیه خواهد شد. پرسپولیس یک تیم حرفه‌ای و با شخصیت است. ما به دنبال این هستیم که تیم‌ها به ما احترام بگذارند و ما را در جایگاهی قرار بدهند که جزو تیم‌های خوب لیگ باشیم.

وی افزود: در همه تیم‌ها بازیکنان خوب مازندرانی حضور دارند. این استان، معدن فوتبالیست است و ما از این فرصت به خوبی استفاده کردیم و پنج، شش جوان خوب داریم و به جمع این‌ها بازیکنانی چون علیرضا حقیقی، رضا جعفری، باقرپور و مسعود شجاعی را به تیم اضافه کردیم. دوست دارم تیم من علاوه بر کسب نتیجه فوتبال با کیفیت و قابل احترام انجام بدهد و مردم بدانند تیم ما قابلیت فنی خوبی دارد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی فردا (چهارشنبه) ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس