کد خبر 1290535
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۷
مرگ ۱۱ برابری افرادی که واکسینه نشده‌اند

گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا نشان می‌دهد، آمریکایی‌های واکسینه نشده ۱۱ برابر بیشتر از افراد واکسینه شده جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش مشرق به نقل از دیلی‌میل، گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا نشان می‌دهد، آمریکایی‌های واکسینه نشده ۱۱ برابر بیشتر از افراد واکسینه شده در ماه آگوست (مرداد)جان خود را از دست داده‌اند و این افراد ۶ برابر بیشتر احتمال دارد که مبتلا شوند.

گزارش جدید CDC بیانگر آن است، آمریکایی‌های واکسینه نشده به طور قابل توجهی بیشتر از افراد واکسینه شده به ویروس کرونا مبتلا می‌شوند یا بر اثر ویروس می‌میرند.

داده‌های منتشر شده بیانگر آن است، اختلاف میان افراد واکسینه شده و آنهایی که واکسن دریافت نکرده‌اند، در مردادماه به وسیع‌ترین حد خود رسید؛ دقیقا همزمان با شیوع موج سویه دلتا که اکثر کشورهای جهان با آن دست و پنجه نرم می‌کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • Nasra IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    2 0
    واقعا برایم عجیب هست چطور به آمار مراکز آمریکا استناد می کنید.اگه اینطوری هست چندین مرکز آمریکا ایران رو تروریست معرفی کردند و چندین مرکزش اتهاماتی به مقامات انقلابی وارد کردن
  • Nasra IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    2 0
    ضمنا باید هم اینطوری حرف بزنن تقریبا50درصد جمعیتش واکسینه نشدن اینطوری تحریک میکنن.در ایران هم عده ای آمار های مختلفی رائه میدن که با واقعیتی که داریم میبینیم متفاوت است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس