کد خبر 1290137
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
هزینه ۲۰ میلیاردی برای پرداخت مطالبات کالدرون و خواکین/ باشگاه پرسپولیس از مربی آرژانتینی شماره حساب خواست

باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات گابریل کالدرون درخواست اعلام شماره حساب از سوی این مربی را کرده است.

به گزارش مشرق، مجید صدری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روز پنجشنبه هفته گذشته اعلام کرد منابع مالی برای پرداخت مطالبات کالدرون و دستیارش تأمین شده است و به زودی پنجره نقل‌وانتقالاتی سرخپوشان باز خواهد شد.

در همین راستا شنیده می‌شود باشگاه پرسپولیس حدود ۲۰ میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات کالدرون و خواکین تأمین کرده و طی روزهای گذشته نیز مذاکرات برای تبدیل این مبلغ به دلار انجام شده است. پرسپولیسی‌ها در نامه‌ای به کالدرون نیز درخواست اعلام شماره حساب از سوی این مربی را کرده‌اند و قرار است تا چند روز آینده روال اداری برای پرداخت مطالبات کالدرون انجام شود.

سرخپوشان همچنین علاوه بر پرداخت مطالبات ۵۸۰ هزار دلاری کالدرون (به علاوه پنج درصد سود سالیانه)، قرار است مطالبات ۹۵ هزار دلاری خواکین را نیز به حساب این مربی واریز کنند. خواکین اکنون در ایران و در تیم فولاد خوزستان حضور دارد و مدیران باشگاه پرسپولیس قصد دارند مذاکراتی را با او برای پرداخت مطالباتش انجام دهند. باشگاه پرسپولیس با حکم فیفا و تأیید دادگاه CAS به پرداخت ۵۸۰ هزار دلار به کالدرون و ۹۵ هزار دلار به خواکین محکوم شده بود و به همین دلیل نیز پنجره نقل‌وانتقالاتی سرخپوشان بسته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    0 0
    چه عجب..... بر طبل شادانه بکوب.... چند تا بازیکن کلیدی از دست دادیم و در عوضش چند بازیکن متوسط گرفتیم، اونوقت استقلال با پول های نامعلوم، کرور کرور، خروار خروار بازیکن ایرانی و خارجی جذب میکنه
    • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      0 0
      باشه اونا همیشه همینطور بودن و همیشه هرکیو خواستن بدون دغدغه گرفتن، خوب وضع اینجوریه ولی دلیل نمیشه بگی بازیکنهای جدید ما کارایی ندارن به یحیی ایمان دارم عین دفه قبل که خریدهای جدید تو آسیا و لیگ خودشونو نشون دادن مطمئن باش خدای پرسپولیس بزرگه و ششمین جام متوالی مال ماست...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس