کد خبر 1289502
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶
سازمان لیگ پاسخ باشگاه استقلال را داد

سازمان لیگ فوتبال ایران به بیانیه باشگاه استقلال و مدیرعامل محترم این باشگاه پاسخ داد.

به گزارش مشرق، ضمن درخواست توجه آن برادر بزرگوار و همکاران گرامی به رعایت قانون و قانون مداری ، همچنبن توصیه برادرانه به پرهیز از رفتارهای بدور از تعامل ، فرا قانونی و تشنج آمیز که زیبنده یک باشگاه پر طرفدار و پر افتخار نیست موارد ذیل جهت اطلاع تقدیم میگردد

ذیل اساسنامه فدراسیون فوتبال ج. ا. ایران، سازمان لیگ به عنوان عالی ترین نهاد سیاست گذار و برگزار کننده مسابقات باشگاهی فوتبال ایران در چارچوب مصوبات مجمع عمومی و هیات رییسه خود برای فوتبال ( لیگ برتر و لیگ های دیگر مانند، لیگ دسته اول ، دسته دوم دسته سوم ، بانوان، فوتبال ساحلی و رده های مختلف تیم های پایه) می باشد.

بدیهی است تصمیمات این سازمان که متاثر از پیشنهادات و مطالبات باشگاه ها بر اساس درخواست های کتبی و رسمی است و در سیر قانونی پیگیری و اتخاذ میگردد و بر طبق آیین نامه مصوب رعایت آنها برای همه باشگاه ها لازم الاجرا است.

- طبق ماده ۴ آیین نامه سازمان لیگ، تبلیغات و دریافت حمایت های مالی، این سازمان مجاز به عقد قرارداد های تجاری می باشد؛ متقابلا پایبندی به تعهدات این قراردادها از سوی باشگاه ها لازم الاجرا است. و آیین نامه مذکور به صراحت تاکید مینماید، تبلیغات در استادیوم های مسابقات لیگ متعلق کلیه باشگاه ها و مجری آن سازمان لیگ فوتبال ایران است ، عواید آن نیز طبق همان آیین نامه و مصوبات سازمان لیگ به باشگاه ها پرداخت می گردد.

بیشتر بخوانید:

آجورلو تا آخر بایستد و حق استقلال را بگیرد

حمایت مدیرعامل باشگاه پیکان از آجورلو

- طبق آیین نامه مصوب باشگاه ها و سازمان لیگ، واگذاری بخشی از تبلیغات محیطی ورزشی محل برگزاری مسابقات لیگ به شرکت های کارگزار تبلیغاتی غیر قانونی است و باشکاه استقلال به تنهایی امکان واگذاری تبلیغات را بدون مصوبه مجمع عمومی و هیات رئیسه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نخواهد داشت بدیهی است در صورت نیاز به تغییر رویه فعلی التزام به طی فرآیند قانونی و دریافت مصوبه از سازمان لیگ طبق ضوابط فوق الذکر ضروری است.

- در کشور عزیز ما با توجه به اینکه بر اساس سیاست های مدیریت صدا و سیما پخش زنده سراسری فوتبال در شبکه سوم سیما اختصاص به دو باشگاه پرطرفدار دارد و سایر مسابقات نیز در شبکه ورزش و شبکه های استانی پخش می شود لذا درآمد حاصله متعلق به همه باشگاه هاست و هیچ باشگاهی به تنهایی نمی تواند آنرا کسب کند.

- این سازمان در چند سال گذشته در راستای رعایت حقوق باشگاههای عضو، هیچ قراردادای را با بدون اخد ضمانت نامه و رعایت تشریفات قانونی منعقد ننموده است و همواره این توصیه را به همه باشگاه های عضو بعنوان ذینفعان خود دارد.

- در پایان اعلام مینماییم سازمان لیگ فوتبال ایران انجام رفتار های هیجانی و فرا قانونی را به صلاح منافع و مصالح فوتبال کشور ندانسته وعلاقمند است با تعاملات سازنده ای با همه باشگاههای فوتبال کشور در راستای تقویت همگرایی در برگزاری لیگ فوتبال کشور داشته باشد ، بدیهی است هر تغییر پیشنهادی در برنامه های خود از طریق رعایت مفاد و مسیر قانونی داشته و از هر طرح سازنده ای در این راستا با رعایت موارد قانونی فوق الذکر استقبال خواهیم نمود.

منبع: سایت سازمان لیگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    0 28
    خخخخخ. استقلالی ها مثل اینکه تازه وارد لیگ شده اند و از قوانین ایران خبری ندارند. واقعا در این باشگاه رو باید گل گرفت......
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    0 7
    اقای اجرلو این رفتار شما اشتباه هست، مانند تمدید 3 ساله قرارد اقای مجیدی که کارنامه او کاملا مشخص هست و مربی مورد نیاز استقلال نیست، این حرکات برای جلب توجه تماشاگران استقلال هست با جدل به این باشگاه چیزی اضافه نمیشود، تنها راه رفع مشکل استقلال خصوصی شدن ان است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس