کد خبر 1289172
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
بایدن: از تایوان دفاع خواهیم کرد

یک رسانه آمریکایی در گزارشی به ادبیات زننده رئیس‌جمهور آمریکا پرداخته و نوشته او خصوصاً در محافل خصوصی از الفاظ رکیک برای بیان منظورش استفاده می‌کند.

به گزارش مشرق، یک رسانه آمریکایی در گزارشی به استفاده مکرر «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا از واژه‌های زشت و زننده پرداخته است.

پایگاه خبری-تحلیلی «پولیتیکو» به نقل از مقام‌های سابق و فعلی آمریکایی گزارش داده جو بایدن دست‌کم در محافل خصوصی بارها از کلمات رکیک استفاده می‌کند.

این پایگاه خبری به برخی از الفاظی که بایدن از آنها استفاده می‌کند اشاره کرده است. خبرگزاری فارس به احترام مخاطبان از ترجمه دشنام‌هایی که ورد زبان بایدن است خودداری می‌کند.

یکی از دستیاران  رئیس‌جمهور آمریکا در کاخ سفید گفته هنگامی که این فحش‌ها در حضور یک زن از زبان بایدن خارج می‌شود او حتماً عذرخواهی می‌کند.

یکی از دستیاران بایدن می‌گوید: «او آدمی از نسلی دیگر است اما اگر آدم‌های جوان‌تری خصوصاً زن‌ها دور و برش باشند احساسش این است که "اگر جلوی دختر یا نوه‌ خودم فحش بدهم چه حسی دارم؟ " آدم معمولاً جلوی زنان و بچه‌ها فحش نمی‌دهد.»

پولیتیکو نوشته صحبت کردن بایدن با این ادبیات مسئله تازه‌ای نیست. سال ۲۰۱۰ که او معاون اول «باراک اوباما» بود صدایی از این به بیرون درز کرد که از الفاظی زشت و زننده هنگام صحبت با رئیس‌جمهور استفاده می‌کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    1 0
    برگشته به نوجوانی
  • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    0 1
    من نمی دونم آمریکا آدم قحطیه که یه کسایی مثل بایدن و ترامپ و اوباما و ... را رییس جمهور می کنند ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس