کد خبر 1289064
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
تکذیب خبر سکته قلبی عزت الله ضرغامی

امروز در برخی از شبکه های اجتماعی خبری تحت عنوان «عزت الله ضرغامی سکته کرده است» منتشر شد که وزارت میراث فرهنگی این خبر کذب اعلام کرد.

به گزارش مشرق، امروز در خبری که در فضای مجازی چرخید، اعلام شده بود که عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی در هنگام سفرش به اردبیل دچار سکته قلبی شده است و او را برای معالجه به تهران منتقل کرده‌اند.

روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی این خبر را کذب دانست و اعلام کرد که عزت الله ضرغامی دچار حمله قلبی نشده است و حال او کاملاً خوب است.

همچنین روابط عمومی این وزارتخانه اعلام کرد: ضرغامی بر اساس برنامه قرار بود شب گذشته از سفر اردبیل به تهران برگردد که به‌دلیل شرایط نامساعد جوی پرواز به امروز صبح موکول شد، او امروز در برج میلاد در مراسم شرکت کنندگان کنفرانس وحدت سخنرانی می‌کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    0 1
    آقای ضرغامی سکّه تقلبی کشف کردند،از سکته قلبی خبر ندارند!!
  • احمد حدیدی IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    0 0
    با توجه به نزدیک شدن به پایان کرونا و کمتر شدن آن صنعت توریسم باید رونق خیلی قوی بگیرد ،اما به نظر من تبلیغات ضعیف است هم برای مردم خودمان هم برای مردم دنیا،برای تبلیغات می توانید مستند ایرانگرد که از تلویزیون پخش می شود را تمام قسمت های گذشته و فعلی را ببینید و همچنین نقاط گردشگری ایران که در مستند ایرانگرد نیست را با دقت و نظم تبلیغ کنید،به امید رونق گردشگری و درآمد سرشار از آن، التماس دعا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس