کد خبر 1289057
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
پاچینو

«استنشاق» یک درام دلهره‌آور است که می‌خواهد خاطره فیلم نوآرهای کلاسیک سینما را برای تماشاگران زنده کند.

به گزارش مشرق، «استنشاق» یک درام دلهره‌آور است که می‌خواهد خاطره فیلم نوآرهای کلاسیک سینما را برای تماشاگران زنده کند. برای این منظور، تعدادی از ستارگان کلاسیک سینما در نقش‌های اصلی این فیلم بازی می‌کنند. آل پاچینو که این روزها بیشتر در فیلم‌های سینمایی تلویزیونی ظاهر می‌شود، یکی از نقش‌های مهم استنشاق را به‌عهده دارد. در کنار او، هنرمندانی چون مورگان فریمن، دنی دویتو و هلن میرن هم در این درام پرتنش حضور دارند. تیلور هکفورد کارگردان فیلم می‌گوید آدم بسیار خوش‌شانسی بوده که توانسته این بازیگران پرقدرت عالم سینما را در فیلم خودش در کنار هم قرار دهد.

فیلم نوآر پاچینو و دیگران

فیلمنامه تام گری ماجرای اتفاقاتی را بررسی می‌کند که برای دونفر از اهالی یک شهر دورافتاده رخ داد. تحت شرایطی خاص، ناگهان مشکلاتی برای این دو نفر که از جامعه بازنشستگان بسیار ثروتمند هستند رخ می‌دهد. بعد از آن، سروکله جو مالوری (فریمن) کارآگاه بازنشسته پیدا می‌شود که باید پیرامون این موضوع تحقیق کند. ویلیام (دویتو) همکار سابق جو، پای او را به این ماجرا کشانده و تلاش آنها برای کشف حقیقت، ملغمه‌ای از دنیای زیرزمینی و پنهان جامعه‌ای مرفه را به نمایش می‌گذارد که توسط هاروی (پاچینو) خرپول خلافکار شهر اداره می‌شود. اسپایدر (میرن) همسر او هم در کارهای هاروی شریک است.


هکفورد می‌گوید: «با این فیلم بازگشتی به دوران موفقیت فیلم نوآر دارم و می‌خواهم تماشاگران را به آن دنیای تاریک و پراضطراب ببرم که شخصیت‌ها بی‌هویت هستند و تلاش دارند خودشان را در تاریکی پنهان کنند. فیلمنامه تام گری بسیار زیبا و جذاب است و یک صحنه‌آرایی مقبول کمک می‌کند تا دنیای موردنظرم بهتر خلق شود.»


هنوز زمانی برای شروع کار فیلمبرداری استنشاق تعیین نشده‌است اما شنیده‌ها حکایت از آن می‌کند که کلید فیلمبرداری تا زودتر از روزهای پایانی سال جاری میلادی زده نخواهد شد. اگر چنین باشد، این درام دلهره‌آور پرتنش و معمایی برای نمایش عمومی در فصل فیلم‌های اسکاری در پاییز سال آینده میلادی آماده خواهد شد. از حالا پیش‌بینی موفقیت زیادی برای استنشاق در دور بعدی مراسم اسکار و رشته‌هایی چون کارگردانی، بازیگری، فیلمنامه و طراحی صحنه و لباس می‌شود

منبع: جام جم آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس