رستمی: توجه رئیس قوه قضاییه به ورزش قابل توجه بود/ قول مساعد رئیس دستگاه قضا درباره قانون جامع حمایت از معلولان

قهرمان پاراوزنه‌برداری پارالمپیک توکیو گفت: رئیس قوه قضاییه اعتقاد دارد تاثیر ورزش قهرمانی بر روی جامعه به مراتب بیشتر از سایر مسئولیت‌های اجتماعی است که این نگاه بسیار قابل توجه است.

به گزارش مشرق، روح‌الله رستمی، قهرمان پاراوزنه‌برداری پارالمپیک توکیو، در رابطه با دیدار رئیس دستگاه قضا با ورزشکاران اظهار داشت: دیدار خوبی بود؛ رئیس قوه قضاییه توجه ویژه‌ای به یک سری نکات در ورزش داشتند که خیلی قابل توجه و جالب بود. رئیس قوه قضاییه اعتقاد دارد تاثیر ورزش قهرمانی روی جامعه به مراتب بیشتر از سایر مسئولیت‌های اجتماعی است.

بیشتر بخوانید:

امیری: از اشراف فنی رهبر انقلاب شگفت زده شدم/ با پرتاب لری طلای پارالمپیک را گرفتم!

وی ادامه داد: رئیس دستگاه قضا تاکید زیادی روی آثار مادی و معنوی که ورزش روی مسائل فرهنگی دارد، داشت. موضوعی که به واسطه آن قهرمانان ما با کسب افتخار در ابعاد بین‌المللی، می‌توانند تاثیر مستقیمی روی شادی و نشاط جامعه داشته باشند. قرار شد این دیدارها میان ورزشکان و رئیس دستگاه قضا بیشر شود تا انگیزه‌ای برای بچه‌ها باشد.

این قهرمان پاراوزنه‌برداری پارالمپیک توکیو در پایان با تایید اینکه رئیس دستگاه قضا در رابطه با قانون جامع حمایت از حقوق معلولان نیز صحبت کرد و گفت که قرار است به دنبال اجرای این قانون باشیم خاطرنشان کرد: ورزشکاران می‌توانند در دیدارهای صمیمانه‌تر مشکلات خود را عنوان کنند تا ان‌شاالله گره‌ای از مشکلات ما باز شود. درباره قانون جامع حمایت از معلولان هم قول مساعد دادند و امیدواریم که این موضوع بتواند کمک ویژه‌ای کند. 

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس