کد خبر 1288016
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳
طارمی در اندیشه همسایه شدن با سردار و علی دایی

مهدی طارمی این فرصت را دارد تا با گلزنی مقابل میلان تعداد گل‌های خود در لیگ قهرمانان اروپا را به عدد چهار رسانده و به دومین بازیکن ایرانی‌ بدل شود که دروازه روسونری‌ها را باز می‌کند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پورتو پرتغال امشب(سه‌شنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت تهران باید در هفته سوم دور گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه دراگائو به مصاف آ. ث میلان ایتالیا برود.

پورتو در حال حاضر با یک امتیاز در رده سوم گروه قرار دارد و میلان بدون امتیاز قعرنشین است. هر دو تیم در پی رسیدن به نخستین پیروزی خود در این فصل از مسابقات هستند.

مهدی طارمی بعد از استراحت در دیدار ابتدای هفته تیمش در جام حذفی حالا امید اصلی سرجیو کونسیسائو برای گلزنی مقابل میلان است. او پیش از این سابقه زدن سه گل در لیگ قهرمانان اروپا را دارد. تیم‌های یوونتوس، لیورپول و چلسی از گزند گل‌های ستاره بوشهری فوتبال کشورمان در امان نمانده‌اند. مهدی حالا در جستجوی گلزنی مقابل نماینده ایتالیاست تا تعداد گل‌های خود را به عدد چهار برساند و در کنار سردار آزمون قرار بگیرد. آزمون با چهار گل بهترین گلزن ایرانی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا به حساب می‌آید.

طارمی در صورت گلزنی مقابل میلان همزمان از علی دایی سبقت گرفته و از طرف دیگر بابهترین گلزن ملی تاریخ فوتبال کشورمان همسایه می‌شود. علی دایی تنها بازیکن ایرانی است که در لیگ قهرمانان دروازه روسونری‌ها را باز کرده است و شماره ۹ پورتو این فرصت را دارد تا در کنار شهریار قرار بگیرد.

طارمی در اندیشه همسایه شدن با سردار و علی دایی

در نبود ماینان، گلر اصلی میلان که مصدوم است یکی از بین تاتاروشانو و یا میرانته مقابل پورتو در دروازه تیم استفانو پیولی قرار خواهد گرفت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس