سولسشایر: با مدیران باشگاه روراست و صادق هستم/ رونالدو تمام‌کننده‌ای استثنایی است

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد نسبت به آینده حرفه‌ای‌اش در این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، اولگنار سولسشایر با حضور در کنفرانس خبری پیش از بازی خانگی فردا شب (چهارشنبه) تیمش مقابل آتالاتتا در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، گفت: خیلی مهم است که به شکست اخیرمان (مقابل لسترسیتی) واکنش نشان دهیم. در لیگ قهرمانان اگر سه بازی خانگی‌تان را ببرید و در بازی‌های خارج از خانه نتیجه خوبی بگیرید، به احتمال فراوان از گروه‌تان صعود خواهید کرد.

وی افزود: ما هر بازی را که آنالیز می‌کنیم به این نتیجه می‌رسیم که باید پیشرفت کنیم. به هر حال حالا باید به فکر بازی با آتالانتا باشیم، دیداری که باید عملکرد خوبی از خود ارائه کنیم. ما بازیکنان هجومی خوبی به ترکیب‌مان اضافه کرده‌ایم که گلزنی هم می‌کنند. ما باید همین بازی هجومی را در پیش بگیریم، چیزی که در DNA منچستریونایتد است. در کنار این باید خوب هم دفاع کنیم.

سرمربی شیاطین سرخ همچنین درباره تأثیر رونالدو روی تیمش اظهار داشت: کریس بازیکن و تمام‌کننده‌ای استثنایی است. او گلزنی منحصربه‌فرد و فوتبالیستی استثنایی است. کنار گذاشتن رونالدو از ترکیب تیم دشوار است. داشتن رونالدو در زمین خوب است، چون او همیشه با روحیه خوبی وارد زمین می‌شود و هر چه بیشتر او را در ترکیب داشته باشیم، بهتر است.

سولسشایر در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره آینده حرفه‌ای خود خاطرنشان کرد: من همیشه با مدیران باشگاه صحبت می‌کنم و با آنها روراست و صادق هستم. روی من فشار هست، اما واقعیت این است که ما در سال‌های اخیر پیشرفت کرده‌ایم و در رتبه‌های سوم و دوم لیگ برتر را به پایان برده‌ایم. تا زمانی که باشگاه به من اعتقاد داشته باشد، ارزش مربیگری خود را دارم و خودم را باور خواهم داشت.

منچستریونایتد که از دو بازی اول خود در لیگ قهرمانان سه امتیاز کسب کرده و در رده سوم گروه F این رقابت‌ها قرار دارد، از ساعت ۲۲:۳۰ فردا (چهارشنبه) در اولدترافورد پذیرای آتالانتاست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس