زیردریایی‌های بدون سرنشین مقاومت فلسطین؛ نگرانی جدید تل‌آویو

بنا به گفته یک منبع نظامی صهیونیست، ارتش این رژیم در رزمایش دریایی اخیر خود چگونگی تعامل با تهدیدات زیردریایی‌های بدون سرنشین مقاومت فلسطین را تمرین کرده است.

به گزارش مشرق، ارتش رژیم صهیونیستی هفته جاری از آغاز رزمایش دریایی از پیش اعلام نشده خبر داد.

«آویخای ادرعی» سخنگوی ارتش صهیونیستی با اعلام این خبر در صفحه توئیتر خود نوشت که سواحل و بنادر و آب‌های منطقه‌ای سرزمین اشغالی شاهد فعالیت نیروی دریایی خواهد بود که با صدای انفجارها همراه است.

روزنامه «القدس العربی» در همین ارتباط نوشت، ارتش رژیم صهیونیستی در این رزمایش چگونگی تعامل با تهدیدات زیردریایی‌های بدون سرنشین مقاومت فلسطین را تمرین کرده است.

بر اساس این گزارش، رادیو رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع نظامی این رژیم خبر مذکور را اعلام کرده است.

این منبع گفت، «کتائب القسام» شاخه نظامی حماس به توسعه و ارتقای توانایی نظامی دریایی خود «برای هدف گرفتن سکوهای گاز و تأسیسات حیاتی اسرائیل» ادامه می‌دهد و «ما برای مقابله با این تهدیدات و توسعه توانایی خود کار می‌کنیم».

مقامت فلسطین تا کنون اعلام نکرده که این زیردریایی‌های بدون سرنشین را در اختیار دارد یا خیر.

رژیم صهیونیستی در ماه می ۲۰۱۸ مدعی شد که اهداف مهم حماس را هدف گرفته و از جمله این اهداف زیردریایی‌های بدون سرنشینی بوده که حماس برای استفاده از آنها در حملات دریایی برنامه داشته است.

در جنگ یازده روزه اخیر در ماه می ۲۰۲۱ نیز رژیم صهیونیستی مدعی شد که میدان گازی «تمار» در دریا توسط زیردریایی‌های مقاومت فلسطین هدف گرفته شده‌اند اما مقاومت فلسطین اعلام کرد که این میدان گازی را با پهپادهای انتحاری هدف گرفته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس