کد خبر 1286903
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
مرکل

پس از هشدار طالبان درباره پیامدهای تضعیف دولت آن‌ها، صدراعظم آلمان از ترکیه خواست تا برای جلوگیری از بوجود آمدن بحران پناهجویان با طالبان همکاری کند.

به گزارش مشرق، پس از هشدار طالبان درباره پیامدهای تضعیف دولت آن‌ها، صدراعظم آلمان از ترکیه خواست تا برای جلوگیری از بوجود آمدن بحران پناهجویان با طالبان همکاری کند.

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان در دیدار با «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه از آنکارا خواست تا برای جلوگیری از ایجاد بحران پناهجویان افغان با طالبان همکاری نماید.

«دویچه وله» با اعلام این موضوع افزود که دو طرف در این دیدار همچنین بر اهمیت توافق اتحادیه اروپا و ترکیه مبنی بر ممنوعیت ورود پناهجویان غیرقانونی به اروپا تاکید کردند.

براساس این گزارش، مرکل گفت: آن‌ها می‌خواهند که کمک‌های بشری به افغانستان صورت گیرد تا افغان‌ها برای مهاجرت‌های غیرقانونی قربانی قاچاقچیان نشوند.

وی خاطرنشان کرد که اگرچه ممکن است عملکرد آلمان و ترکیه متفاوت باشد، اما دو کشور به یکدیگر متکی هستند و باید نقشی در رابطه با طالبان و مهاجرت‌های غیرقانونی به اروپا داشته باشند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    0 2
    اروپا ی رذل جنایتکار مثل همیشه چشمش را به روی جنایات طالبان بسته است و هنوز به به داراست و نه به بار ،گروهی آلمانی برای مذاکره با طالبان روانه آنجا شده اند . برای اینها خاور میانه ای و آسیائی ، انسان دست دوم است و فنای او ، سبب رفاه و بقای آنهاست ، با فروش سلاح و معاملات اقتصادی ، گور پدر حقوق بشر ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس