کد خبر 1285032
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
قبله عالم

پخش سریال قبله‌ عالم که در چند هفته اخیر با اعتراضات گسترده رسانه‌ها و مخاطبان مواجه بود، متوقف شد.

به گزارش مشرق، پخش سریال «قبله‌عالم» که در چند هفته اخیر با اعتراضات گسترده رسانه‌ها و مخاطبانش در فضای مجازی مواجه بود، متوقف شد. «فیلیمو» طی اطلاعیه‌ای علت توقف پخش این سریال را اینگونه اعلام کرده است:


«پخش سریال کمدی-فانتزی «قبله‌عالم» به دلیل ممیزی‌های فراوان و با هدف احترام به مخاطبان  متوقف می‌شود. سریال قبله عالم از روز نخستِ پخش تا به امروز در فرایند تولید و ممیزی دچار چالش‌های فراوان شد، به‌گونه‌ای که پیوستگی خود را از دست داد و بخش عمده‌ای از هر قسمت سریال مورد حذف قرار گرفت. بنابراین فیلیمو تصمیم گرفت قسمت هفتم قبله عالم، قسمت پایانی آن باشد و پخش آن به طور کامل متوقف شود.

بیشتر بخوانید:

آیا هجو ناصرالدین‌شاه، سرکوب کننده فتنه بهاییت در سریال قبله عالم هدفمند است؟

شوخی جلف «قبله عالم» با امیر کبیر


لازم است تاکید کنیم هیچ سازمان، نهاد قضایی و یا ارگان امنیتی حکم به توقیف این سریال نداده است و فیلیمو در خصوص تحلیل‌ها، تفسیرها و حاشیه‌هایی که پیرامون کیفیت و یا محتوی این سریال در فضاهای مختلف -به درست یا غلط- ایجاد شده قضاوتی ندارد.

پخش سریال «قبله عالم» متوقف شد

بیشتر بخوانید:

«قبله عالم» گسترش ابتذال و حاکمیت فضای شهوانی دست‌پخت منوچهر محمدی

این تصمیم  صرفا در پی کاهش جدی زمان موثر هر قسمت و  حجم بالای اصلاحات نهاد های ناظر اتخاذ شده است. متاسفانه نوع مواجه با حساسیت های ایجاد شده پیرامون سریال قبله عالم، مصداق بارز این ضرب المثل است که «به‌جای کلاه، سر آورده شد» آن‌قدری که دیگر جانی در سریال باقی نمانده است.

بیشتر بخوانید:

غفلت از هتک حرمت حاج احمد متوسلیان در سریال «قبله عالم»


علیرغم ضرر مالی فیلیمو، به احترام وقت و هزینه‌ای که شما مخاطبان برای دیدن سریال‌های فیلیمو اختصاص داده‌اید، سریال‌هایی که در برنامه پخش ماه‌های آینده قرار داشتند، از مهر و آبان پخش و اطلاع‌رسانی خواهند شد.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    9 11
    تازه اولشه بزودی دیوارکشی ها هم شروع میشه
    • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
      1 2
      خیلی بدبختی که دروغ امثال روحانی وجهانگیری رو باور می کنی. تا امثال شما هستند.بازار کلاشهایی مثل روحانی جمع نمی شه
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    7 6
    قبله عالم دلقک بازی و تحریف تاریخ بود
    • آرین IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      4 5
      اینقدر سانسور کردن که گفتن پخش نکنیم بهتره ، بازم دمشون گرم
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    3 3
    در ایران هم در فرایند فیلمنامه نویسی قوانین رعایت نمی شوند هم حین تولید نظارتی نیست و حتی اگر باشه یا شعور مدیران نمی کشه یا زورشون به این عفریته های زرسالار به اصطلاح هنرمند نمی‌رسه اونا هم حتی به عمد خط قرمزها رو میشکنن تا به همین عنوان مخاطب بیشتری به دام بندازن و زر بیشتری به جیب بزنن
  • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    4 1
    وقتی تمام سایت های دانلود فیلم بخاطر فیلیمو مسدود میشن باید منتظر گردن کشی و جسارتش باشید
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    7 3
    چقدر دیر این اتفاق افتاد ؟؟؟
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    1 2
    متاسفانه نوع مواجه با حساسیت های ایجاد شده پیرامون سریال قبله عالم، مصداق بارز این ضرب المثل است که «به‌جای کلاه، سر آورده شد» !؟!!!! غیر از قرتی بازی و گنده گویی و خودنمایی در سراپای مدعیان توخالی هنرهفتم هیچ سوادی نیست که نیست! اینها نمونه های بارز ابتذالند، قابل پخش هاش نمونه های پنهان که زندانها و قبرستانها و بیمارستانها را کرده اند شهرک سینمائی! یا تصادف میکنند! با ضربه مغزی میشوند! یا به کما میروند یا حافظه از دست میدهند! از تشییع جنازه تا مراسم ختم هم با تمام جزئیات از قلم نمی افتد!.... از شبکه یک تا سه .
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    3 4
    الحمدلله رب العالمین بهتر که توقیف شد فیلم نبود که
  • SE ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    2 5
    خدا را شکر که حریم سلطان ایرانی به فنا رفت
  • نادره US ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    5 9
    خدا را شکر که متوقف شد. سریال مزخرفی بود. داستان عیاشی های ناصرالدین شاه را نمی توان با خانواده نگاه کرد. یک نفر باید بر ساخت ویدئوهای باصطلاح خانگی نظارت کند.
  • بهرام IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    2 0
    سریال در قسمت اول و دوم خوب ظاهر شد قسمت سوم افت ترسناکی داشت طوری که بقیه قسمتها را ندیدم...ضرب المثل را بنظرم درست بکار نبردید...مقصودتان احتمالا آن بود که...شیر بی یال و دم و اشکم...شده بود این سریال از شدت ممیزی...امان از این ممیزی...سریال های خارجی فیلیمو مظهر همین مثل است واقعا...
  • رهام حسامی IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    0 4
    من خودم اهل تی وی نیستم .تلوزیونش دلقک بازی هست این مزخرفات که بماند .واقعا بهتر که نباشد .تلوزیون یعنی فقط فیلم و مستند علمی و کلاس اموزشی .نمیدونم بودجه برای فیلم دارند اخه شبکه اضافه کنید مخصوص دانشگاه و دروس دانشگاه رشته های مهندسی تدریس بشه مخصوصا مادر مانند برق و مکانیک .اخه اگه کرونا برای دبیرستان هست اونا که با میز پولی نمره میگیرند و چرندیات که تست تو هوا بزن بدون درک مفهوم کلی ولی ما انگار ادم نیستیم .مگر ما کلاس اموزشی نمیخواهیم.
  • IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    1 0
    عوضش ما آزادی بیان داریم، ولی غربی ها که ادعا میکنن، ندارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس