کد خبر 1284916
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
هواشناسی ایران ۱۴۰۰/۰۷/۲۱|باران ۵ روزه در برخی استان‌ها/ افزایش آلودگی هوا در تهران و البرز

سازمان هواشناسی از بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی ۵ روزه در برخی استان‌ها افزایش آلاینده‌های جوی در استان تهران و البرز خبر داد.

به گزارش مشرق، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در بیشتر مناطق کشور جو آرام و پایداری حاکم است. از این رو افزایش آلاینده‌های جوی در مناطق صنعتی و پرتردد استان‌های تهران و البرز پیش بینی شده است.

امروز ۲۱ مهر ماه ۱۴۰۰ همچنین در برخی مناطق غرب و شمال غرب کشور به ویژه در آذربایجان غربی افزایش ابر، بارش پراکنده باران، وزش باد شدید موقتی و رعدوبرق پیش بینی شده است.

فردا در برخی مناطق استان‌های گیلان، اردبیل،‌غرب مازندران و شمال آذربایجان شرقی بارش‌های پراکنده روی می‌دهد. جمعه در برخی مناطق استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی بارش پراکنده پیش بینی می‌شود. شنبه و یکشنبه هفته آینده برای برخی مناطق استان‌های ساحلی دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده روی می‌دهد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز و فردا در استان‌های ساحلی دریای خزر، شرق، شمال شرق و مرکز افزایش نسبی دما روی می‌دهد. جمعه و شنبه آینده در شمال شرق و استان‌های ساحلی دریای خزر افزایش نسبی دما پیش بینی شده است. جمعه و شنبه همچنین در نوار شرقی کشور سرعت وزش باد افزایش می‌یابد از این رو خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در این مناطق دور از انتظار نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    2 0
    الانه که اصفهانیا بگن پس ما چی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس