خبرگزاری فرانسه: ایران و عربستان در آستانه توافق هستند

یک رسانه غربی به نقل از منابع آگاه مدعی شد که ایران و عربستان در آستانه توافق برای عادی‌سازی روابط فی‌مابین بوده و این توافق ظرف چند هفته آینده اعلام خواهد شد.

به گزارش مشرق، خبرگزاری فرانسه دوشنبه شب در گزارشی به نقل از یک منبع آگاه مدعی شد که ایران و عربستان در آستانه توافق برای کاهش تنش‌ها و برقراری دوباره روابط دیپلماتیک هستند.

خبرگزاری فرانسه به نقل از یک «دیپلمات ساکن عربستان سعودی» اعلام کرد که ایران و عربستان در آستانه یک توافق برای کاهش تنش‌ها و برقراری مجدد روابط دیپلماتیک قرار دارند.

این دیپلمات که خبرگزاری فرانسه نامش را فاش نکرده و صرفاً از او به عنوان یک دیپلمات آگاه از جریان مذاکرات ایران-عربستان نام برده، به خبرگزاری فرانسه گفته است که عادی‌سازی روابط ایران و عربستان ظرف چند هفته آینده رسماً اعلام خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    3 0
    یعنی ایران حاضر شد غرامت حمله به سفارت رو بپردازه؟! این شرط اول سعودیا بود! ناموسا پولش رو از بیت المال ندید از جیب اون پدر نامردی بدید که دستور حمله داد و اون دارودسته مجری و کمک کننده اش
    • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      2 0
      خوب بیت المال هم دست همونه داداش.
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    0 1
    جالبه ؛ ما در حالی خواهان ب توافق رسیدن با عربستان هستیم که خود عربستان بدترین و سرسخترین دشمن اسلام و شیعیان و بخصوص ایران و ایرانیان است درحالی که ۴۲ سال است روابط ما با آمریکا بر مبنایی همین اساس و بهونه ها قطع کردیم......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس