کد خبر 1283259
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸

با شروع فصل پاییز و مهر ماه بسیاری از شرکت‌ها آگهی‌های استخدامی خود برای فرصت‌های شغلی متفاوت را منتشر کرده‌اند که با مشاهده و بررسی آنها می‌توانید تغییر در کار خود را رقم بزنید. همین امروز می‌توانید آنها را بررسی کنید و برای شغل دلخواه خود رزومه ارسال کنید!

آخرین فرصت های شغلی برای استخدام در سایت ایران تلنت در دسترس شما هستند و تمام افراد در رشته‌های مختلف، سابقه کاری متفاوت، رده سازمانی مختلف و همچنین مدارک تحصیلی مختلف می‌توانند برای این فرصت‌های شغلی اقدام و همچنین این فرصت را دارند تا برای صنایع مختلف شانس خود برای استخدام را امتحان کنند.

آخرین فرصت های شغلی در شرکت های بزرگ در مهر ۱۴۰۰

چه گروه‌های شغلی در این آگهی‌های هستند؟

افراد در شغل‌های مختلف می‌توانند آگهی‌های استخدامی مرتبط با توانایی و رزومه خود را در میان فرصت‌های شغلی منتشر شده در ایران تلنت پیدا کنند. برخی از پرتکرارترین فرصت‌های شغلی که در آگهی‌های استخدامی ایران تلنت در مهر ماه دیده می‌شود به شرح زیر است:

· منشی دپارتمان مالی

· کارشناس حسابداری عمومی

· طراح گرافیک

· کارشناس مدیریت دانش

· حسابرس داخلی

· مدیر تجربه مشتری

· مدیر ارشد توسعه محصول

· متخصص ارشد تضمین کیفیت نرم‌افزار

· متخصص ارشد لجستیک

· مدیر بازاریابی

· حسابدار

· مهندس مکانیک

فرصت‌های شغلی منتشر شده در مهر ماه ۱۴۰۰ بسیار متنوع و جامع است و به همین دلیل، بهتر است همین امروز آنها را بررسی کنید تا فرصت استخدام در شغل مورد نظر خود و در شرکت مد نظر را از دست ندهید.

چه شرکت‌های در ماه مهر آگهی استخدامی دارند؟

ایران تلنت همیشه بستری برای انتشار آخرین آگهی‌های شغلی شرکت‌های بزرگ و معتبر ایران بوده است و در این ماه نیز، نام تمام این شرکت‌ها در آگهی‌های منتشر شده ایران تلنت مشاهده می‌شود. برخی از شرکت‌ها و سازمان‌هایی که آگهی‌های خود را در مهر ماه منتشر کرده‌اند عبارت‌اند از:

· سن ایچ

· پاک وش

· گروه صنعتی کاشی تبریز

· همراه اول

· بیمه سامان

· کارگزاری مفید

· ایرانسل

· اسنپ گروپ

· پاکرخ

· سفرهای علی بابا

· ایران دلکو

همیشه در میان شرکت‌های منتشر کننده آگهی در ایران تلنت شرکت‌های محبوب بسیاری از کارجویان قرار دارند. از این رو بهترین زمان برای استخدام در این شرکت‌ها، همین امروز است.

چه افرادی می‌توانند برای فرصت‌های شغلی مهر ماه رزومه ارسال کنند؟

برای استخدام در تهران تنوع موقعیت در فرصت‌های شغلی منتشر شده در ایران تلنت زیاد است و  به همین خاطر افراد با داشتن شرایط زیر می‌توانند آگهی استخدامی مناسب خود را پیدا کنند.

· کارآموز

· کارشناس

· کارشناس ارشد و متخصص

· مدیر

همچنین این امکان برای کارجویان فراهم است تا در زمان جستجو در ایران تلنت، فرصت‌های شغلی را فیلتر کنند و بر این اساس، افراد ساکن در شهرهای مختلف به عنوان مثال کرج می‌توانند آگهی های شغلی در کرج را نیز مشاهده کنند و در صورت همسو بودن آنها با رزومه خود، برای آنها اقدام کنند.

چگونه برای این فرصت‌های شغلی اقدام کنیم؟

برای مشاهده تمام آگهی‌های منتشر شده در ایران تلنت، کافی است به وب‌سایت آن مراجعه کنید. در صفحه فرصت‌های شغلی به آدرس irantalent.com/jobs شما می‌توانید طیف وسیعی از شرکت‌ها را مشاهده کنید که برای فرصت‌های شغلی در حیطه‌های مختلف، آگهی‌های شغلی خود را در ایران تلنت منتشر کرده‌اند. پس از مشاهده و بررسی شرح شغلی آگهی‌ها، می‌توانید رزومه خود را برای موارد مد نظر خود ارسال کنید.

ایران تلنت برای کاریابی آسان شما، امکان ساخت رزومه آنلاین طبق استانداردهای جهانی را فراهم کرده است. فراموش نکنید که قبل از مشاهده آگهی‌ها، می‌توانید رزومه آنلاین خود را در ایران تلنت بسازید تا در زمان مشاهده فرصت‌های شغلی به راحتی بتوانید از آن رزومه برای درخواست همکاری استفاده کنید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس