کد خبر 1283189
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵
اعدام

جلسه صلح و سازش در پرونده پسر زندانی که به اتهام قتل یک دختر دانشجو از ۸ سال قبل به قصاص محکوم شده است صبح دیروز در دادسرای جنایی تهران برگزار شد.

به گزارش مشرق، ساعت ۱۰:۴۵ صبح شنبه ۱۷ مهر آرمان - زندانی – به‌همراه مأمور بدرقه وارد دادسرای امور جنایی پایتخت شد و چند دقیقه بعد پدر و مادر غزاله - مقتول - نیز وارد دفتر سرپرست دادسرای امور جنایی پایتخت شدند. لحظاتی بعد با حضور پدر و مادر آرمان جلسه صلح و سازش به سرپرستی محمد شهریاری آغاز شد.سرپرست دادسرای امور جنایی پایتخت خطاب به خانواده مقتول گفت: «در این مدت بیش از ۲۰ جلسه صلح و سازش در این پرونده تشکیل شده است هرچند حق مسلم شما درخواست اجرای حکم قصاص است اما با قصاص آرمان، خانواده دیگری هم داغدار می‌شود و شما می‌توانید به‌جای قصاص او را ببخشید و درخواست ساخت مدرسه یا بیمارستان داشته باشید که باقیات صالحات آن به فرزندتان می‌رسد.

در ادامه جلسه آرمان نیز گفت: حدود ۸ سال از آن شب شوم می‌گذرد شبی که به نابودی زندگی من و غزاله و خانواده‌هایمان منجر شد. اما واقعاً قصد من کشتن غزاله نبود.  من قصدم قتل نبود، خطای بزرگی مرتکب شدم، من در حق شما، غزاله، خانواده‌ام و برادرم بد کردم.

در ادامه مادر آرمان شروع به صحبت کرد و در حالی که اشک می‌ریخت از مادر غزاله خواستار بخشش پسرش شد. مادر غزاله نیز در پاسخ به درخواست‌ها برای بخشش آرمان گفت: من یک بچه داشتم و حالا ندارم. بچه‌ام هیچ کمبودی در زندگی اش نداشت. غزاله همه آینده من بود. هیچ کسی نمی‌داند من چه عذابی می‌کشم. اگر جلسه دیگری هم بگذارید بازهم جواب ما قصاص است.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    11 2
    من نمیدونم چرا از قاتلین حمایت میشه!!!!!!!همش تقاضای بخشش میکنن برای قاتلین چه وضعی شده آدم کشته یه دونه سوسک که نکشته اههههههههههه
    • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      2 5
      چی میگی
  • مجتبی IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    4 2
    دختر بیچاره را کشته انداخته سطل زباله انگار پوسته هندونه ریخته دور ،اعدامش کنید
    • یه مامان با حال IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      4 0
      با شما موافقم.
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    4 0
    مادر غزاله میگفت اگه بگن چه بلایی سر جنازه دخترم اومده رضایت میدم. میگفت اصلا یه تار مو لهم بدن بگن موی دخترت هست من رضایت میدم. متاسفانه آرمان و خانواده اش نمیگن جنازه کجاست.
  • KIAN71 IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    4 0
    ماجرای آرمان و مرحومه غزاله را طبق گفته های آرمان و رسانه ها میدانم، به شخصه حق را به خانواده غزاله میدهم و اجرای حکم قصاص را حق مسلمشان. ‌ ‌ در بی چشم و رویی آرمان و خانواده اش همین بس که برای رهایی از اعدام با گرفتن وکیلی خبره و کاربلد کارهایی کردند کارستان! کار را برای خانواده غزاله بجایی رساندند که آنها در بدر دنبال اثبات این بودند که دخترشان بیگناه بوده و حالا به قتل رسیده! و.. و.. ‌ ‌ ‌ و حالا با تمام اسناد و مدارکی که نشان می‌دهد آرمان غزاله را بقتل رسانده، باپیشنهاد وکیلش مسیر پرونده را برای چندمین بار عوض می‌کنند و آخرین آن ردِ اتهام قتل توسط قاتل! و حالا که حکم صادر و لازم الإجرا شده مادر آرمان با یک مشت سلبریتی افتادن به جان خانواده داغدار و طلب رضایت و بخشش می‌کنند. در آخر باز هم گلی بجمال مادر و پدر مقتول، که رضایت و بخشش اعدام را منوط به ناگفته های قتل کردند و از آرمان خواستند که علت قتل دخترشان و ناگفته هایی که شنیدنش حق پدر و مادر مرحومه است را بهشان بگوید، اما آرمان می‌گوید ناگفته‌ای وجود ندارد. ( ‌خدا آن مرحومه کم سن و سال را بیامرزد، ای کاش پدر و مادر آن مرحومه کمی بیشتر و غیراز احتیاجات مادی فرزندشان بها می‌دادند و از خودش و آینده‌اش بخوبی حراست می‌کردند بعنوان پدر و مادر). روح غزاله شاد
  • اورانوس FR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    0 2
    مردم ور وره جادو دیگه اعدام شد ول کنید نظرات کارشناسیتون رو خودتون کلاه خودتون را بچسبید خدا بیامرزه هر دو جوان را و به خانواده هاشون صبر بده .چشم متولیان فرهنگی روشن که یه دختر و پسر به هم خوردن اینطور هیجان گرفتتشون و جرقه زدن و نابود شدن
  • بابی IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    0 0
    یه دختر به چه حقی پا تو خونه یه غریبه میزاره عاقبت خونه خالی رفتن یعنی همین یا...یا کشته شدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس