نصرتی: تیم ملی می‌تواند در جام جهانی هم شگفتی ساز باشد

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: تیم ملی با این نفرات مشکلی برای صعود به جام جهانی نخواهد داشت و از طرفی هم می‌توانیم در جام جهانی شگفتی ساز باشیم.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران در حالی کار خود را در ادامه مسابقات نهایی انتخابی جام جهنی ۲۰۲۲ قطر  بای روز پنجشنبه به مصاف امارات برود که در دو بازی ابتدایی خود توانست برابر سوریه و عراق به برتری برسد و صدرنشین گروه اول انتخابی جام جهانی در منطقه آسیا شود.

محمد نصرتی در مورد شانس موفقیت تیم ملی فوتبال در دیدار برابر سوریه و عراق، فهرست بازیکنان دعوت شده، نقطه قوت تیم ملی صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

فهرست تیم ملی برای بازی با امارات و کره اعلام شد. نظر شما در مورد این فهرست چیست؟

این فهرست از بهترین نفرات تشکیل شده و البته تغییری نسبت به فهرست قبلی نداشت. با نفرات دعوت شده می‌توانیم به موفقیت تیم ملی امیدوار باشیم.

امارات اولین حریف پیش روی ما است. آنها می‌توانند برای ایران دردسرساز شوند؟

بعید است آنها بتوانند ما را اذیت کنند. هر چند به گوش می‌رسد آنها حمایت زیادی از تیم ملیشان دارند و حتی یکی دو هفته لیگشان را هم تعطیل کردند اما در مجموع نمی‌توانند ما را به دردسر بیانندازند.

کره را چطور حریفی می‌بینید؟

می‌توان از کره به عنوان حریف اصلی ما یاد کرد اما آنها باید در ورزشگاه آزادی به میدان بروند. همچنین هواداران قرار است که در ورزشگاه حاضر شوند که این نیز اتفاق مثبتی است. ما از حضور بهترین بازیکنان ایران و آسیا بهره می‌بریم که می‌توانند برابر بهترین‌های دنیا هم به موفقیت برسند.

پس می‌توان تیم ملی را از الان در قطر متصور شد؟

فکر می‌کنم با برتری برابر امارات و کره ۸۰ درصد راه صعود طی شده است و مشکلی بابت صعود نداریم. حتی با این بازی‌های خوبی که ما از تیم ملی می‌بینیم، می‌توان ایران را شگفتی ساز جام جهانی دانست.

تیم ملی در ۹ دیدار متوالی به برتری رسیده است. این باعث ایجاد غرور کاذب بین نفرات نمی‌شود؟

به هیچ وجه. ما بازیکنان خوب و با غیرتی داریم که اعتماد به نفس خوبی دارند. آنها به بلوغ خوبی رسیده‌اند و چنین اتفاق نمی‌افتد.

خط دفاع تیم ملی را چطور می‌بینید؟

زوج کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده واقعا خوب بودند. کنعانی زادگان که در بازی‌های اخیر همراه دو مهاجم ما بهترین بازیکن تیم ملی بوده و عملکرد خیلی خوبی داشته. فکر می‌کنم از نظر خط دفاع تیم ملی شرایط خوبی داشته باشد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس