فرمانده نیروی هوایی ارتش: تجربیان پیشکسوتان باید به نسل جوان منتقل شود

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: همه بخش‌های این نیرو باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا بتوان تجربیات ارزشمند پیشکسوتان را به نسل جوان شاغل منتقل کنیم و در این خصوص ما آمادگی کامل خودمان را اعلام می‌کنیم.

به گزارش مشرق، بنا به اعلام روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی در  دیدار صمیمی و نشست مشترک با فرماندهان پیشین نیروی هوایی ارتش، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و تسلیت درگذشت امیر سرافراز اسلام سرتیپ دوم خلبان منوچهر محققی با بیان اینکه پیشکسوتان گنجینه‌های ارزشمند دفاع مقدس هستند، گفت: برای بهره‌برداری و استفاده از تجربیات پیشکسوتان باید ارتباط شاغلین با فرماندهان و بپیشکسوتان بویژه رزمندگان دوران دفاع مقدس گسترده‌تر شود و از تجارب این عزیزان در رده‌های مختلف مدیریتی و فرماندهی بهره‌گیری کنیم.

بیشتر بخوانید:

پیکر امیر «محققی» تشییع شد

فرمانده نیروی هوایی ارتش بیان کرد: تا زمانی که نسل پرافتخار رزمندگان دوران دفاع مقدس در جامعه حضور دارند و درس‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس را به نسل‌های بعدی منتقل می‌کنند ما شاهد تهاجم دیگری به کشور عزیزمان نخواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: شما پیشکسوتان ذخایر ارزشمند دفاع مقدس هستید که می‌توان از تجربیات شما عزیزان در پیشبرد امور دفاعی و امنیتی به احسن وجه استفاده و در تعلیم نیروهای جوان نظامی بهره‌برداری کرد. برای دستیابی به این هدف، همه بخش‌های این نیرو باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا بتوان این تجربیات ارزشمند را به نسل جوان شاغل منتقل کنیم و در این خصوص ما آمادگی کامل خودمان را اعلام می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس