صادرات نفت ایران به لبنان نقشه آمریکا علیه مقاومت را بی‌اثر کرد

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: صادرات نفت ایران به لبنان، تحریم آمریکا علیه این کشور را که به دنبال عملیات روانی علیه جبهه مقاومت بود بی‌اثر کرد و حتی این کار برایش نتیجه عکس به دنبال داشت.

به گزارش مشرق، محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صادرات نفت ایران به لبنان گفت: صادرات نفت از ایران به لبنان، نقشه آمریکا در تحریم کشور لبنان را بی‌اثر کرد.

وی افزود: آمریکا با تحریم انرژی لبنان به دنبال آن بود تا با فشار به مردم این کشور اینگونه القا کند که این سختی‌ها نتیجه مقاومت است و می‌خواست تا مردم لبنان را نسبت به جبهه مقاومت بدبین سازد.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: صادرات نفت ایران به لبنان باعث شد تا این نقشه آمریکا بی‌اثر شود و حتی برایش نتیجه عکس به همراه داشته باشد.

جوکار خاطرنشان کرد: امروز مردم لبنان به خوبی می‌دانند که چه کشوری دوست آنهاست و چه کشوری دشمن آنها و صادرات نفت ایران به این کشور نقشه آمریکا را بی‌اثر ساخت.

وی در پایان گفت: جبهه مقاومت نه تنها در حوزه مسائل دفاعی بلکه در حوزه‌های دیگر همچون اقتصاد و انرژی نیز باید در کنار یکدیگر باشند و از یکدیگر حمایت کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس